![]() |
Hoe veel % van de herkansers slaagt alsnog?
Hoe veel % van de herkansers slaagt alsnog?
|
Bij ons was nu 88% geslaagd en ze zeiden dat uiteindelijk rond de 93% zou slagen waarschijnlijk
dus 5 van de 12 is ongeveer 40% Maar het verschilt ook per school denk ik.. net als het slagingspercentage |
Vorig jaar een stuk of 15 herkansers en slechts 1 iemand alsnog geslaagd. Maar dat verschilt echt per school.
|
Wij hebben op VWO nu drie herkansers en het zit er dik in dat die alle drie gaan slagen. Dan is het slagingspercentage bij ons gewoon 100%! :cool:
|
Ons slagingpercentage is elk jaar rond de 99% voor HAVO en 97% voor VWO...
Maar dit jaar zijn er voor de HAVO al definitief 10 lln. gezakt, en ong net zoveel herkansers. |
Ons slagingspercentage is dit jaar zeer laag, op het VWO zijn er nu 74 van de 97 geslaagd, ong 10%(11 stuks) is definitief gezakt en er moeten nog 13 een her :eek:. ziet er dus naar uit dat het ong. een slagingspercentage van 80% wordt :o Op de HAVO is het nog erger. van de 144 zijn er 44 gezakt of doen een her.
|
Bij ons is het slagingspercentage relatief laag. 3 mensen van de 56 zijn gezakt op vwo, en dat is dan dus gelijk 5 procent :p
Er moeten er 2 een herkansing doen en ik neem aan dat die dat allebei wel gaan halen :) Het scheelt ook nogal of mensen een hele diepe onvoldoende moeten ophalen met de herkansing of dat ze net 0,2 pt te weinig hadden ofzo... |
Ik denk dat weinig herkansers het halen omdat je dan stijf staat van de spanningen etc. Alles hangt natuurlijk van die ene herkansing af.
|
nou ik heb dus vandaag gehoord dat ik gezakt ben op 1/10e :mad: :mad: :mad: .. nu moet ik dus gewoon een heel jaar overdoen omdat ik 1 vraag verkeerd heb beantwoord :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
op de middelbare school waar ik vorig jaar zelf nog op zat, hadden ze op de havo en vwo sector een slagings percentage van maar 61% :eek:
dat is dus niet erg hoog. en heel veel mensen die vorig jaar gezakt waren en daarom nu dus weer hun examen deden, zijn nu alweer gezakt. |
Citaat:
Je zakt niet op 1 onvoldoende, maar op meerdere onvoldoendes. (dus ook meerdere 1/10e punten) |
Citaat:
maar het is natuurlijk wel kut. volgens mij kun je beter goed gezakt zijn dan op zo weinig |
bij ons 17 van de 20!! :cool:
|
Citaat:
|
Bij ons zijn alle herkansers uiteindelijk geslaagd (Y)
|
bij ons op havo (66 leerlingen) zijn er 3 echt gezakt en 2 alsnog gezakt na herkansing.. dus 61 geslaagd
op vwo zijn er in totaal ook 5 gezakt, maar dan op 126 leerlingen |
Ik ben nog wel alsnog geslaagd met een her voor economie!! Bij mij op school zijn er 7 gezakt op het vwo en daarvan zijn er 2 alsnog geslaagd met een her, waaronder ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |