![]() |
Een half jaar verliefd:S
Ik heb nu al ong. een half jaar contact me een jongen.
We doen/deden best veel dingen samen. Zoals bijv. met elkaar naar school fietsen, spraken af en toe bij hem thuis af. Heel gzellig. Totdat hij ineens een beetje raar begon te doen. Hij negeerde me af&toe, deed een beetje bot enzo. Ik voelde me vreselyk: ''Wat had ik verkeerd gedaan??'' En achteraf bleek het dan niets te zijn, want de volgende dag deed ie weer heel aardig. Gisteren zag ik hem weer uit school. Hij zei ''Hej'' en zat net zolang te kijken tot ik ook keek. Toen kwam ik langs die vrienden, hij lachtte een beetje naar me en ik naar hem,een vriend zei iets en toen keken ze naar mij en zei een iemand ''Gatverdamme'' Ik had echt zoiets van: Noujjaa... En nu deed hij vandaag weer zo vaag, weer negeren enzo.. Vorige week hadden we nog met elkaar afgesproken, en nu doet ie zo.. Het verhaal is nog uitgebreider, maar ik denk dat dit het beste kort samengevat isz.. Mijn vraag is dus, kan je gevoel voor iemand in een paar dagen weggaan? Zijn gevoel voor mij? xx |
Misschien moet je 'm gewoon eens vragen waarom-ie zo bot doet?
|
Vraagt het face to face, heel direct aan hem. Toon zekerheid bij het vragen.....
|
Gewoon niet meer naar omkijken,
|
Citaat:
|
Het komt onderhand op mij over alsof hij stoer probeert te doen tegen zijn vrienden. Alsof zijn vrienden jou een stom kind oid hebben genoemd en hij nu voor zijn eigen ego jou negeert.
Vraag het hem face to face of negeer hem. |
Citaat:
Hij vindt je vast heel erg leuk, maar hij wil ook niet 'afgaan' bij zijn vrienden. Blijkbaar zien zijn vrienden jou niet zo zitten en zit jouw vriend tussen twee vuren. Ik zou hem face to face vragen waarom hij zo doet. Komt het door bovenstaande dan zou ik hem een keuze laten maken. Of voor jou kiezen (en dus zich niet laten leiden door zijn vrienden) of voor zijn vrienden kiezen, en hem lekker onzeker laten zijn (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben bang, dat als hij tussen zijn vrienden of mij moet kiezen, voor zijn vrienden kiest. Als ik de keuze kreeg, zou ik het ook best moeiilijk vinden. Ze zeggen niet voor niets: Vriendinnen voor je leven, een vriendje vaak maar voor even. Natuurlyk moet ik er dan niet vanuit gaan dat het overgaat, maar toch. Ik kijk wel hoe hij maandag doet.. x xx xxx |
nou, lekkere vrienden heeft ie dan, dat die zijn vriendin afkraken.
|
Citaat:
Hij moet voor jou kiezen en niets van zijn vrienden aantrekken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, tis vast de leeftijd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |