Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   WK Voetbal 2006 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Voetbal praat programma's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1430946)

Welgemeend 19-06-2006 18:01

Voetbal praat programma's

Met dit WK is er ook een overkill aan voetbalprogramma's gekomen. Voetbal Insite, Villa BvD, Studio Sportzomer, Hart van Oranje, en ga zo maar door.
Welke vind je wel de moeite waard, waarom, en welke vind je juist niks.
En welke analytici en tvgasten vind je goed?

TS begint: Studio Sportzomer vind ik het beste programma. Jack van Gelder vind ik ook de beste presentator, hij kan een gesprek goed leiden, heeft misschien niet zoveel verstand van voetbal, maar daar is hij ook niet voor. En ze hebben ook de leukste/beste gasten, Brian Roy, van Hanegem, Youri Mulder etc. Ik kijk Villa BvD ook wel, maar eigenlijk alleen voor Jan Mulder :) . Frits is echt te triest.

kalinho 19-06-2006 18:14

Jezus, dat je Hart van Oranje in 1 zin kan noemen met Sportzomer. Wat een drama is hvo zeg, wat boeit et mij nou hoe de sfeer is op de oranje camping en hoe achtereenvolgens hans kraay, rebbeca en john de wolf de dag zijn doorgekomen. Met, gisteren toevallig gezien :bloos: , als dieptepunt het penaltyschieten voor Look-a-likes :( :( :(

Sportzomer is gewoon leuk, van Hanegem die lekker chagrijnig zn mening geeft.
Voetbal Insite is op een tijdstip dat ik meestal zelf aan het voetballen ben...
en Villa BVD is ook wel leuk, ligt er wel aan welke gasten er zijn

Welgemeend 19-06-2006 18:29

Haha, ik heb het zelf gelukkig nog nooit gezien, ik zette het er bij omdat ik 3 programma's zo weinig vond :p .

professor2 19-06-2006 18:40

die jack van gelder word wel met de minuut dat ie op tv zich vreselijker vind je die nou goed? omgwtfffs

persoonlijk kijk ik helmaal niet naar praatprogammas over voetbal alleen soms als ik er langs zap ofzo

Sultan_of_Swing 19-06-2006 19:29

Dingen die van mij absoluut niet hadden gehoeven zijn:
- penalty schieten in lingerie
- Hart van Oranje, dat heb ik gister gezien. Wat een drama.

Studio Sportzomer heb ik al een aantal keer gezien, maar het is me net te laat eigenlijk. Dat vind ik een leuk programma ondanks Jack van Gelder die heel irritant kan zijn. Confrontaties tussen van Hanegem en van Gelder zijn altijd leuk om naar te kijken. Villa BvD heb ik 1 keer gezien. Vond ik een stuk minder, het publiek dat in rijen dik op de achtergrond leidt ook af.

McDuck 19-06-2006 19:31

Villa BvD heb ik vorig EK alleen maar gekeken en dat vond ik heel leuk. Dit keer heb ik de eerste aflevering gezien en meteen al hebben ze het wat mij betreft verpest met die halve gare Melvin met zijn 'hits'. Voor de rest vind ik het einde van het programma ook best wel flauw altijd en de reclame speelt ook een grote rol.
Studio Sportzomer is erg leuk vind ik, Jack van Gelder doet het leuk en de analyses zijn vaak goed. Leuke gasten en mooie reportages.

Pinksterhaas 19-06-2006 19:31

Eerlijk gezegd bekijk ik die praatprogramma's maar zelden. Ik heb wel genoeg aan de wedstrijden op zich. Eventueel aangevuld met een WK-Journaal. Ik heb ook niet het idee dan Studio Sportzomer zoveel toevoegd. Ik kijk wel eens als ik de gasten boeiend vind.

BvD heb ik alllang opgegeven. Hart van Oranje ben ik nooit aan begonnen.

Ufke 19-06-2006 20:04

Jack van Gelder über alles.

Mr.Oizo 19-06-2006 20:46

Studio Sportzomer... maar dat komt eigenlijk ook vooral omdat ik na de wedstrijden de TV op Nederland 2 laat staan, dan zie je dus geen andere zender. ;) Toch heb ik ook al een aantal keer stukken van Villa BvD gezien, vergeleken met Studio Sportzomer vind ik het toch minder, vooral door de inbreng van brabbelaar Jan Mulder. Wat een verschil met zijn zoon die op Nederland 2 veel rustiger en beter analyseert.

Gister was trouwens wél Harry Vermeegen bij Villa BvD. En speciaal voor al zijn fans op dit forum, het was weer lachen met hem! :D(y)

Hart van Oranje nog nooit gezien en WK Lingerie is weer een standaard typisch kansloos 0,0-niveau van Veronica. :p

Gimme more beer 19-06-2006 21:01

Harry moet z'n eigen programma krijgen. Elke dag drie keer een half uur tijdens het WK. Door dakramen schieten met de niet-geselecteerden lijkt me wel een leuk item ;)

Ik heb iets met Mart Smeets. Met name omdat z'n items altijd leuk zijn (credits naar de NOS natuurlijk :) ). Dus een programma waarin hij betrokken is, daar kijk ik graag naar. Barend en van Dorp moeten zich niet bezig houden met voetbal, Jack van Gelder zouden ze moeten opsluiten.

Welgemeend 19-06-2006 21:29

Harry was idd geweldig, ook mooi hoe hij jan mulder af en toe verdedigde en af en toe belachelijk maakte. Mart Smeets vind ik wel ok omdat het wel verfrissend is om iemand die niet zoveel met voetbal heeft te zien, maar vind zichzelf wel erg belangrijk.

Gimme more beer 19-06-2006 22:03

Citaat:

Welgemeend schreef op 19-06-2006 @ 22:29 :
maar vind zichzelf wel erg belangrijk.
Ja, maar voor mij maakt dat niet zo uit. Hij mag dat.

PV 19-06-2006 22:48

Ik kijk alleen Studio Sportzomer... en ook niet elke avond, daar is het me soms te laat voor afgelopen. Het kan me niet elke keer boeien maar ach :) Om helemaal naar Talpa te zappen is me teveel moeite, Hart van Oranje heeft niks meer met het WK te maken en Voetbal Insite heb ik sowieso nooit gezien geloof ik :o

Escapism 19-06-2006 23:26

ik vind sportzomer het beste van de twee.
jack van gelder vind ik op zich wel ok, alleen ga ik me na een tijdje altijd ergeren aan t feit dat ie nooit vragen stelt.

"de goal valt niet, dus dan weet je dat je het heel moeilijk gaat krijgen."

Sultan_of_Swing 20-06-2006 09:42

Smeets hoort er gewoon bij. Ik kan me kapot ergeren aan de preken van die man, hij is zo arrogant als de pest en voelt hij zich altijd beter dan zijn gasten. Maar het zou toch raar zijn als je hem niet meer bij studio sport ziet.

Snees 20-06-2006 11:55

Schaatsen bij de OS met Ria Visser en Jan-Joost van Gangelen?

Relief 20-06-2006 15:50

Citaat:

Sultan_of_Swing schreef op 20-06-2006 @ 10:42 :
Smeets hoort er gewoon bij. Ik kan me kapot ergeren aan de preken van die man, hij is zo arrogant als de pest en voelt hij zich altijd beter dan zijn gasten. Maar het zou toch raar zijn als je hem niet meer bij studio sport ziet.
Ik vind de confrontaties tussen Smeets en Mulder altijd geweldig. Mulder die Smeets continu irriteert :D. En hannegem _o_. Wat een geweldige chagarijnige humoristische man is dat toch.

Als het om voetbal gaat, dan is NOS onverslaanbaar. Ik vind dat gezeik bij SBS6 of Talpa zo slecht.... :s Laat het voetbal over aan de echte professionals. (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.