Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Een half jaar verliefd:S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1429359)

*Meisje*van*15* 16-06-2006 16:22

Een half jaar verliefd:S

Ik heb nu al ong. een half jaar contact me een jongen.

We doen/deden best veel dingen samen.

Zoals bijv. met elkaar naar school fietsen, spraken af en toe bij hem thuis af.

Heel gzellig.

Totdat hij ineens een beetje raar begon te doen. Hij negeerde me af&toe, deed een beetje bot enzo. Ik voelde me vreselyk: ''Wat had ik verkeerd gedaan??''
En achteraf bleek het dan niets te zijn, want de volgende dag deed ie weer heel aardig.

Gisteren zag ik hem weer uit school.

Hij zei ''Hej'' en zat net zolang te kijken tot ik ook keek.

Toen kwam ik langs die vrienden, hij lachtte een beetje naar me en ik naar hem,een vriend zei iets en toen keken ze naar mij en zei een iemand ''Gatverdamme''

Ik had echt zoiets van: Noujjaa...

En nu deed hij vandaag weer zo vaag, weer negeren enzo..

Vorige week hadden we nog met elkaar afgesproken, en nu doet ie zo..

Het verhaal is nog uitgebreider, maar ik denk dat dit het beste kort samengevat isz..

Mijn vraag is dus, kan je gevoel voor iemand in een paar dagen weggaan? Zijn gevoel voor mij?
xx

Lorelei 16-06-2006 16:31

Misschien moet je 'm gewoon eens vragen waarom-ie zo bot doet?

My Info 16-06-2006 18:54

Vraagt het face to face, heel direct aan hem. Toon zekerheid bij het vragen.....

Mr.Hypert€xt 16-06-2006 19:06

Gewoon niet meer naar omkijken,

Miss_kausalaya 16-06-2006 20:12

Citaat:

My Info schreef op 16-06-2006 @ 19:54 :
Vraagt het face to face, heel direct aan hem. Toon zekerheid bij het vragen.....
het beste is ook hem te vragen, alleen je hebt kans dat hij het gaat ontkennen, er om heen gaat lullen etc etc...en er gewoon dus niet eerlijk over gaat doen..dan baal je alsnog :s

Anneka 16-06-2006 22:05

Het komt onderhand op mij over alsof hij stoer probeert te doen tegen zijn vrienden. Alsof zijn vrienden jou een stom kind oid hebben genoemd en hij nu voor zijn eigen ego jou negeert.
Vraag het hem face to face of negeer hem.

x-spekkie-x 17-06-2006 08:40

Citaat:

Anneka schreef op 16-06-2006 @ 23:05 :
Het komt onderhand op mij over alsof hij stoer probeert te doen tegen zijn vrienden. Alsof zijn vrienden jou een stom kind oid hebben genoemd en hij nu voor zijn eigen ego jou negeert.
Vraag het hem face to face of negeer hem.

Ja, dat idee heb ik ook :)

Hij vindt je vast heel erg leuk, maar hij wil ook niet 'afgaan' bij zijn vrienden. Blijkbaar zien zijn vrienden jou niet zo zitten en zit jouw vriend tussen twee vuren.

Ik zou hem face to face vragen waarom hij zo doet. Komt het door bovenstaande dan zou ik hem een keuze laten maken. Of voor jou kiezen (en dus zich niet laten leiden door zijn vrienden) of voor zijn vrienden kiezen, en hem lekker onzeker laten zijn (n)

*Meisje*van*15* 17-06-2006 09:39

Citaat:

Miss_kausalaya schreef op 16-06-2006 @ 21:12 :
het beste is ook hem te vragen, alleen je hebt kans dat hij het gaat ontkennen, er om heen gaat lullen etc etc...en er gewoon dus niet eerlijk over gaat doen..dan baal je alsnog :s
Jaa daar ben ik ook bang voor, dat hij helemaal gaat doen van: ''Huh?? Waar heb je het over?'' En dan weet ik het ineens ook niet meer, sta ik daar met een mond vol tanden.. :s

Lorelei 17-06-2006 09:56

Citaat:

*Meisje*van*15* schreef op 17-06-2006 @ 10:39 :
Jaa daar ben ik ook bang voor, dat hij helemaal gaat doen van: ''Huh?? Waar heb je het over?'' En dan weet ik het ineens ook niet meer, sta ik daar met een mond vol tanden.. :s
Dan zeg je 'm dat je het gevoel hebt dat-ie botter doet de laatste dagen en of-ie daar op wil letten. :)

*Meisje*van*15* 17-06-2006 10:08

Citaat:

grl schreef op 17-06-2006 @ 10:56 :
Dan zeg je 'm dat je het gevoel hebt dat-ie botter doet de laatste dagen en of-ie daar op wil letten. :)
Okee, dankje!

Maar ik ben bang, dat als hij tussen zijn vrienden of mij moet kiezen, voor zijn vrienden kiest. Als ik de keuze kreeg, zou ik het ook best moeiilijk vinden. Ze zeggen niet voor niets: Vriendinnen voor je leven, een vriendje vaak maar voor even. Natuurlyk moet ik er dan niet vanuit gaan dat het overgaat, maar toch.

Ik kijk wel hoe hij maandag doet..
x
xx
xxx

DvoorA 17-06-2006 12:26

nou, lekkere vrienden heeft ie dan, dat die zijn vriendin afkraken.

x-spekkie-x 17-06-2006 14:04

Citaat:

*Meisje*van*15* schreef op 17-06-2006 @ 11:08 :
Okee, dankje!

Maar ik ben bang, dat als hij tussen zijn vrienden of mij moet kiezen, voor zijn vrienden kiest. Als ik de keuze kreeg, zou ik het ook best moeiilijk vinden. Ze zeggen niet voor niets: Vriendinnen voor je leven, een vriendje vaak maar voor even. Natuurlyk moet ik er dan niet vanuit gaan dat het overgaat, maar toch.

Ik kijk wel hoe hij maandag doet..
x
xx
xxx

Het is niet kiezen tussen zijn vrienden en jou in letterlijke zin (dat als ie voor jou kiest hij meteen zijn vrienden kwijt zou zijn), maar meer figuurlijk.
Hij moet voor jou kiezen en niets van zijn vrienden aantrekken :)

SkYRyDEr 18-06-2006 14:00

Citaat:

DNMB schreef op 17-06-2006 @ 13:26 :
nou, lekkere vrienden heeft ie dan, dat die zijn vriendin afkraken.
en hij verkiest zijn vrienden waarschijnlijk boven zijn vriendin?

Urineer de beer 18-06-2006 14:15

Citaat:

SkYRyDEr schreef op 18-06-2006 @ 15:00 :
en hij verkiest zijn vrienden waarschijnlijk boven zijn vriendin?
Nou, hij verkiest zijn ego boven zijn vriendin. Da's nou triest.

thegoodlife 18-06-2006 14:20

Tja, tis vast de leeftijd...

SkYRyDEr 18-06-2006 20:40

Citaat:

Urineer de beer schreef op 18-06-2006 @ 15:15 :
Nou, hij verkiest zijn ego boven zijn vriendin. Da's nou triest.
wat een eikel dan (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.