![]() |
Wat zou je aan je lichaam willen veranderen?
Had het vandaag met een vriendin over wat we wouden veranderen aan onze lichaam. Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam? Je neus, oren, borsten, voeten of ogen? Of ben je tevreden?
Ik zou wel een kleiner maatje schoenen willen hebben, maar voorderest ben ik wel tevreden. |
Ik zou graag een staart willen hebben.
|
Ik wil graag superpowers. :) Zonder dat ik er dan eng of X-men-achtig uit ga zien en ik wil ook geen Kenau lijken. :o
|
Ja op dit moment is mijn grootste zorg het herstel van mijn huid door de aftakeling teweeg gebracht door de Roaccutane!
Dan heb ik terug perfecte huid zonder acne :). Maja daar heb ik dus al iets aan gedaan. Volgende opt lijstje ==> verdikken. Ben al 8 kilo bijgekomen op 6 maanden tijd (allemaal spieren), maar nog niet genoeg want mijn vel is nog te soepel van vroeger. Dus eigenlijk zou ik terug naar mijn oorspronkelijk gewicht moeten gaan wil ik dat mijn spieren echt goed zichtbaar zijn en dat was 74 kilo dus nog 10 kilo te gaan :| En als ik genoeg gekd heb ==> mijn neusvleugels laten verkleinen :) |
Dat is een betere weerstand had.
|
Eigenlijk zou ik wel mooie witte rechte tanden hebben, maar ik durf geen beugel te dragen :o :p
|
Citaat:
Wat een verkooppraatje! :o |
Citaat:
Binnenkort maar eens een afspraak maken bij de tandarts en vragen wat de mogelijkheden zijn om ze witter te maken (en hoe duur dat gaat zijn). Dat is toch iets wat ik érg graag zou willen (y) |
Ik zou mijn flaporen wel willen laten, euh, ontflappen :p En ik zou wat dikker haar willen hebben.
|
Graag meer spieren..
|
Ik zou wel een mooiere huid willen hebben.
|
Citaat:
|
Wittere tanden en benen die er wat minder gespierd uitzien.Nouja ze zijn niet gespierd maar zo lijkt het :confused:
|
Je benen zijn niet gespierd, ze zijn vet.
Ik zou graag dikkere lats en borstspieren willen. Die dingen groeien echt nauwelijks bij mij. |
Ik zou ook wel wittere tanden willen hebben.
Verder zou ik niets veranderen, er zijn wel dingen die ik wel graag anders had gezien, maar dit is niet de tijd dat aan te passen. |
Ik zou wel wat minder kont, minder heupen en dunnere bovenbenen willen hebben, en smallere voeten zodat ik een keer normale schoenen kan kopen. En minder moedervlekken.
|
Oh ja, mijn wreef moet minder hoog, dat is echt vervelend met schoenen (n)
|
m'n ogen :p
ik ben zo iemand die z'n ogen dus niét mooi vindt. ze hebben een rare vorm en de kleur bevalt me niet. |
Ik zou wel minder lichaamshaar willen :o
|
Dat ik niet zo snel rood word met sporten. Dat is het eerste wat ik zou veranderen als ik iets mocht veranderen.
|
Citaat:
|
* geen last van m'n rug meer
* niet zo'n buik waar ik elke avond na het eten last van heb |
Minder heupen, zodat er nog wel broeken zijn die me enigzins staan (y)
|
Buik terug strak, plat hoeft niet eens, wel terug strak.
Oogcorrectie, van die lenzen af (y) Misschien beetje groter... Tanden iets witter. Meer volume in mijn haar. Geen puistjes meer. Maar ik ben tevreden voor de rest hoor :o |
Wallen weg
en gespierder worden |
- een platte buik
- een fatsoenlijke rug, maar dat valt niet te veranderen - ietsje dunnere benen - geen haargroei op plekken waar ik het nu moet scheren |
Citaat:
|
Jij bent zelf echt shredded beast
|
86 kg @ 13 - 15 % is niet echt shredded.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil mijn lovehandles wel kwijt eigenlijk. Dan zou ik een taille hebben. met mijn dikke bovenbenen kan ik wel in tevredenheid leven :)
|
Hm, vrij weinig. Ik bedoel, 't zou leuk zijn als m'n tanden rechter stonden of witter waren, en ik had best in het algemeen knapper willen zijn of nog net weer iets strakker ofzo, maar eigenlijk? Vind ik het prima. Ik zie er gewoon uit zoals mij en dat klopt dus helemaal.
|
Ik zou heel graag van m'n sproeten af willen :o
Toen ik klein was ging ik altijd heel hard wassen in de hoop dat ze er af gingen... helaas :( |
Ik had wel geboren willen worden met een sterker glazuur op mijn tanden. Het is gewoon vreselijk zwak en ik kan er niets aan veranderen, waardoor ik bij iedere controle weer een afspraak kan maken om van alles te laten boren en vullen aan mijn tanden :(
|
Alleen witte tanden. :(
|
buikje eraf en dan ben ik helemaal tevreden.
|
Laat ik daar maar niet over uit gaan wijden :)
|
Citaat:
|
Ik weet wel zeker dat dat niet shredded is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu een poging aan het doen om even een paar kilootjes af te vallen. Ik kon altijd alles eten wat ik maar wilde, maar de laatste tijd gaat dit (helaas) niet meer op. Dus even wat minder eten en flink bewegen en hopelijk is het met een maandje of wat weer helemaal netjes :) |
Citaat:
Het lijkt vervelender als je ouder bent, maar eigenlijk gaan mensen er juist alleen maar volwassener mee om als je ouder bent ( waarom klinkt dit zo logisch? :p ). Ik ben nog nooit serieus gepest met mn beugel of wat dat ook, maar ik voelde me wel vaak onprettig met mn scheve tanden. Ik zou het dus gewoon doen als ik jou was... |
ik zou niks willen veranderen want daarover nadenken heeft namelijk niet zoveel zin! je blijft toch zoals je bent, ofje moet naar de plastische chirurg ofzo gaan
|
Citaat:
Ik denk dat bijna iedereen wel eens over iets van zijn/haar lichaam denkt, goh dat zou ik wel anders willen.. Een gedachte is een gedachte, en dat wil niet meteen zeggen dat het ook reeel of haalbaar is en uitgevoerd moet worden. |
Ehm, mn bovenbenen, een nieuwe rug zou fijn zijn, goede (of iig normale) ogen, een betere/mooiere houding, minder littekens, smallere heupen, minder haar overal, hmm en een beter/realistischer zelfbeeld.:bloos:
|
minder bolle wangen :bloos:
minder snel moe lijken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |