![]() |
Vraagje
Ik hb zometeen een verjaardag en wil graag mdma proberen, is dat aan te raden,
K ben bekend met xtc en speed en daarvan ga k geen rare dingen doen, maar volgens mij is mdma ff wat sterker dan xtc toch? En hoe zit dat met de hoeveelheid, wil er wel wat van merken natuurlijk maar ik hoef geen gekke dingen te zien. alvast bedankt |
mdma is de werkzame stof in xtc
|
ga eens de jellinek.nl site bekijken? zoals hierboven gezegd, mdma is de werkzame stof in xtc. Enne, over dosering kunnen we niks zeggen, dat verschilt enorm per lijn of pil. Ook het logo zegt niks. Als je het zeker wil weten kun je het laten testen. Of als je het veilig wil doen met een halve beginnen en dan opvoeren of zo.
|
magazijnmeester klinkt volop sexy :eek:
|
Wtf @ zeehond666?!
|
staat in der profiel
|
gewoon 3 sleutelpuntjes in je drinken doen en opdrinken. Krijg je niet het gewenste effect, dan doe je wat meer. Simpel as that. MDMA is heel goed te doseren hoor.
|
eyeballen is nooit verstandig. mdma valt dan nog wel mee, want paar mg meer of minder zal niet zoveel uitmaken, maar als je dik gevoelig ervoor bent (zoals ik), is het wel chill om te weten hoeveel je precies hebt. sowieso wil ik gewoon altijd weten hoeveel ik op heb.
sleutelpunten kunnen ook echt behoorlijk verschillen. ik zeg.. afwegen. (maar je zal wel geen weegschaal hebben die op de mg nauwkeurig is?) |
wist je trouwens dat een sleutelpunt al gauw een klein lijntje is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
S ook voor t eerst dat ik Mephosto een duffe reply zie plaatsen :D
Voor de verandering ook s sadc? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |