![]() |
Amazon betalen
Hallo,
ik wil graag een boek kopen van amazon.com maar ik heb geen idee hoe ik kan betalen. Kan je daar alleen via creditcard betalen, want die heb ik namelijk niet.. |
|
Volgens mij kan je daar alleen met creditcard betalen als je niet in de USA woont. Dus; zoek iemand met een creditcard die je kan helpen (ouders, broer, zus, vrienden). Of zoek een site waar ze het boek ook verkopen (of misschien kunnen importeren) waar je wel zonder creditcard kan betalen...
|
Ik heb ooit een cd gekocht op amazon.de en kon idd alleen met een creditcard betalen. Ik heb toen via de creditcard van mijn moeder betaald :) Er is vast wel iemand die je kent met een creditcard en die je wil helpen toch?
|
Citaat:
En als ik jou was zou ik hem niet via amazon.com kopen, omdat het uit amerika komt (dus: veel verzendkosten en als je pech hebt ook nog eens importkosten bij de douane). Koop hem dan via amazon.co.uk of amazon.de :) Play.com heeft ook veel assortiment en de prijs is daar al inclusief verzendkosten. Anders kijk je even op www.vergelijk.nl ofzo? |
Ik heb vaker CD's en DVD's gekocht via Amazon. Maar je kunt de verkoper ook mailen (via contact this seller) en vragen of hij ook andere betalingswijzen accepteerd. Zag onlangs een CD staan, maar de verkoper wilde niet ''Not outside the States shipping''. Maar toen ik aangaf meteen te willen betalen via paypal, veranderde hij de ''shipping rates'', zodat ik 10 minuten alsnog een bericht kreeg dat de zending vanuit de USA richting Netherlands ging. :cool: (y)
En een week later...plof op de mat. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |