![]() |
Je bent niet wie je bent
Deze is voor alle dames die erbij willen horen.
~Je bent niet wat je bent~ Je bent niet wat je bent omdat je doet wat je niet moet Je bent geen slet want voor die stakkers ben je te goed Ze ruiken alleen je kut, en willen je een avondje scoren Gebroken dat jij bent ga jij naar bed met hun woorden Hoeveel kerels moet je nog nemen om die ene te vergeten? Hoeveel vriendschappen verbreken om met hun het bed te delen? En ik snap best dat het lekker is Maar vergeet niet dat 't onveilig is Als je de condoom vergeet moet je ook de consequenties nemen Sex is heerlijk, maar een kind kan je leven claimen Alsjeblieft kijk uit, want straks zijn het je vrienden niet meer Dan zullen ze je vergeten, en loop jij met zo'n kleine klier Pas gewoon op met wat je doet, alsjeblieft ik smeek het je Vriendschappen gebouwt op sex zijn onbetrouwbaar en dat weet je Nu zijn die kerels wel te vertrouwen vanuit mijn positie Maar jij bent toch een meisje, een sexsymbool is wat een man ziet En hoe vaker ik je zie, leer ik je steeds meer van jou Steeds minder als sexsymbool en steeds meer als een dame en een vrouw Ik zie een klein verdrietig meisje verpakt in een geweldig lichaam Dat snakt naar aandacht maar gebruikt is Liefde zuigt ja, en je hebt het ook niet perse nodig Ik kan daar ook over praten ja, En als je iemand nodig hebt om naar te luisteren Dan zal ik er voor je zijn als het nodig is |
Het komt op me over als een raptekst, en het is ook totaal niet mijn ding. Je maakt nog wel een foutje:
met hun moet met hen zijn en ik zou seks schrijven in plaats van sex. Dat vind ik persoonlijk mooier en het is nog correcter ook, dacht ik. Verder, tja, ik vind het geen poëzie. Het doet me ook niet zoveel. |
Niet mijn ding, sorry.
Misschien dat 't overtuigender overkomt als je het hoort. Maar zo vind ik er eerlijk gezegd niet heel veel aan. gr, Kerwin |
Meer rap vind ik. Niet mijn smaak.
|
Is waarschijnlijk ook gewoon rap? Ben wel benieuwd hoe het klinkt. Maar ik ben halverwege afgehaakt, ook niet echt mijn ding.
|
wat geestig dat iedereen ineens opmerkt dat het niet zijn of haar 'ding' is.
In plaats van naar de vorm, heb ik geprobeerd naar de inhoud te kijken en ik ben tot dezelfde conclusie gekomen als de eerdere reply's: "Niet mijn ding". |
Bedankt voor het lezen. Het is niet echt bedoelt als rap ofzo, 't kwam er gewoon uitrollen uit m'n hoofd. Ik moest het gewoon kwijt. Ik moest het eruit gooien... En zo is de manier waar dat op is gebeurt. Ruw, en doorlopend, zoals ik mij op dat moment voelde. Recht voor z'n raap zonder mysterie. Ofzo...
|
Nou ja, iig goed dat je het hier neer hebt gezet, als je er kritiek op wilde. Ga je nog iets doen met alle op- en aanmerkingen die je hebt gekregen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |