![]() |
Regels pouleuitslag
Hoe wordt de pouleuitslag bepaald bij een gelijke stand in punten? Is dat eerste doelsaldo en dan onderling resultaat of andersom? Graag link erbij.
|
Ik las in Spits/Metro van de week punten dan doelsaldo dan doelpunten voor
|
Ok. :) Anders dan de UEFA regels dus.
|
Ik las ook in de lokale krant dat het idd om doelsaldo gaat en dat onderling resultaat niet ertoe doet :s
Naja, als Ecuador gelijk speelt tegen Duitsland is Ecuador poulewinnaar en krijgen we ws de gerries tegen Bomber Harris in de tweede ronde, maar dat heeft verder weinig met die regels te maken :cool: (y) |
De rangschikking voor elk team in elke groep wordt als volgt gedaan:
a) Het hoogste aantal behaalde punten in alle groepswedstrijden b) Het doelsaldo in alle groepswedstrijden c) Het hoogst aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden Als twee of meer teams gelijk staan op basis van de bovenstaande drie criteria, dan wordt de rangschikking als volgt gedaan: d) Het hoogste aantal behaalde punten in de groepswedstrijden van de gelijkstaande ploegen e) Het doelsaldo van de wedstrijden tussen de gelijkstaande ploegen f) Het hoogste aantal gescoorde doelpunten in de groepswedstrijden tussen de gelijkstaande ploegen g) Lootjes trekken door het organiserend committée |
Citaat:
|
Volgens mij moet het Fair Play-klassement nog in dat rijtje van Wolter.
|
Citaat:
|
Citaat:
De organisatie zit te schijten denk ik :D |
nog iets: na de eerste ronden worden de kaarten kwijtgescholde he.
Maar een Boulahrouz heeft nu geel. Stel hij pakt tegen Argentinië weer geel, istie dan gescchorst of wordt dat dan kwijtgescholden? |
Geschorst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |