![]() |
bestand omzetten naar mp3
Ik ben op zoek naar de manier om bestanden bv .wma om te zetten naar mp3
ik weet wel dat je het kan doen in dos met een bepaalde code maar ben die even kwijt kan iemand mij helpen? bedankt Rat |
Kun je WMA niet met de DiskWriter plugin van WinAMP omzetten naar RIFF/WAVE? En die dan weer omzetten met LAME naar MP3?
|
|
download.com; zoeken op convert(er)
Eerst ff zelf zoeken ;) Lau |
het ging me niet om een programmaatje maar gewoon om een simpele omzetting in dos
je typt wat in met een bepaalde dos codes en dan wordt het bestand omgezet naar mp3...of niet omgezet maar het krijgt gewoon die bestandsnaam maar toch bedankt Rat |
ok maar waarom dan zo moeilijk doen in Dos. Tis toch veel makkelijker ff een programmaatje te laden, bestandjes te selecteren en klaar?
|
die doscode waar jij aan denkt is denk ik rename maar that does not do the job
|
Citaat:
nee het enige programmaatje dat wma bestanden omzet moet je kopen en zo niet dan zet hij maar 80 % om van het bestand en dat via dos heette niet rename Rat |
audio conversion wizard is heel handig
|
Citaat:
Probeer het liever via Winamp, wma->wav->mp3. |
ren bla.wma bla.mp3
maar dan blijft het gewoon wma hoor |
Download een oude winamp versie (ik meen voor 2.6 of 2.5, kweet het niet meer precies), daar kun je nog wel .WMA files mee converteren naar wav., waarna je er mp3 van kunt maken [dit alles via diskwriter natuurlijk].
Het kan ook met Cool Edit Pro 2.0, maar om dat nou meteen te installeren als je alleen Windhoos Media Files wilt decoden....... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |