![]() |
Knights of Noblemen
Tijd om dit gave spel eens onder de aandacht te brengen :)
Het is een text-based rpg, maar in tegenstelling tot meeste andere TBRPGs is dit niet kut :eek: (y) Je speelt een Nobleman, je huurt mercenaries in om voor je te vechten, je verdient geld met mijnen en op beesten jagen in het bos, je kan een alliance joinen en nog veel meer (maar ik ben te lui om nu alles in detail uit te gaan leggen :o ). Ik ben er na bijna een jaar te spelen nog altijd verslaafd aan, terwijl ik alle anderen online textbased games die ik tegenkom links laat liggen wegens ernstige suckage van desbetreffende spel. Zegt wel wat over de kwaliteit lijkt me. Het is te vinden op www.konoblemen.net Ik ben zelf alliance-leider sinds kort, dus als je je aanmeldt en je wil bij een "bekende" in de clan om het begin wat soepeler te laten verlopen, geef maar een gil, iedereen is welkom ;) Probeer het eens, aanmelden is zo gedaan, misschien vind je het wel heel gaaf (y) |
Ik zal het eens proberen, verveel me nu toch.
|
Up :( (y)
|
Geen Guide/FAQ op de homepage?
Of kijk ik scheel? Ik kan het maar beter niet eens proberen. Ik heb een zwak voor zulke spellen. :bloos: |
Help, dan staat er bovenin een link naar de nieuwe noobguide.
Het is niet zo dat je er uren per dag mee bezig bent, je hebt een bepaald aantal aanvallen dat je kunt doen, en mining ops die je kunt doen om geld binnen te krijgen, en forest steps om tegen beesten te vechten, en als dat op is kan je alleen nog met het sociale aspect van het spel bezig (wat aardig sterk is, levendig forum, veel aardige mensen). 2 resets per dag, dan krijg je nieuwe attacks/steps/mining ops. In het begin ben je in een kwartiertje klaar per reset als je wilt ;) |
Ik heb me aangemeld, onder welke naam ben jij te vinden?
|
Citaat:
Zo probeer ik ook mensen naar Utopia te krijgen. Travian dat hier ook staat kost me ook aardig wat tijd. Een vierde spel trek ik niet. Dan is mijn nachtrust weg. :) |
Citaat:
Arox: Jammer, mocht je je bedenken weet je me te vinden ;) |
:)
|
Ik kan toch niet blijven uppen :(
|
Ik mis nog steeds de guide... :o
|
Vanaf "Your House" waar je komt na het inloggen, links onderin, balk met dit erin:
+ News + Your House + Mercenaries + Priest + Attack Storage + Your Armory + Messenger + Chat + Town + Town Hall + Battle + Rooster Arena + Alliance + Scribe + Help En dan bovenin: New Player Help Guide [ Continue... ] Click continue above to read the guide especially written for new players. |
Wat fijn dat de New Player Guide zo'n goed effect heeft, zeg. :)
|
Citaat:
Wees maar trots op je werk ;) |
Upperdepup.
|
Nou ja, ik heb erg veel plezier gehad in het maken ervan... Zo ontieglijk veel spellingfouten. :P Maar ja, als staf zijnde moet je soms correct spellen. (=
|
Nu ik lid geworden ben krijg ik zeker wel wat gold/GC he :p !!
Naam is hetzelfde als hier :o |
Moet je maar bij Goodfellas komen, komt alles wel goed ;)
|
Waarmee kan ik de manier van spelen vergelijken? KoC? Utopia?
|
Zou het je echt niet kunnen zeggen, ken die spellen niet :)
Je hebt in ieder geval niet een leger tot je beschikking, je bent het beste af met 1 mercenary. Verder moet je het gewoon maar eens proberen :) Als het bevalt moet je maar een berichtje sturen naar Godfather ;) |
kijk wel als ik terug ben van vakantie ;)
|
Uiteindelijk moeten ze gewoon zelf hun alliantie zoeken, Ymir. Ik bedoel, Killereyes ging naar Wolf Pack?
|
Als jij het zegt :)
Ik laat gewoon weten dat ik ook een clan heb en dat men daar welkom is ;) |
N'ja, ikzelf heb het eens geprobeerd in een chat... Het enige probleem is dat de gozer aan de andere kant het hele spel belachelijk begon te maken. :P Lag aan zijn instelling.
|
hmm ik ben het ook begonnen en het gaat wel goed.
IK ben een goede clan ingegaan, die me gelijk na joinen een volledige geupgrade equipement toestuurd. Alleen heeft die clan oorlog met goodfellas. |
Elke clan geeft je volledig upgraded gear.
Oorlog zegt weinig, tenzij je in Knights of Echelon zit. Een van die leiders is een kinderachtig kleinzielig mannetje, dat aan ons de oorlog heeft verklaard nadat hij een van onze nieuwe spelers heeft aangevallen en ik vroeg waarom. (Ter verduidelijking, die aanval is te vergelijken met een heel leger afsturen op iemand die wildplast :rolleyes: ) |
Kheb me ook aangemeld :)
|
Een van onze nieuwste applicants heet Bhudda, ben jij dat toevallig? :P
Zodra je drie dagen oud bent kun je op ons clanforum, daar staat een uitgebreide strategy thread en van alles aan spellen en wedstrijden enzovoort. Voor nu, koop een Page en als je Nobleman een level omhoog gaat, al je punten in max attacks stoppen :) |
Citaat:
en ik heb al 2 andere lol, ben nog beetje ant lere hoe alles werkt ;) |
Citaat:
|
Up :)
|
zijn er al grappen met Knights of problemen?
|
Niet dat ik weet, voel je vrij om de eerste te zijn (Y)
|
" Knights of problemen" huh huh
|
Zeker een huhu waardig (y)
|
:)
|
Net aangemeld, iemand tips(ja ik ben de manuel aan het lezen) :P
|
Hele goede tip, kom bij mijn clan :o
Koop een page als mercenary, beste in het spel. Zorg dat je een barracks pass hebt en een basic mining pass. Join zo snel mogelijk een clan, zodat je upgraded gear kunt krijgen. Als je mercenary een level omhoog gaat, steek alle punten in Strength. Train op agility, hou dat op 75% van je strength. Accuracy op de helft van je agility houden ongeveer, en speed negeren. Beantwoord elke reset de Question of the Day, en stem elke dag. Als je nobleman een level omhoog gaat, steek alle punten in max attacks. Op rank 3 heb je geloof ik 3 punten, dus hou je 1 punt over, doe die in Merc limit. Verder alleen maar in max attacks punten steken. Dat zijn de basics wel. Je bent welkom bij mijn clan, als je wil :) |
eigenlijk best wel een cool spel:)
|
*Heeft 'n account aangemaakt*
Eens kijken hoe lang ik dit volhoud, op het eerste gezicht lijkt het iig leuk :) |
heeft iemand nog tips voor een n00bje:bloos:
|
Zie ten eerste de tips daarboven.
Zorg voor een goed inkomen door je mines en mining passes zo snel mogelijk naar het maximum te krijgen. Upgrade je token income naar 2000 zodra je kan. (Naar 1000 is aardig goedkoop, daarna wordt het duurder). Spaar geld op, en koop Forest Steps en mining ops erbij. Join een clan, in het begin kan je het beste bij een wat kleinere, nieuwe clan zitten, omdat daar de leiders nog echt actief zijn en hun leden mentoren. Oudere, established clans worden wat lakser daarin, krijg je veel minder hulp in het begin. Dat zijn de basics eigenlijk wel, voor meer in depth hulp moet je maar gewoon even per geval vragen :) |
ik begin best wel hooked te raken aan dat spel:bloos:
|
Up :)
Goodfellas is ondertussen aardig goed gevestigd, Bhudda en solowolf zijn al goed op weg elite te worden, en er is nog altijd plek voor meer mensen :) |
Tijd.. Tijd.. Tijd..
|
ghihihi, leuk spel, ben al bijna lvl 10:D
|
Hehe, ik doe het te weinig :bloos:
|
ik probeer toch iig om de dag ff alles te doen en heb net de laatste token upgrade:) nu alleen nog maar 20 mining ops krijgen en 100 forest steps:(
|
ogame is veel leuker
|
ieder zijn mening:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |