![]() |
via bluetooth verzenden
ik heb mij net een gsm met bluetooth aangeschaft, ik kan perfect van de laptop naar mijn gsm fototjes en mp3s verzenden. maar wanneer ik van mijn gsm naar de laptop iets wil verzenden blokkeerd hij. hij geeft telkens de fout dat hij de lijst met diensten niet kan vinden.
weet hier iemand een oplossing voor???? |
Citaat:
mmm *heeft zelfde probleem* |
Wat voor telefoon en laptop heb je?
Heb je al gegoogled? Heb je de manual van je telefoon erop nageslagen? Heb je software van je foon geinstalleerd? |
bij mijn gsm was geen software bij. de laptop is een acer en de gsm is een samsung E720.
|
Citaat:
Acer travelmate 8100 geloofk :) maarbon bij mij dringt het niet, valt me wel op dat beide acer laptops zijn. (mocht er een oplossing zijn hoor ik ze dus ook graag :)) |
software van die bluetooth instaleren. en dan je telefoon naar dat apparaatje laten zoeken :)
|
Stuur jij via je telefoon je bestanden naar je computer? >> Bestand openen > menu > versturen > bluetooth?
Dat werkt inderdaad niet. Je moet een koppeling maken tussen je computer en je telefoon (daarvoor moet je beiden koppelen en hetzelfde password opgeven) Vervolgens kan je als het goed is een file manager openen waarmee je alle mappen van je telefoon kan zien en eventueel kan leeghalen. |
Citaat:
Ik kan geen verbinding met laptop maken en diensten ophalen via bluetooth. En ik vermoed dat ts dit ook heeft... |
Ook samsung? Ik gebruik zelf nokia dus weet niet 100% hoe het precies werkt.
Je weet wel hoe je moet koppelen? |
je moet op je laptop bluetooth aanzetten en hem zichtbaar laten zijn voor andere apparaten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |