![]() |
bestialiteit
hoe staan jullie tegenover bestialiteit? Ik zelf heb er niet echt veel problemen mee.. Vroeger toen ik nog paard had stond ik wel eens met hem in de stal en dan zag ik zijn penis en kon ik me echt niet meer bedwingen..
Toen schaamde ik me daar wel voor, maar sinds kort kom ik er gewoon voor uit! En nu zou ik dus, zoals ik al zei jullie mening hierover willen weten :) |
Oh dat herken ik, ik heb hetzelfde maar dan bij zeehonden :P :bloos:
|
Ja, want als ik denk aan paarden tegelijkertijd met sex, denk ik automatisch aan die engerd van al die dierenmishandelingen en dan denk ik ineens:
slotje! |
Citaat:
|
:bloos:
|
ja qimm houdt wel van een beer in d'r kut heb ik gezien, stiekem onder het strijkijzer van mama :)
|
Ik ben tegen, dieren kunnen zich net als kinderen niet verweren en moeten dus beschermd worden tegen figuren zoals jij.
Tijd voor een beestachtig slotje. |
Wat voor grap zal ik dit keer maken;
een grap over Hans Teeuwen zijn lied 'Schapen neuken', een grap over dat ik dieren neuken geil vind iets wat er totaal niet mee te maken heeft of toch maar zeggen dat ik de hond van de ts heb geneukt Moeilijk |
ergens geloof ik niet dat dit heel serieus is, en als het wel serieus is, hoop ik niet dat jij ooit mijn vriendinnetje word, want het lijkt me erg ranzig om het zaad van een paard tegen te komen....
|
Citaat:
Het lijkt mij niks. En bovendien zielig voor het dier omdat die niet kan aangeven of die het fijn vind of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat My Info een keer geneukt wordt door 7 silverrug gorilla's en dan opgegeten word........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis een vrij land, moet kunnen toch
|
Wat een bekrompen en aanstellerige posts van veel mensen weer. Hoewel ik het waarheidsgehalte van de ts betwijfel, zal ik maar serieus mijn mening geven:
Ik vind dat er in gevallen waar het dier geen fysieke schade wordt toegebracht en waar het dier vrijwillig aan meedoet het moet kunnen. Dat ik het zelf nooit zou doen staat daar volledig buiten. |
Citaat:
MOEEEHHH :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb je punt. |
Citaat:
Al moet ik er zelf overigens niet aan denken en is deze topic vast niet serieus bedoeld. |
Citaat:
Moeeeeeehh koe loopt weg = nee hou op Logisch? |
Citaat:
|
Ja sorry mensen, dit is indd geen serieus topic! En ik doe daar niet aan. Maar ik vind wel dat dierensex toch wel een van de minst vervelende dingen is ten aanzien van dieren. Ik bedoel, mocht het nou echt zo zijn dat ik een paard wil neuken (wat overgins niet het geval is). Dan is dat bij lange na niet zo erg als je dat beest behoorlijk mishandeld. Ik bedoel geef toe, wat is erger? Ik snap zelf niet dat er werkelijk mensen zijn die er opgewonden van kunnen worden, maargoed. Liever dat soort mensen, als de mensen die er op los slaan bij een paard, hond whatever.
@zeehond, je ken de klere krijgen! |
Citaat:
Ik denk eerder de vrouw (n) |
|
Citaat:
|
tja.... Waar haal je snel een beer of leeuw vandaan?
Je zult altijd mensen hebben die er opgewonden van raken of het lekker vinden, dat dat van dieren valt te zeggen weet ik niet. Ik vindt iedergeval dat dit niet normaal is. |
Als je je als vrouw door een hond of paard laat nemen, heeft dat dier er echt niets op tegen hoor...
Wat niet wegneemt dat het vies en goor is. |
Daar sluit ik me bij aan. Ik geloof niet dat een paard er echt veel moeite mee zal hebben.......maar het is echt te ranzig voor woorden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge zijt een cool manneke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat Google je gelijk geeft komt omdat het misverstand dat dat nummer van Teeuwen is vrij wijd verspreid is. Helaasch. |
Paardenlullen zijn best groot.
TMF-stelling: is een geit neuken vreemdgaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. is geen kwestie van gevoelens erkennen. Het is een kwestie van logica. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het dan wel met een schaap willen doen... 3 condooms om en gaan. Niet om het lekkere, maar gewoon om het freaky gevoel te krijgen.
|
Citaat:
|
Tja, dit is nou dus echt zo'n stelling waarbij ik lekker dwars zonder enige goede argumentering tegen ben. Ik vind het gewoon ziekelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |