![]() |
Frankrijk - Zuid-Korea
Frankrijk stelt natuurlijk verschrikkelijk teleur, wat een slappe coach zeg. Zoveel talent in dat land, en dan nog niet een fatsoenlijk team kunnen samenstellen. Weg met al die oude spelers, Makelele en Vieira naast elkaar werkt natuurlijk voor geen meter, Barthez ipv Coupet is gestoord, Henry als enige spits, Ribery die nog een beetje initiatief toonde tegen Zwitserland er uit halen. Triest.
|
Frankrijk speelt net als in de eerste wedstrijd slecht en slapjes, maar het had eigenlijk toch al 2-0 moeten zijn als de grensrechter beter had opgelet (als hij het überhaupt kon zien).
|
Laat frankrijk er maar uitvliegen in de 1ste ronde, deze generatie is op en heeft niets te zoeken in de 2de ronde.
|
1-1
als het zo blijft wordt het nog moeilijk voor Frankrijk om door te komen, als Zwitserland wint van Togo kunnen de Zwitsers en de Koreanen het op een herenakkoord gooien :o |
Ik had hem nog goed ook nog :D.
haha ja, kunnen ze hetzelfde doen als italie overkwam op het EK moeten ze wel met 2-2 of meer gelijkspelen:D |
Citaat:
en togo gaat misschien de volgende wedstrijden boyctten :eek: |
Frankrijk :( *zucht* Wat belabbert...
|
Frankrijk is geen team. het zijn gewoon 11 egocentrische spelers die niks om een ander geven. merkte je vooral toen er een fransoos geblesseerd op het veld lag. niemand keek naar hem. ik hoop dat ze er deze ronde al uit liggen.
|
Zuid-Korea speelt wel leuk, met dat positiespel en al die lichtvoetige forwards als Park, Ahn, Chun Lee, en Young Pyo die mee opkomt, jammer dat ze niet echt een spits hebben die de bal goed vast kan houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk voor Dick! (y)
|
1-1, eigenlijk ook nog wel een verdiende gelijkmaker (en ik vond het leuk voor Dickie), want het was weer zeer zwak wat Frankrijk de tweede helft liet zien. (n)
|
Ik stoordde me nogal aan het Zuid-Koreaanse publiek. Wat een kabaal kunnen ze maken. :D
|
Ik heb hem nog goed gepouled ook. Helaas gaan ze toch door naar de volgende ronde. Ze mogen er wel uit van mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |