![]() |
Robbie Williams
Jaja, morgen is het dan zover, dan begint meneer hier in Nederland met zijn eerste van VIER concerten in The Netherlands. Jammergenoeg in de fukking Arena (daar klinkt alles RUK) maarja, tis niet anders. En ik vind t ook beetje zonde dat er vandaag ineens nog extra kaarten de verkoop ingingen (heeft mijn lieve vriendje voor niets kou lopen lijden 11 november :( ) Maarja... ook DAT is niet anders.
Hij komt EINDELIJK :cool: en ik ga er morgen naartoe!!!!!!! *zin in heeft* Wie gaan nog meer??? |
Ikke niet :) :) :) :)
|
Ik. :)
|
Ik ga ook. Omdat ik met mn zusje mee moet en tsja kaartje wordt toch betaald :D
|
Citaat:
|
Ik ga morgen :) Helaas wel vrij slechte kaarten maar tis niet anders...
de kaarten die vandaag in de verkoop gingen waren wel met 'kans op slecht zicht', dus dan kijk je half tegen het podium aan... dat lijkt me nog minder. |
Ja, ik ga pas in Hamburg en Berlijn.
|
Citaat:
|
Mijn tante had een kaartje gekregen van een collega, maar ik zou er niet eens heen willen ;)
|
Citaat:
|
ik ga nu. daaaaaag.
|
Ik kan zaterdag met mijn zus mee, maar ik ga niet :)
|
nou.. ik ga niet hoor
ik vind die hele robbie williams maar stom hoor bleghh (n) Xx |
ja, ik ga! morgen.
vriendin van me ging in de rij liggen, zou er zelf niet zoveel moeite voor doen, maar het lijkt me wel vet om eens een optreden van die knakker te zien. |
Nee bedankt:)
|
Het was een gave show (y) Geluid was wel slechter dan ik had gehoopt, vooral het voorprogramma was daardoor minder... maar Robbie was gewoon goed :cool: (y)
|
wat was het voorprogramma? de moeite waard?
|
basement jaxx was gaaf, die jurken <3
orson was ook wel oké, die gast had echt een goeie stem. maar robbie nog leuker natuurlijk (Y), ik had ook niets anders verwacht. |
jaaa het was errug gaaf!!!
Wij stonden ook nog eens in het eerste vak, vlak voor die catwalk.... wat een opkomst! Geluid viel op het veld wel mee, maar soms had ik wel het gevoel dat het behoorlijk galmde :s Basement Jaxx waren erg tof ja! Idd die jurken... vooral die eerste blauwe! Maar Robbie was echt top, hij was helemaal in zijn element. En wij zijn natuuuuurlijk het leukste publiek om te hebben (samen met de Denen dan he :p ) haha Ik wil vanaaf eigenlijk wel weer :bloos: |
Citaat:
http://www.myspace.com/orson |
Ik vond het super! Wij hadden geen kaartjes voor staan kunnen krijgen dus moesten zitten. Helemaal boven in aan de rechterkant. :| Niet echt optimaal. We zijn daarna naar het meest rechtse vak gegaan (waarvan er nog kaartjes te koop waren). Vanaf hier zag je tenminste zonder de videoschermen wie er zong. Ineens mochten we van de security naar beneden in het vak naast het podium. :D Echt geweldig!
|
het was top (Y)
|
|
voor t voorprogramma zou ik zijn geweest maar om nou voor n voorprogramma tussen de gillende wijven te staan....nah ;)
|
Citaat:
De show 2 jaar geleden was leuker. |
uhuh tijdvulling was het wel, had van mij niet gehoeven. ik had liever buiten nog een paar uur chill op een stoeltje gezeten. half 5 gingen de deuren open, en om 9u was ie er pas. beetje overdreven wel.
|
Basement Jaxx was idd ook erg cool! Had ik van te voren helemaal niet verwacht.
Dat voetballen met Robbie en die vriend :D het was alleen wel overdreven heet daar zeg :s |
Als het wk voetbal niet zou zijn geweest was ik 100% precent geweest (y)
|
Ik zou eerder voor Basement Jaxx gaan dan voor RW.
|
heee
robbie wiliams, jaaaa ik ben der ook geweest, ik vond het helemaal super! gelijk die woensdag! hij ging ook nog voor eene "clair" [uit zijn band] zingen! daar heb ik een filmpje van gemaakt :D en dan dat eene meisje dat flauw viel!, "what are you doing!, you are going to miss the show!" echt té mooi gewoon! byeee! |
Citaat:
|
Ik was er ook. En ja, ik heb er ook nog eens zeven uur voor in de kou gelegen, haha! Erg gave show. Intro was amazing, al dat vuur, de flitsen en knallen, érg indrukwekkend allemaal!
Goeie actie dat hij notabene zélf de taart in z'n gezicht drukte! Minpunt was de hitte in combinatie met slecht eten, ik trok het erg slecht fysiek. En Basement Jaxx waren érggg gaaf! Ik heb me goed vermaakt! Heb trouwens nog een goed filmpje van de complete opening met al het vuurwerk enzo, misschien zet ik die nog wel ff online van de week! |
ik ben op donderdag geweest,
en het was de mooiste avond uit mn leven... |
Citaat:
Sorry. Jullie mogen RW best leuk vinden, ik was vroeger fan van Take That... toen ik 11 was! Nee, ik vind hem stom. Bah. Bah. Kwalletje. Maar hij heeft het er wel het beste af gebracht natuurlijk van de TT-heren en dat is op zich al een applausje waard. Hij is een entertainer, geen muzikant, maar dat weten jullie waarschijnlijk ook wel. |
hij schrijft grotendeels zn teksten zelf,
en hij heeft n gouden keeltje... of wil jij beweren dat hij bv. angels niet zuiver zingt? whahaahhahahaah dus wel he |
zangtechnisch is het echt een wereldwonder :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil me niet al teveel in deze discussie mengen, want die is natuurlijk eindeloos...
Maar als je de cd boekjes bekijkt van z'n albums, zie je dat hij naast tekstschrijver, ook veel instrumenten speelt op een groot gedeelte van de nummers! En hij heeft live idd niet een perfecte stembeheersing. Jammer, maar hij (en z'n band ook natuurlijk) compenseert dat met de show. En dat maakte het een onwijs gave avond, maar om nou te spreken over de mooiste van m'n leven, nee ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat verbaast me. Dan is het misschien toch niet zo erg als het lijkt. Hoewel ik nog steeds niet van zijn muziek houd en het nog steeds een kwal vind... |
tja, ieders zn eigen smaak...
wat vinden jullie trouwens van zn nieuwe nummer Rudebox? ik vind t echt super!! is weer ns wat anders |
beetje kansloos, zo van robbie williams heeft een synthesizer gekocht en ging een beetje loos, en heeft het zonder er eens goed kritisch naar hebben geluisterd maar gelijk op zijn cd gezet. zal me niets verbazen dat dit een van de liedjes is die hij zelf gemaakt heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Ik vind het weer niks. Weet hij wel wat hij wil?
|
goede entertainer maar zn muziek boeit me grotendeels niet. Alleen Sing (of was het nou swing) when youre winning von ik wel gaef
|
Citaat:
Maar als je een nummer van een ander eigen kan maken en er emotie in kan leggen, dan ben je een goede artiest. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |