![]() |
hoe lang duurt sex bij jullie?
hoe lang duur het van begin tot eind bij jullie?
|
ligt er helemaal aan hoeveel tijd we hebben.
Kan varrieren van een kwartiertje tot een hele nacht ofzo denk ik. |
Citaat:
|
Van 1 uur tot heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik haar de hele week niet zie liggen we elkaar door de week heen al op te geilen. Kijk dat is dan wel geen sex, maar wel duidelijk een onderdeel ervan.
Een echt antwoord: kwartier tot een heleboel uur. |
Citaat:
|
1uur minimaal, 3uur het gemiddelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet die soms niet waar hij hem in moet stoppen? :o Net zoals dat gedoe in de boekjes over vrouwen die twee keer in een minuut klaarkomen bij het beffen. Is gewoon overdreven gedoe. |
Citaat:
goeie sex kan heeeeel lang duren hor. of is het bij jou zo van: benen wijd, der in der uit, en klaar, zo, broek optrekken, en oprotte??? :p |
Citaat:
|
kwartiertje tot umm een half uurtje (dan wel als we het 1 keer/de 1e keer op een dag doen)
als we t meerdere keren op een dagje doen duurt het de 2e keer meestal n uurtje ofzo |
Citaat:
Gefeliciteerd iedereen die wel drie uur gemiddeld aan seks besteed. Ik heb veel liever drie keer in drie uur :) |
Citaat:
|
alles bij elkaar zeker wel anderhalf uur en bij n vluggertje met voorspel half uur ook zeker wel :D
|
ongeveer een uur..
|
Citaat:
|
begint en houdt nooit meer op ofzo haha :D :p
|
nou ik zou het niet weten het varieert meestal....... maar denk zo ongeveer 2 uur :confused:
|
Citaat:
Ik wel :) |
Minimaal 30 minuten, maximaal 90 minuten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als we weinig tijd hebben kunnen we het wel doen op een half uurtje, maar meestal is het de hele nacht lang...
hmm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Man ik hou toch gvd de klok niet bij dan
|
van echt serieus 5 minuten ( als ik echt zoo geil en zoo gevoelig ben ) van indd de hele nacht. ( niet de hele nacht doorneuken :))
|
mmm vanaf 20 minten +/- tot ja de hele dag :D
|
Citaat:
|
varieert nogal alles inclusief. Kan 20 minuten duren, kan ook idd 3 tot 5 uur duren. Het record bij mij staat toch echt wel op 6 uur, en dat was alleen voorspel eigenlijk als ik heel eerlijk ben...
Maar gemiddelde tijd all inclusive is rond het uur. x3 natuurlijk :D De dag is lang..... ;) |
Citaat:
|
minimaal 20-30 minuten
en maximaal 2,5 uur denk ik maar die 2,5 uur kan ook best korter zijn want ik let dan echt neit op de tijd. |
Citaat:
|
Ok, en nu nog een beschrijving wat er gedaan word in die tijd, daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Want inderdaad, een uur seks is voor de een iets anders dan een uur seks voor de ander. *wat* word er gedaan als voorspel, en hoe lang, en wat word er gedaan tijdens het neuken en hoe lang. |
nou het hele voorspel met zoenen, orale sex, beetje verwennen gewoon wat ik en zij leuk vinden. dan neuken. kan qua tijd ook heel erg verschillen maar ik kan ook alleen een schatting maken naar hoeveel liedjes ik heb gehoord. en dan nog wat knuffelen en zoenen, en als we de hele nacht hebben dan gaan we de hele nacht zo door en zo niet dan moeten we vaak heel snel aankleden omdat we ergens heen moeten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |