![]() |
wat moet je nou eigenlijk precies doen om je in te schrijven bij de universiteit
ksnap er niet zoveel van
|
www.ib-groep.nl hoger onderwijs, en dan inschrijven.
|
En dan krijg je vanzelf vanalles van de universiteit en opleiding van jouw keuze, IBgroep geeft dat door.
|
Precies. En kijk even goed of het een lotingsstudie is die je wilt gaan doen, want als dat zo is lijkt het me verstandig je ook in te schrijven voor een tweede keus (en eventueel volgend jaar weer proberen als je uitgeloot bent) en dat mag geen lotingsstudie zijn.
|
Dit hoort trouwens op S&S. :bloos:
|
En mocht je een lotingsstudie gaan doen, dan moet je een gewaarmerkte kopie van je voorlopige cijferlijst voor 23 juni opsturen naar de IB Groep. Maar je moet je nog aanmelden voor een studie neem ik aan, dus dan is dat sowieso niet van toepassing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is eigenlijk de uiterlijke aanmeldingsdatum? Ik heb me aangemeld voor geneeskunde, heb geen tweede keuze opgegeven, maar ik sta géén acht gemiddeld. Ik wil niet een jaar afwachten en wil dus een andere studie doen wanneer ik niet ingeloten word. Tot wanneer kan ik afwachten voor het beslissen van een eventuele tweede keuze?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |