![]() |
M&o
Iedereen heeft zo'n hekel aan M&O is het echt zo moeilijk en saai.
Wil iemand me please helpen??? |
ik vind het eitje
|
de grootste fout in mijn leven is dat ik ooit m&o in het vrije deel gekozen heb..
|
Ik heb e&m met m&o in het vrije deel. Heb er geen spijt van dat ik dit vak gekozen heb, het sluit goed aan bij mn profiel en ik vind het nog leuk ook, vind het gewoon leuk om met geld bezig te zijn. Wel vind ik het moeilijk. Moet echt wel moeite doen om een zes te halen.
|
M&O is op zich niet zo moeilijk. Die leraar van ons alleen...
|
|
ik hou niet van economie, is m&o vergelijkbaar?
|
Citaat:
|
Ik wist niet hoe snel ik het vak moest laten vallen.
De leerlingen die het vak wel (nog steeds) hebben klagen over de docente. Die is erg. Daar kan ik over mee praten, want ze geeft ook eco 1 (en dat heb ik wel). Ze spreekt meer Duits dan Nederlands. Behalve er streng uitzien is ze het ook. Als je een toets niet hebt gemaakt, stalkt ze je. ENG!!! |
Citaat:
Ik moest toen wel gek gewezen zijn.. Ik doe trouwens NT!!!!!! Wat heb ik er dan nog aan??? |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet er heel veel voor doen. Veel stof en daar komt nog bij dat ik een vreselijke leraar heb. Ik hoef maar 1 ding te vragen en hij kijkt me meteen super arrogant aan. Vervolgens geeft hij geen antwoord op mijn vraag en gaat verder met het vragen beantwoorden van mensen die er toevallig wel goed in zijn.... :( |
Citaat:
|
'k Vond het trouwens niet echt verschrikkelijk om naar M&O te gaan, maar leuk was wel anders...
|
Waar is de vraagstelling in dit topic? Of mis ik die? :)
|
Citaat:
voor nadantje14: als t zo moeilijk is waarom laat je t niet gewoon vallen? Dat kan altijd. |
wat houdt m&o dan precies in? ik hep dr wel een paar dingen over gelezen, maar daarin vertellen ze tog maar de helft...
ik wil E&M met M&O (en filosofie)... |
Citaat:
|
Nog een keer heel kort dan, omdat het al -tig keer is gezegd:
Economie is op landelijk niveau, M&O is op bedrijfsniveau. Denk aan handelsrekenen... |
ik vind het ook helemaal niets.. dus ik ga er ook aan het einde van het jaar mee stoppen.. kan nu nog niet...:S slaat nergens op dat hele vak niet, als je een blok niets doet en je leert voor de toets ff een middag en haal je een 7 en ben je er het hele blok druk mee en maak je alle opdrachten en dan haal je een 3...:S ADVIES: kies niet alleen M&O in je vrije deel
|
als ik het zo goed lees kan ik dus maar beter geen M en O kiezen.
|
er zijn ook mensen die M&O wel leuk vonden..
ikke :) |
M&O is best oke
ik snap niet dat iedereen het zo moeilijk vindt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |