![]() |
Rode Kruis festival - Wie komt er spelen?
Hallo allemaal.
De jongerenafdeling van het Rode Kruis uit Den Bosch wil volgend jaar zomer een festival organiseren voor gehandicapte en niet gehandicapte jongeren. Dit gaat gebeuren in de omgeving van Den Bosch, over de plaats zitten we nog te twijfelen. Of het wordt ergens in Den Bosch of het wordt in Vught (vlakbij Den Bosch) georganiseerd. Nou willen we bandjes laten spelen, en dan het liefste jongeren. En waar kan ik dat beter vragen dan op dit gele forum? Dus: Zit jij in een bandje? Of ken jij een bandje dat hier zou willen spelen? Dan kun je PMen of me toevoegen op msn, dat adres staat in mijn profiel. Wij zoeken allerlei bandjes, maar we willen wel een soort van tour houden om te kijken wat er precies wordt gespeeld. Het liefst zoeken we mensen in de buurt van Noord-Brabant, of mensen die het niet erg vinden om voor een uurtje of 2 (dat beslissen we nog wel) te komen spelen in de omgeving van Den Bosch. Omdat het Rode Kruis en vooral de jongeren afdeling niet zo'n heel hoog budget heeft willen we jullie vragen om dit gratis te doen, dus zonder vergoeding. Voor verdere vragen of informatie kun je op deze topic terecht, of mail me of PM me maar. Alvast bedankt, Jaelle. |
Ach wat is een groot budget he? Wel BN-ers naar het buitenland kunnen sturen maar geen reiskosten vergoeding voor een band regelen. Sjah.
Ik zal eens vragen of mijn bandleden interesse hebben. |
Oke iig bedankt. Het geld wat de jongeren hebben gekregen komt grotendeels af van het internationale deel, waar wij geen aanspraak op hebben aangezien wij maar een 'jongerenafdeling' zijn, de rest moeten wij namelijk wel zelf betalen.
|
Stevige muziek en powerstands geen bezwaar?
|
electronisch een probleem?
|
Stevige muziek oke.. maar wat versta je onder stevige muziek? Electronisch oke in de richting van dance. Geen hardcore, is door de leiding afgewezen. Maar wil graag van jullie beiden wat horen als in een demo oid.
|
Zou iets interactiefs niet cool zijn voor gehandicapte jongeren ?
|
Citaat:
|
waarschijnlijk omdat daar een hoop kutvolk op afkomt etc, aggressief karakter en vervelende bijkomstigheden.
dat zal het vast zijn. |
dan wil ik ook niet komen optreden.
Ik maak dan wel geen hardcore, waarschijnlijk zal het wel zo bestempeld worden. |
stuur gewoon wat op, dan hoor je het vanzelf wel. ik denk btw niet dat daar gabbers op afkomen maargoed.
|
|
Citaat:
|
Hardcore is afgewezen omdat er idd de kans bestaat dat er kutvolk op afkomt. Dat kunnen we natuurlijk wel bij alles zeggen, maar de leiding staat het niet toe, daar zijn we al mee in discussie gegaan. Dus helaas, die regels bepaal ik niet. Dus kom ook niet bij mij aanzetten.
Aan EZblade: Ik vind jouw muziek geen hardcore.. maar ik moet nog ff overleggen met de rest van de organisatie, die hebben het nog niet gehoord. Aan Gimme more beer: Ook dat overleg ik met de organisatie. Heb jij misschien ook een demootje of kunnen we tijdens een of andere repetitie langskomen om te luisteren? Dat werkt iets beter voor ons. |
Citaat:
Maar eerst even overleggen :) |
Ja oke.. is goed. Dan hoor ik het nog wel.
|
Citaat:
|
Ik wil tegen die tijd ook wel spelen met bandje of als laptop/toetsenman.
|
Oke.. maar ik wil het liefst dat de band al bestaat, dat we iets meer zekerheid hebben dat ze tegen die tijd ook nog bestaan.. anders kan t niet goed gaan.
|
Citaat:
|
Wij hebben geen drumstel of versterkers. Zouden wij eventueel op de backline van een andere band kunnen spelen?
Misschien kunnen we zelf een band regelen die interesse heeft en die ook willen spelen, zodat wij ook kunnen spelen... |
|
Citaat:
|
Citaat:
We repeteren in een gehuurde oefenruimte met gehuurde versterkers en een gehuurd drumstel ;) Demo e.d. kan je luisteren/bekijken op www.breaktrack.com edit: Rest van de band ziet het ook wel zitten. |
Mijn band vindt het een puik idee.
Dus bij deze. www.inside4walls.nl www.myspace.com/bandinside4walls |
2 uur spelen, pff das wel lang. Naja, als hardcore toch niet mag valt het wel weer mee.
|
2 uur is idd bizar lang, tenzij je 1 of ander bruiloftscoverbandje laat spelen ofzo.
beter laat je elke band 3 kwartier spelen. |
Drie kwartier is ook leuker.
|
2 uur spelen? Waar lezen jullie dat :confused:
Wij hebben momenteel maar een half uur materiaal, volgend jaar hoogstens een uur denk ik :s |
Citaat:
|
Shit man, 2 uur. Dan spelen we onze set 8 keer.
|
:D
Medley's maken :) Beetje soundscapen :d |
Ik wou net zeggen: 2 uur spelen? Dat heb ik er nergens neer neergezet, waar halen jullie dat vandaan? De tijdschema's komen veel later pas. Laten we eerst maar even beginnen met de bands te kiezen ;) Is misschien wel zo handig. En verwacht niet dat je 2 uur moet spelen.. dat is idd wel erg lang ja.
|
Citaat:
Zo metalmosh is dat niet meer, maar wellicht nog niet genoeg voor je :) Citaat:
|
Oke.. nou mijn excuses.. Ben zelf nog niet helemaal wakker. Maar 2 uur is idd wel erg lang. Dat moeten we dus bekijken hoeveel bandjes we hebben uiteindelijk, en hoeveel ze kunnen spelen.
|
@ Malfunction: Said and Done klinkt erg goed. Ik moet natuurlijk ook ff kijken hoe het zit met de andere organisatie.. :D Ik vind het iig super.. we komen nog ff kijken hoe het live zit oke?
|
Het was geen sollicitatie :) Maar bedankt voor het compliment iig :)
|
:p toch niet? Naja laat iig maar wat van je weten als je t wilt.
|
|
Citaat:
|
Je hebt pm? :)
|
Jups heb m gekregen.. Ben alleen net terug van vakantie, dus vandaar de wat late reactie. Ik moet ff alle bandjes op een rijtje zetten wat we ervan vinden etc en ff kijken of we langs kunnen komen. Maar dat komt er aan, zodra de vergunning binnen is.
|
laatst nog voor een doel in africa gespeeld. Mss dat we wel mee doen! (Melodische Black/Death Metal if needed that is :P)
|
ff overleggen, ik hoop dat we eindelijk eens antwoord krijgen van het hoofd van de comissie, daar is blijkbaar een mailtje naar gestuurd. En vanuit daar kunnen we de vergunning regelen.
Jullie horen het nog wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |