![]() |
welke gebeurtenis haald jouw vertrouwen in de mensheid ernstig naar beneden ?
vorige week toen ik bij het installeren van de sataliet ontdekte dat er ook een jamba TV kanaal is :(
|
Mensen die 'haald' durven te schrijven (n) en 'sataliet' (n)
|
En je hebt het VWO nog wel gehaald ;)
|
Welke gebeurtenis zal mijn vertrouwen weer opvijzelen?
|
Mijn vertrouwen in de mensheid is, gelukkig, tot nu toe onwrikbaar gebleken.
|
Kratjes bier worden duurder. Ik hoop dat Freddy Heineken en kornuiten branden in de hel.
|
Citaat:
|
Dokters en verpleegkundigen die zeggen dat je er niks van voelt als ze een naald in je lijf steken.
|
Citaat:
On topic: niks. er zijn altijd al debielen onder de mensen geweest... er zijn goede en slechte mensen |
Citaat:
|
gaan we weer flauw doen over spelling hoor ik dacht dat we daar nu wel ongeveer overheen waren hier :(
|
Mierenneukers over spelling.
En ook toen dat liedje van de Crazy Frog in de top 40 stond, dat heeft mijn vertrouwen nogal geschaadt. |
Citaat:
|
Telsell
|
De Gouden Kooi :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mierenneuken over spelling is inderdaad erg, maar 'haald' kan gewoon écht niet. Dat is geen mier meer, maar een enorm dikke olifant. |
allemaal n00bs in diet topci http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
Maar serieus; mijn vertrouwen in de mensheid is nog nooit heel bewust naar beneden gehaald. |
Zoveel? Mensen zíjn over het algemeen niet te vertrouwen :)
|
De oprichting van de pedopartij.
Hoe was het ook alweer? NDV of zoiets? Nee, scratch that. Als die partij bij de aankomende verkiezingen ook maar één zetel haalt, dan verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid en de Nederlandse politiek in het bijzonder. |
Citaat:
Jij met je crazy frog avatar! :mad: :o |
Citaat:
Maar zijn geen echte dingen die me vertrouwen in mensheid naar beneden halen. :) |
Selectieve democraten zijn enorme afknappers. Dus bijvoorbeeld dat gepeupel dat loopt te huilen over een club pedoseksuelen die perse de politiek in willen. Laat ze toch lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je jullie niet zulke n00bs waren deden jullie niet flauw over de spelling :nono: |
oorlog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bepaald iemand, die ik zeer, zeer haat.
|
Citaat:
|
Toen ik vorige week zag dat er ook een Ali B schoolagenda te koop is begon ik toch ernstig te twijfelen moet ik toegeven.
|
Citaat:
OT: De domme, sneue, trieste uitlatingen van fundamentalistisch religieuze mensen, zoals de regering Bush (anti-homohuwelijk, bijv.) en islamieten die zeggen dat alle ongelovigen dood moeten, en mongolen die zomaar mensen in elkaar slaan, en oorlog. Edit: oh, en oranje kleuren kunnen écht niet. |
Friet in puntzakken. Geeft een rotzooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het sprankje hoop voor de mensheid is het nog goedkoper maken van het de al ecomisch verantwoorde halve liters, met een bedrag van minstens 5 cent. (y) Katjing. |
Ik heb geen vertrouwen in de mensheid.
|
Ik heb vertrouwen in de mensheid! Met ups en downs, maar over het algemeen is het gewoon stabiel. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |