![]() |
bloedverlies
Heey ik heb een vraagje ..
Ik heb nu net bloedverlies gehad en moet pas over 1,5 week ongesteld worden??? Wat kan dit zijn?? Hebben meer meisjes hier last van? Of kan ik beter even naar de dokter :eek: hopelijk weten jullie misschien iets meer |
gebruik je de pil? Dan kan het een doorbraakbloeding zijn, vooral als je doorgeslikt hebt (= een stopweek hebt overgeslagen). Vervelend, maar niet schadelijk.
|
ik gebruik de pil maar heb hem niet doorgeslikt :( wel een jaar terug maar een hele tijd al niet meer
|
Kan gewoon gebeuren, niets aan de had. Als het vaker voor gaat komen zou ik even naar de dokter gaan.
|
volgens mij is dat helemaal niet erg.... tussentijdse bloeding ofzo?
|
Heel normaal, kan je soms even hebben. Als je het vaker hebt, kan je bij de dokter voor een zwaardere pil vragen. Voor de veiligheid maakt het niets uit, 't is alleen voor het gemak.
Maar dit hoort in het grote pil topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo stipt, weekje meer of minder kan best.
|
was het helder rood bloed? dan is het waarschijnlijk dat het gaat om een klein wondje ofzo. dat dicht wel weer.
een tussenbloeding kan ook heel goed. dat gebeurt gewoon wel eens. verder kun je natuurlijk te vroeg zijn. ik zou me er geen zorgen over maken. |
ik ben naar de dokter geweest het was een Blaasontsteking :cool: :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |