![]() |
achterlangs
hebben jullie ook soms, dat het nogal pijnlijk kan zijn. Alsof je steken in je blaas krijgt? Zoja wat doen jullie hiertegen?
|
Klopt het dat je een man bent?
Want ik heb dit namelijk als vrouw wel is als ik het op zijn hondjes doe. Maar bij je naam staat dat je een jongen bent .. |
Hm, kan me wel voorstellen dat mannen dat ook hebben als ze van achter genomen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t Helpt als de vrouw wat verder omlaag gaat, dr rug dus holt en schouders dicht bij de grond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus leunen op je ellebogen/onderarmen en je billen de lucht in duwen. Maar als ts een man is heeft ie daar weinig aan denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik neem aan dat je bedoeling was een grapje te maken en niet om correct te zijn. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: ik heb op beide manieren geen last van steken in mijn blaas. |
whahahahhaa, my info heeft gepost onder mijn naam :D
n1 (Y) |
:o
|
je weet dat het nu oorlog is het schat :p
|
badger badger badger badger badger badger badger badger
|
Citaat:
lael. |
Citaat:
|
sommige mensen hebben hier echt nog moeite met sommige woorden volges mij als je hier het woord "wippen" laat vallen liggen der hier een paar te giechelen voor hun pc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar zeehond, klopt het nu dat je het voor jezelf vraagt of namens een vriendin? Want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :)
|
Citaat:
|
maar goed, dat bestialiteit topic was dus als antwoord op het feit dat my info dit topic geopend had onder mijn naam (Y) :D
|
Citaat:
|
Ik denk dat als je je aanspant dat het ook veel minder pijn doet, iig bij mij wel. Heb er ook weleens last van gehad maar als je je een beetje aanspant voelt het ook nauwer en is het vaak lekkerder, naar mijn eigen ervaring dan ;)
|
Heb je het nou over anale seks en of dat pijn doet blablabla? Want daar zijn al duizend topics over.
OT: Ik ontspan me juist, lig meestal met mijn hoofd in mijn kussen en leun wat op mijn onderarmen. Zoiets, nergens last van. (y) |
My info post zelf maar een topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |