![]() |
Meest vervelende TV-personage?
Vooruit, twee dan. Een vrouw en een man.
Ik ben voor Robert Jensen (erger kan echt niet, dommer ook niet) Patty Brard (" ") |
Georgina Verbaan
|
iedereen van de serie Friends :mad:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar vervelend in negatieve zin *denkt*, ik zag net Paris Hilton langs vliegen, die is toch wel écht héél erg achterlijk :| |
Carlo Boszhard, ieuwieuw.
|
Catherine Keyl
|
Paul de Leeuw :mad:
|
Jensen... En nog vele anderen, ik weet op het moment alleen niet wie. Waarschijnlijk uit reclames ofzo.
|
Citaat:
|
leen van frisia :o
|
Citaat:
Die wat oudere vrouw die een belspelletje presenteert. Die is echt verschrikkelijk. Edit: deze denk ik. http://www.sp.nl/nav/nieuws/belspel368.jpg |
Die is écht walgelijk ja :D
|
Citaat:
wie is die man op die foto? :o ontopic: Ron Brandsteder :o |
Citaat:
|
Mensen weten hier blijkbaar niet het verschil tussen een tv-personage en een tv-persoonlijkheid ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rik de Leeuw, definitely.
|
Citaat:
Citaat:
|
Janice Soprano. (n)
|
Iedereen in "The King of Queens.""
De hele familie Fine en de familie Sheffield uit "The Nanny." Jan Spears, Bonnie Lockhart en Belle Black uit "Days Of Our Lives." |
De Kantine --> Films, TV & Radio
|
|
Citaat:
En van de vrouwelijke Friends kan ik Phoebe niet uitstaan. |
Die eikel van thats the question!
|
Citaat:
|
Citaat:
die rachel en monica zijn irritant, en verder ook iedereen van dawson's creek en die melissa van the oc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jensen vind ik juist wel leuk :)
Ik kan me echt mateloos ergeren aan die mensen van die belspelletjes (n) |
Citaat:
|
The Nanny
|
Jensen absoluut. Ik blijf altijd kijken om te gruwelen.
|
ervan uitgaande dat er tv persoonlijkheden worden bedoeld:
robert jensen, chazia mourali, ron boszhard, carlo boszhard, fillemon wesselink, patty brard, sylvana simons, pierre wind, sara kroos, mart smeets, tooske breugem, hans kraaij jr., frits barend/henk van dorp/jan mulder, jan joost van gangelen, frits spits, rudolph van veen, humberto tan, ron brandsteder, ivo niehe. sjees, wat heb ik aan veel mensen een hekel. |
Citaat:
|
Marissa van The OC ja.
En Cole uit Charmed! Marina uit The L-word. Die zoon en dochter van Bree uit DH. De mannelijke dokter Shepherd uit GA. Hurley, Libby, Charlie, Walt en Micheal uit Lost. Alle GTST personages. |
tooske breugem, ik krijg hoofdpijn van al dat geschreeuw van haar
|
Citaat:
|
kwalbert verlinke....
|
Jan Mulder... (n)
|
albert verlinde, die man die de tvmakelaar presenteert, beertje beers en ik vul dit lijstje vast en zeker een keer aan.
|
Jorinde mol
|
Alles dat met Friends te maken heeft.
|
Paul de leeuw en parry brard
|
Alle nichten..wat een aanstellers (n)
|
nada van nie
|
Twee personen die op mijn liqidatie-lijstje staan:
Dyanne Beekman(geeneens Diane maar ook echt Dyanne...zum kotsen!!) http://www.dyanne.nl/pages/PFF/PassionFront_gr.jpg Vreselijke drama queen die alles op zichzelf weet te betrekken. Maik de Boer http://www.parool.nl/radio/beeld/052605-maikdeboer.jpg Ook al zo'n kotsfiguur die denkt dat hij mensen weet te zeggen wat ze moeten dragen/doen. Bah! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |