![]() |
Naam serie kwijt, wie weet het nog?
Heej mensen.
Een hele tijd geleden was er een serie voor kinderen op TV en ik kan serieus niet meer op de naam komen (n) Het ging over een volkje op een stervormige planeet in de ruimte. De mensen van het volkje hadden een roze huid en hadden allemaal hartjes in plaats van normale neusjes. Nu is het niet ontzettend belangrijk om erachter te komen, maar ik en een aantal anderen zijn echt ontzettend benieuwd naar hoe het 'ook alweer' heette. Ik hoop dat dit genoeg info is :) Ik heb al de complete lijst met 381 items doorgzocht op kindertv.org, maar daar heb ik het niet kunnen vinden helaas. Nu zijn er vast meer mensen die wel eens herinneringen ophalen aan oude series en ik hoop dat een van jullie het weet!!! :cool: Alvast bedankt ;) |
Mjuh, Star Street (y)
Die beestjes praatten altijd zo tam :s Heel zachtjes, het was eigenlijk maar irritant :p |
Citaat:
|
Daar vroeg ik ook een keer naar :D en zodoende kwam ik erachter dat elke personage een teken van de dierenriem voorstelde :cool: (y)
er is btw een algemeen sticky topic bovenaan index :o (y) |
Ja maar wie let er nou op de sticky topics :o Lezen we daar niet allemaal altijd overheen? :o
|
Citaat:
|
Ja nou :o :bloos: *kuch*
|
:p
|
Jij opent zomaar nieuwe Harry Potter-topics :o
|
ik heb nog een dekenhoes van starstreet :cool:
|
Citaat:
jullie zijn echt wanhopig als jullie zonodig zelf een topic willen openen, en ik heb alle recht er één te openen :) hier moet een slotje op btw, want het antwoord is gegeven, er is een algemeen topic, en we spammen :bloos: dat zou ik niet meer doen, maar ben er nu toe verleid :eek: |
Citaat:
Ik ben gewoon een verleidster :p |
Citaat:
|
Deze kan wel dicht denk ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |