![]() |
De eerste indruk
Wat was de eerste indruk die je had van de huidige vriend(in), als je je dat nog kan herinneren natuurlijk ;)
ts begint; 'Is hij nou écht zo verlegen of is dat een act om lief te lijken? Ik hoop het niet, hij is zo wel heel leuk' En hij was inderdaad gewoon zo verlegen :D |
Ik was 12, hij was 11, we deden een toelatingstoets voor tweetalig onderwijs, ik wou graag als eerste van de 30 kindjes klaar zijn, hij was als eerste klaar, ik dacht jaloers 'pfff uitslover'.
|
we waren aan het praten, en ik dacht "Waarom lijk het net alsof we elkaar al jaren kennen"
|
Over m'n ex: Gezellige jongen!
We hadden namelijk de grootste lol toen ik hem moest ophalen omdat mijn zusje onder de douche stond (zij waren in die tijd goed bevriend) en we samen door de sneeuw probeerde te fietsen :D Later dacht ik: hmm... hij blijft maar smsen. En toen hij wilde afspreken wist ik niet of ik dat wel moest doen, want ik wilde niet dat hij andere dingen ging denken :D Hahaha... |
pfff... wat een patser...
|
over ex:
je bent irritant en dom hou je mond nou es. Die mening veranderde, maar stiekem is hij ook niet zo slim en soms weet hij niet wanneer hij moet stoppen en dat is irritant. Maar het is bijzaak Edit: over jongen die ik nu wel leuk vind (omg ik geef het toe? ): Oeh! Leuk haar!! en een vette koptelefoon en je bent hip, en een supervette kamer :cool:. Maar ik vond hem toen verder niks, want toen had ik nog een vriend waar het goed mee ging. |
Citaat:
|
over laatste ex: hij is echt lomp met z'n tieten dit en tieten dat (was op een forum van de kroeg waarvan ik 'm ken)
maar dat leerde hij al snel af en hij is de liefste en schattigste jongen die ik ken :) |
ik zag haar zitten, en het eerste was WOW.
toen ik met haar ging praten, leek ze wat verlegen, maar nu is dat niet meer zo. |
"Oh nee hè. Bah! Zit ik hier nou de hele dag mee opgescheept?"
|
over mijn ex: 'waw, die wil ik'
over de jongen die ik nu leuk vind '*zucht* die is knap, hij heeft zo'n leuke lach, maar waarschijnlijk weet hij het en is hij veel te zelfzeker' en nu blijkt dat die jongen zo beschaamd is dat ik de woorden uit zijn mond moet trekken... *zucht* als ik me nu maar een zelf over mijn schaamte (bij hem) kon zetten |
ex : weet ik eigenlijk niet echt meer :p
jongen die ik nu leuk vind: mooi, interessant maar veel te veel charmeur en te veel dronken. maar tverandert. :p |
"Hm, hij ziet er wel leuk uit, schattig koppie. En omg, hij léést! En ook nog eens fantasy!" Maar toen was ie nog het vriendje van een van m'n beste vriendinnen, dus ik beoordeelde hem puur als dat.
Toen het uit was met die vriendin en ik hem weer zag, stonden we vrijwel de hele avond te praten en vond ik hem eigenlijk toch wel gewoon léuk, maar omdat hij de ex van een vriendin was, met liefdesverdriet zat en veel te ver weg woonde, dacht ik niet dat het ooit iets zou worden... en dat vond ik wel jammer. |
Over mn ex: Wat ben jij irritant en wat word jij in de mailing genomen door je vrienden...
Huidige vlam: Jij bent te knap, waarschijnlijk zie je me niet eens staan en zal ik nooit met je praten en krijg jij alle knappe meisjes :p |
Too perfect to be real.
Tamelijk cliché; wel waarheid. |
De eerste indruk was niet heel bijzonder. We hadden afgesproken om met elkaar mee te treinenen hoewel ik een foto gezien had, was ik alweer vergeten hoe ze eruitzag :o
Daarna gezellig gepraat, zonder stiltes, wat voor ons allebei best bijzonder was, waarna we elkaar vaker wilden zien, maar niet met de intentie om wat met elkaar te krijgen. De rest is wel bekend hier, geloof ik :p |
Wat een sukkel :s
|
Best grappig dat er toch veel negatieve eerste indrukken zijn :D
|
Ex: allereerste keer: wat 'n irritant kutventje (hij vroeg 20x m'n naam ofzo)
Later had hij me toegevoegd op msn en hadden we een keer afgesproken. Hij kwam me halen en toen hij bij me voor de deur stond dacht ik: :eek: :bloos: Wow. |
Eerst keer dat ik hem zag: hmm helemaal niet zo'n kneus als ik van iedereen hoorde. Wel een beetje klein, donkere ogen. Een kletskous, gezellig met hem gekletst.
Eerste "date": hmm wat een sukkel die niet weet wanneer hij weg moet gaan. Eerste "verliefdheid": whoh... whoh... wat een ogen. Die moet ik hebben! |
hij en ik waren 13. Ik zag hem staan en dacht: want een sukkel, moet echt minder gel in dat haar en dat guns en roses t-shirt kan echt niet. :o
|
ik dacht: hitsig !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Wow'
En toen werd ik heel onzeker en verlegen. |
Ik vond hem een beetje stug en ruw overkomen. Echt raar, want dat vind ik nu helemaaaal niet meer.
|
ik kwam het hotel binnengestruikeld (hoe onhandig ben ik) met mn megagrote backpack en zag hem aan een tafel zitten. we hadden oogcontact en ik dacht 'cute' maar had verder wel wat anders aan mn hoofd; zo snel mgelijk die zware kuttas dumpen. Daarna kwam ik hem buiten tegen en viel ik weer bijna om. zijn eerste indruk van mij zal wel niet zo best zijn geweest maar hij zei toen wel gedag.
|
Mijn eerste indruk: 'wat een relaxte onafhankelijke slimme aardige jongen.... en wat is ie gróót!'
En ja die klopte ook wel (y) |
Wat is hij arrogant.
:bloos: |
1e indruk huidige vriend; op het forum: hihi, ik kan echt lol met hem hebben
1e indruk IRL: Wauwie... En hij kan nog heeeerlijk zoenen ook! MEER! ;) |
Ik dacht ;'Wat een wazig kereltje met zijn brommertje..'
Toen ging ie zn skateboard vol typexen.. 'Waarom doet ie dat nou.. Maak er dan iets moois van ofzo eh..' |
"Heuw, een jongen in deze klas die geen geitenwollensokken-type is, een zelfverzekerde uitstraling heeft, gevoel voor humor, met beide benen op de grond staat én een mooie kop heeft? Wauw"
|
"Huh, had me de vriend van Mina anders voorgesteld." :D
Oh, en ik dacht dat hij me in de maling probeerde te nemen toen hij zei dat hij geen universiteit aan zou kunnen. |
'Oh god, dat is hem echt! En hij is nog leuker dan op de foto, en straks staat hij opeens echt naast me!'. :eek: :o
En ik vond hem helemaal geweldig toen hij mij gelijk zoende zodra hij dichtbij genoeg was :D |
'Jeetje, wat een lelijke schoenen. En die tas is ook nogal lelijk.'
Toen we bij mij thuis waren, zei hij direct dat z'n schoenen lelijk waren, maar dat hij geen andere optie had (omdat hij allergisch is voor schoenlijm :o ), en dat de tas ook nogal beschamend was, maar dat hij geen andere tas had om mee te nemen in de trein :D |
Ik zag hem staan in een kroeg en ik dacht: lekkere gast, die ga ik regelen :p
|
Allereerste gedachte bij 1e gesprek (niet door mij gevoerd, maar ik zat er bij): wat een betweter.
Was in het busje op het vliegveld dat ons naar het hotel ging brengen in Cairo. En hij maar vertellen hoe alles zou gaan enzo. Achteraf bleek dat hij precies diezelfde reis al een keer gedaan had. Paar dagen later begon hij steeds tegen mij hele vage, dubbelzinnige opmerkingen te maken, waarvan ik steeds dacht, wat moet ik daar nou mee. Vond het wel grappig, het was ook wel vleiend. Maar ik vond hem maar vreemd. |
Hij liep bij mij op school rond en ik dacht... Oeh ziet er leuk uit (y) interessant, vast heel erg aardig.
:) |
mijn eerste indruk: "oh my god, wat een lekker ding!"
eerlijk is eerlijk :D |
"wtf?"
|
Mijn eerste indruk: 'wat een dansskills heeft die jongen' :o
|
Citaat:
maak het niet veel beter zeker? |
ik dacht, dat gaat nog wat worden want hij was superverlegen. en wat is hij anders dan ik ben
|
Van me ex :
ik dacht : pfoeh hij is mooi .. onbereikbaar dus |
Ik dacht wat een kkmongool
|
Mijn eerste indruk van hem weet ik niet meer, ik zal een jaar of 9 zijn geweest toen ik hem voor het eerst zag op de zwemvereniging, maar ging toen nooit met hem om vanwege het leeftijdsverschil van bijna 4 jaar.
Tijdens zijn stage in Amerika is ons MSN-contact begonnen. Ik vond hem, toen ik hem na zijn stage voor het eerst weer zag, een aardige jongen, een beetje sociaal onhandig. Zijn uiterlijk was niet opvallend geweldig of fout ofzo. |
Ik kwam hem tegen op een feestje, en hij was heel gezellig met iedereen aan het kletsen, ik vond het dus wel een sociale jongen. Toen hij echter met mij ging praten, sloeg het om naar een leuke sociale jongen, hij heeft echt iets! Ik ben nooit zo vlot met praten, als ik mensen niet zo goed ken, maar met hem had ik dat absoluut niet. Dat vond ik gaaf, en was ongeveer mijn eerste indruk.
|
"How how meiske, ge moet zo niet verschieten of raar doen. :eek:"
Ik zag haar voorbijwandelen op 't galabal van m'n richting, en had op 't forum van die richting gezegd, dat ik haar wel naar iemand anders zou brengen als ik haar zag, want ze ging er date-loos heen en ging er weinig mensen kennen. :) Ik zei dus "Hoi! :)" maar zij wist niet wie ik was, dus ze reageerde wel raar. ;) En toen ze wist wie ik ben op 't forum ginder, al helemaal (ben daar beheerder). :) Dus toen dacht ik van "Rustig aan, rustig, zo out of the blue zei ik niets, en ik ben toch niet zó schrikwekkend ofzo :confused:". En daarna vond ik haar 'n beetje raar, maar dat was omdat ze daar was met 'n vriendin die enorm raar was, en dat speelde om de één of andere reden mee in m'n beoordeling van haar. Nog 'n uurtje mee gepraat toen, zelfs mee op de foto gegaan, maar voor de rest niet meer gezien tot 'n weekje later ofzo, in de les. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |