![]() |
cover AFI _ Girl's not grey (video)
heb samen met mijn zusje en nog een twee andere gasten dit nummer gecovered voor een zanguitvoering. Het is een nummer van AFI: Girl's not Grey, alleen dan een akkoestische uitvoering.
We hebben slechts 2 uur kunnen oefenen, dus perfect is het niet :p . Maar zeg me wat je dr van vind! http://www.youtube.com/watch?v=yjDcT...s%20not%20grey |
Ik zou die rechter wel doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en m'n boxjes hier zijn kut dus echt commentaar kan ik verder niet geven. |
Klinkt opzich oké, voor twee uur oefenen. Dat meisje heeft best een goede stem! Alleen vind ik dat er wat weinig variatie in zit, qua begin en eind. Nou kan ik me herinneren dat her orgineel dat ook niet echt heeft, maar het hele nummer klinkt een beetje hetzelfde.
|
Dat meisje zingt idd wel goed (y)
verder vind ik die kerel een noerd en heeft jullie muziekschool een andere naam nodig. |
Klinkt wel goed, maar wat een houdingen jezus. Zorg dat je of ontspannen erbij staat, of energiek. Maar niet zo lam.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet wil bewegen ga dan bijvoorbeeld op een kruk zitten ofzo. En zet die lui wat geordender bij elkaar. |
echt ik ben verliefd op die rechtse!!!
|
Hahaha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Smerige mannetjes zijn jullie. Dat je het denk oke, maar dat typ je toch niet? Jullie praten over wijfen alsof het objecten zijn. Dat mag niet he.
|
|
|
goed topic.(y)
|
vind die rechter vrij onboeiend eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leer lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijheid van hormonale uiting.