Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   help! ik ben opzoek naar.............. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=143033)

punk mae 28-06-2002 17:19

help! ik ben opzoek naar..............

de titel van een fotoboek dat vorige maand in het volkskrant magazine(?) stond. het was van die fotograaf die zijn hele leven fotografeerde. het gaat over drugs, sex en dat soort dingen.
kan iemand mij pleace die titel vertellen!!!!!!

disaster 28-06-2002 18:04

hmmm... kweenie meer... kwas eigenlijk zelf ook wel geinteresseert (maar weer vergeten) maar ehm neej kweet z''n naam niet meer...

punk mae 28-06-2002 18:41

weet je dan hoe dat volkskrant blad heet?? en welke maand dat was?

disaster 28-06-2002 18:43

blad heet volkskrant magazine...

voor mijn gevoel stond het er 2 of 3 weken geleden in ofzow? :confused:

Ninnoc 28-06-2002 18:55

Paul Hus ofzo??

disaster 28-06-2002 19:57

neej twas een amerikaan of canadees die egt alles in z'n leven fototgrafeerde, dus ook z'n wortelkanaalbehandeling bij de tandarts of sex, alles iig

autodropje 28-06-2002 20:56

volkskrant magazine, 2 weken geleden ofzo. Misschien dat je wat op de site van de vokskrant kunt vinden.

punk mae 28-06-2002 21:02

Citaat:

autodropje schreef:
volkskrant magazine, 2 weken geleden ofzo. Misschien dat je wat op de site van de vokskrant kunt vinden.
daar kon ik het dus niet vinden :(

punk mae 28-06-2002 21:04

Citaat:

disaster schreef:
neej twas een amerikaan of canadees die egt alles in z'n leven fototgrafeerde, dus ook z'n wortelkanaalbehandeling bij de tandarts of sex, alles iig
ja maar hoe heete die gast ant ik wil zijn boek kopen ofzo maar dan moet ik wel weten hoe die heet.......

Signy 02-07-2002 19:47

Citaat:

punk mae schreef:
ja maar hoe heete die gast ant ik wil zijn boek kopen ofzo maar dan moet ik wel weten hoe die heet.......
ff mailen naar de volkskrant? nee heb je, ja kan je krijgen :) ;)

Black Bird 03-07-2002 19:34

Gevonden! T'was even zoeken, maar..

Ryan McGinley - Ryan McGinley
Index books, via www.indexmagazine.com, $15,-

New Yorkse fotograaf registreert zijn leven vol seks, drank, drugs, rottigheid en hanging out met vrienden en familie. Vraag niet hoe hij het praktisch gezegd doet, maar zelfs een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts levert een fraai zelfportret op. Rauwe foto's met een simpele, maar sublieme techniek en een torenhoog waarheidsgehalte.

Azjeblief.

disaster 03-07-2002 20:44

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:

New Yorkse fotograaf registreert zijn leven vol seks, drank, drugs, rottigheid en hanging out met vrienden en familie. Vraag niet hoe hij het praktisch gezegd doet, maar zelfs een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts levert een fraai zelfportret op. Rauwe foto's met een simpele, maar sublieme techniek en een torenhoog waarheidsgehalte.

Azjeblief.

(y) koel!

ben ik ook wel blij mee :D

punk mae 04-07-2002 18:43

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:

Azjeblief.

TNX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) you make my life happy

Black Bird 04-07-2002 21:19

Wow, ik is trots. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.