![]() |
Andere standjes
Hai!
Mijn vriend en ik hebben al een tijdje erg lekkere sex, maar steeds met dezelfde standjes. Hij vraagt af en toe of ik iets nieuws wil uitproberen, en dat wil ik ook wel heel graag, alleen ik ben daar vrij verlegen in, bang dat iets niet goed gaat, of dat ik niet weet hoe ik moet liggen/bewegen. Hebben jullie tips? |
Die Nike-slogan.
Just do it. (y) |
het maakt toch niet uit als het niet goed gaat? dan proberen jullie gewoon weer iets anders. en door dingen te proberen kom je er vanzelf achter hoe jij het lekker vindt te bewegen enz.
en als jullie iets nieuws doen betekent dat toch niet dat jij alles moet bedenken en doen enzo? |
Ja dat is ook wel zo :) Maar dan ben ik bang dat ik iets anders doe dan dat hij in gedachte had ofzo. Dat hij het zich anders voorstelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke dat is waar :) bedankt. Ben er al wat minder onzeker over!
|
Citaat:
|
Niet zo heel erg lang nee... Maar op zich praten we wel in bed, of later van vond je dit fijn, en dat.. etc. Sowieso kunnen we het overal over hebben eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik zou ook zeggen, probeer gewoon eens wat en als je het niet fijn vind of niet op je gemak voelt zal je dit ook gewoon tegen je vriend kunnen zeggen. En als dat niet kan, vrees ik dat er iets niet helemaal goed is in de relatie. Maar zoals je zelf zegt kunnen jullie eigenlijk wel overal over praten dus zal dit ook geen probleem zijn :D
|
Ga samen op vakantie. Dat heeft bij ons een hoop nieuwe standjes opgeleverd. :evil:
|
Gewoon doen, ja, en er over blijven praten en lachen. Als het allemaal niet zo serieus is, hoef je je er ook niet zo druk om te maken.
|
|
Wat bij mij het makkelijkste ging: toen we bezig waren en even stopten (ik zat bovenop) trok ik zijn bovenlichaam zegmaar naar me toe en sloeg mijn benen om zn middel. erg leuk standje, en je hoeft er niet acrobatisch voor te zijn..
|
|
Nog een tip. Koop een leuk boekje voor jezelf.
http://www.nl.bol.com/intershoproot/...9021581698.gif Staat van alles in. - Erotische instructies - Waarom het lekker is - Cosmo-hits En echt het is een aanrader. Heb m voor m'n vriendin ook gekocht en er staan standaard dingentjes in maar ook hele vernieuwende dingen... En hij is heel erg gericht op de vrouwelijke kant van het seks hebben. Wij mannen vinden alles lekker ;) Succes. |
je hebt geluk dat er al standJES aan de pas komen en dat je er over kan praten die (ondertussen) ex van mij wou er niets over horen.
On her back with her legs open was the only way with her. ik heb zo'n hekel aan luie sex, afentoe kan wel maar het moet niet de gewoonte worden... |
hm, dat boekje is wel eens leuk om te geven misschien ja:).
@ disciplex, hoezo was dat de enige manier die ze wilde dan? viel er totaal niet over te praten om andere manieren te doen? Dan kan ik wel begrijpen dat de lol er snel vanaf is ja :s |
Citaat:
en ook als gesprek tot op een zeker hoogte ging kwam eruiteindelijk toch niks uit. en kwam het er uiteindelijk op uit dat ik weer als een dolle os moest gaan lopen stoten en zei weer alleen op der rug bleef liggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze kwam over het algemeen tijdens de daad 3 keer en ik 1 keer aan het eind. maar ik bleef met een onvoldaan gevoel achter... |
Hm, dat is serieus wel lame dan..
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt bij een meisje.. was het eigenlijk alleen qua seks dat ze zo deed dan? of in het algemeen dat ze ook al niet initiatief-rijk was zeg maar? |
Citaat:
ik bedoel ik vind het helemaal niet erg om me uit te sloven voor een meisje totaal niet maar het mag wel van 2 kanten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
standjes ontdekken gaat toch vanzelf?
|
Citaat:
Bovenste rij helemaal rechts: Ziet er erg onpraktisch uit... :confused: 4 rijen naar beneden, 2 naar links: is dat fysiek mogelijk? :o Verder (y) :D |
Sommige van de meer acrobatische standjes zijn niet eens lekker, weet ik uit ervaring. Je houdt er hooguit een verrekte rug aan over. :D
|
Citaat:
die bovenste rechts lijkt me dan eerder onmogelijk, of in ieder geval onpraktisch zoals je al zegt.. verder ziet de rest er inderdaad goed uit(Y).. maar weinig echt vernieuwends ofzo wat nog niet gezien is |
Citaat:
Het lijken me allebei geen echte aanraders maar wie weet... :o |
Wat dacht je van een standjes-boek? Staat genoeg leuks in! :)
|
Mijn vriend en ik beschikken over een standjes-boek.. Érg leuk..
Eerlijk gezegt nog geen letter in gelezen... :o |
Wij snapten de plaatjes al niet eens. "Maar van wie is dit been dan". "Dat is geen been, dat is een arm"
|
Citaat:
Uiteindelijk zijn we maar wat gaan doen, 't leek in niets op de plaatjes - daar zijn we allebei veel te houterig en te geil voor - maar 't was wel fijn :) Gewoon een beetje omrollen, zitten, staan, liggen, hangen, en je ontdekt vanzelf wel wat gaat en prettig is. |
Ja, bij dat zo ongeveer 69-standje waarbij hij zijn met zijn lul recht naar beneden moet wijzen om te penetreren. :D
|
Koop een kamasutra boekje en wijs de dingen aan die jij wilt proberen, dan kan hij aanwijzen wat hem wel spannend lijkt. Geen verlegen woorden nodig, lekker duidelijk en geen moeilijkheden over 'waar moet dit been heen' tijdens...
|
Overigens heb ik pas de sex-scheurkalender gehad van de eci, maar die is niet echt goed vind ik. er staan wel bruikbare dingen in maar het wordt heel melig en puberaal voorgesteld, niet gewoon van kijk dit is een lekker standje, maar als het standje bijvoorbeeld de boekhouder heet dan staat er bij het commentaar dat je er wel paperassen voor nodig hebt. Beetje flauw.
Verder, ehm. Gewoon wat uitproberen? Werkt volgens mij altijd nog het leukst, gewoon je fantasie gebruiken, etc (moet ik zeggen, by the way, Ik probeer niet half zoveel standjes als ik ken, hoewel dat ook te danken is aan het feit dat ik sex op zich gewoon al zo lekker vind vaak en er dan niet meer aan denk wat nieuws te proberen. maar ja.) |
standje 69 isz hard voor de opgewonde standjesz mang :D (Y)
|
En nu in het nederlands?
|
Citaat:
Ot; Zoek op internet, of probeer gewoon wat. Als het niks is, doe je het volgende keer niet meer. |
heb gewoon fun tijdens de sex. Neem een avond sex niet serieus en ga lekker experimenteren(Y)
|
Citaat:
|
Lol, zoiets versta ik er ook van ja..
en da's wel jammer, want 69 is juist superleuk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |