![]() |
MEETING! .. Meeting?
Ik heb de afgelopen paar weken mensen meerdere malen horen zeggen dat ze wel weer een keer een officiële DoPmeeting willen.
Hoeveel interesse is hiervoor - wie zouden er willen komen? Zijn er ideeën voor een eventuele activiteit? Wat is de beste plaats voor de meeting? Barst los, en moge wij ons op korte termijn weer eens irl verenigen :). |
Ik ben voor, en de lieftallige hanneke ook, al mag ik niet voor haar spreken ;)
en tante muut heeft de verplichting om te komen :D |
Ik kom wel als ik kan. Aan deze post heb je dus niks.
|
Ik heb het achterlijk druk, maar voor de rest voel ik me best verplicht ^^
Ik ben voor een meet bij mij thuis, dan kan ik niet anders :P |
Ja, een echte poeeting
|
O god, ik zal maar eens de oorlog aangaan met mijn geliefde moeder. Maar goed, ik doe mijn best en ik wil dolgraag komen!
Mag toch wel hè :bloos:. |
Citaat:
|
Vondelpark-meeting? (a)
|
vondelpark goed plan (y)
|
Dat is dus aan de andere kant van het land :|.
|
Ahh LvH, we zorgen er wel voor dat jij komt :)
kidnap e.d. |
Citaat:
|
Nee, vondelpark is Amsterdam en dat is sowieso vervelend voor zij die het ov niet gebruiken. Daarbij kom ik standaard niet meer naar kutstad Amsterdam.
|
Hm, misschien wat zuidelijker? En wanneer, ergens in de zomervakantie? :)
|
ik vind vondelpark ook niet het beste idee
|
Parijs !
|
Citaat:
Maar wat zuidelijker is al dichterbij. Misschien iets in de trant van Nijmegen? Of zoiets... |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry :bloos:. |
Citaat:
Ik ben er ook wel voor om ons weer eens te herenigen. Vondelpark zou leuk zijn, maar niet erg praktisch voor mensen die niet in de buurt wonen. Het is wel handig als we ergens meeten waar iemand enigszins de weg weet. |
Tilburg, Breda, Antwerpen, Turnhout, Zwolle.
|
Citaat:
|
Ik denk dat het sowieso beter is als we niet ergens in het westen ons herenigen. Dan blijven we met het probleem zitten dat ik de hele dag tegen alleen yannicks hoofd moet aankijken omdat de afstand voor anderen te groot is.
|
Citaat:
|
Daarbij, als het niet in het westen is zijn mijn ouders wat toegeeflijker. Mijn moeder wilde er over nadenken, ze wilde het eventueel combineren als zij toevallig ook ergens heen ging (ja hallo, volwassenheid?). Dus ik hoop dat ik er alleen heen mag, ik verzin wel wat...
Ik ga gewoon alleen :o. Edit: mijn moeder bedoelde dus dat als het in Zwolle was, bijvoorbeeld dat zij dan meeging naar het station en me daar afleverde en ophaalde. :( |
Citaat:
|
Leuk!
Amersfoort :D ! Of het strand, dat is ook gezellig maar niet als het gloeiend heet is. Picknick! Beachball- of zandkastelenbouwcontest (yannick verslaat ons allemaal)! Of voor als het regent, ehhh.. bowlen :cool: :D . Of naar hawai vliegen. Oh en Liefsvanhier, misschien komt er iemand vlak langs jouw woonplaats en dan kan je moeder je aan diegene overdragen? Of misschien wil ze je met de auto brengen en halen :cool: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, weekend-ov. Misschien kan vidaaa je ophalen :) |
Citaat:
Dat is vast een hele geruststelling voor bezorgde ouders. Denk niet dat LvH het zal overleven. |
Citaat:
|
Denk je dat je moeder je eventueel ook naar Utrecht ofzo zou willen brengen? Vanaf daar kun je altijd wel met iemand meereizen.
|
Citaat:
|
oh hee waarom lees ik dit nu pas? ik vind dat ik ook kom als ik kan (y) maar jullie doen het vast wanneer ik op vakantie ga (n) anyway misschien willen jullie geeneens dat ik kom :o
|
Citaat:
negatief doen, doe je maar in Davids armen. Eerlijk gezegd, de reden dat velen van ons een nieuwe meeting willen, is om onder andere jou te zien. en dat weet je zelf ook :@ |
Citaat:
Het is niet mogelijk om negatief te doen in mijn armen ;) |
:rolleyes:
ontopic: ohh maar halo je weet toch ook dat ik jou heel graag wil zien!! en iemand moet toch zorgen voor de negatieve lading! |
nou meetings zijn (y) maar als ze héél erg in het oosten of het zuiden van het land zijn is er een kans dat ik niet kom. maar laat dat je niet tegenhouden! (niet dat iemand.. nou ik hou al op)
|
Citaat:
|
utrecht is best leuk
|
Citaat:
|
Meetings zijn best gaar vind ik zelf. Heb 't zo'n 5 keer gedaan, maar van mij hoeft het niet echt meer.
|
Den Bosch, Utrecht, Eindhoven, Tilburg?:)
Als ik kan en ik heb zin en jullie zijn mij nog niet vergeten, kom ik. |
Citaat:
|
Nijmegen dan?
|
Citaat:
Maybe next year ey. :P |
Citaat:
En waarom niet een keer wat zuidelijker inderdaad, dan kunnen de mensen uit Belgie misschien ook komen. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |