![]() |
Johnny Cash
Waarom word er hier niet over die "nieuwe" plaat geluld?
|
ow
ik heb live in san quentin, man in black, american solitary man en nog zo'n wazige dvd, die nergens over gaat. jammer dat hij dood is, goeie kerel. |
die american recordings zijn echt baas. hung my head is een van mijn favorieten
|
Kan het wel waarderen, maar moet er niet lang naar luisteren. Standaard schoonmaak muziekje na het werken...
|
mijn "schoonvader" had laatst een cd van hem in de cd-wisselaar in de auto zitten toen ik ermee naar het station reed. heb er me eigenlijk nooit zo in verdiept maar ben toch maar eens aan het downloaden geslagen.
|
live in san quentin is echt gaaf, download die maar freek.
folsom prison blues motherfucker |
Kijk, kijk.
Live at San Quentin is inderdaad geweldig, live at Folsom Prison ook. Die American Recordings, mooi spulleke. Zijn nu 2 nummers te horen van de nieuwe plaat, waaronder het laatste nummer wat hij ooit heeft opgenomen. Maar "God's Gonna Cut Ya Down" wint het daar wel van, erg cool nummer. |
Hier een link trouwens : http://www.myspace.com/johnnycash
|
En het hele album kunde nu ook online vinden trouwens.
|
vond vroeger Cash maar gehypt, maar ben het gaan waarderen toen ik echt naar zijn muziek ging luisteren. Nieuwe plaat niet gehoord. Maar wat is het? Eerder opgenomen shit ofzo?
|
nieuwe plaat?
naar aanleiding van de film ofzo? johnny is the man |
johnny is te gek inderdaad.
Vooral de American Recordings vindt ik geniaal. |
Ik vond Cash altijd wel de biggie van de country (Y)
|
American V is dat "nieuwe" album. Niet naar aanleiding van de film, was al lang sprake van dat het zou komen. En natuurlijk eerder opgenomen, word lastig om het nu nog op te nemen.
Komt ook nog een American VI. |
Cash was zeker ok, maar Hank Williams is en blijft de man (kan best als naam je niks zegt, hij heeft geen film met hollywood prettyboy in de hoofdrol :p)
|
Jawel hoor, maar ik vind Cash toch gaver :)
Hank Williams III junior's Straight To Hell plaat van de week nog op gezet. En wat betreft die film, had best rauwer gemogen maar damn wat speelt die dude die rol goed. |
die speult toch in Superjoint?
|
Meen wel ooit zoiets gehoord te hebben ja, zou kunnen. Google maar :)
|
daar ben ik te lui voor, en superjoint is toch kut.
Wat voor iets doet ie op z'n solo album dan? |
Johnny Cash is toch wel een van mijn muzikale helden...
de american recordings-serie is geweldig krijg meteen weer zin om het te luisteren... |
Citaat:
|
nieuwe album staat inmiddels op het internet.
|
Welcome to 20-06-2006 @ 23:40.
|
Ik heb al wat dingen gehoord van de nieuwe plaat en ik vond het erg fijn klinken, maar toch blijf ik de live opnames altijd het coolste vinden
|
san quentin ooit eens gekocht op een rommelmarkt, maar ik kan er echt niks mee.
|
in dat geval verdien je een pijnlijke val van je fiets
|
Citaat:
|
Wat doen jullie nou sneu over een ouwe knar die wat deuntjes op zijn gitaar speelde? Johnny Cash was geen genie en zijn muziek is niet inherent goed - misschien raakt zijn muziek een gevoelige snaar bij je, maar het is niet het neusje van de zalm van de Westerse cultuur.
|
imo hoeft muziek echt niet goed in elkaar te zitten om het geniaal te laten zijn.
|
muziek is zowiezo nooit geniaal, muziek is leuk om naar te luisteren, entertainment, meer niet. Tot er iemand komt die met z'n gitaar een openhart operatie kan doen is en blijft muziek een vorm van vermaak.
|
Citaat:
hehe das wel erg sneu inderdaad (n) |
Citaat:
Maar zeker ook geweldig, maar geen Johnny Cash. |
Citaat:
Maar stel nou he, stel. Mensen luisteren naar shit, en denken 'godverdomme, ik smijt mijzelf niet in de maas, maar ik ga iets zinnigs doen'. Die mensen zeg maar, voelen zich beter. Is dat minder geniaal dan een open hart operatie, waar je allerlei instrumentarium voor nodig hebt (passend ook). Terwijl je voor muziek een paar instrumenten en wellicht een zanger nodig hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is jullie mening! :)
|
nee dat is een wetenschappelijk aangetoond feit! :)
|
Sowieso zijn hartoperaties op tv veel vermakelijker dan muziek.
|
|
|
Ik kan ook altijd erg genieten van de reclame voor de Time Life Superstars of Country cd set. Wat een feest der herkenning.
|
ik vind het vet.
en zijn cover van hurt is gewoon geweldig, klaar. |
Citaat:
|
Pimmetje;
Zondag 16 Juli in kollektief kafe Bijstand Chip Hanna (usa) http://www.myspace.com/chiphanna gratizzz |
krakkerreclame:
bij het kruidvat kun je nu voor 6 euro een 3-dubbel cd kopen (y) geen idee welke maar toch. |
Wat is dat Chip Hanna? Ken het niet?
|
Ik zal t nog pijnlijker maken jongens.
Vind er geen reet aan. There i said it. Precies weer iets wat alle hc kids ineens geniaal vinden. Net als the smiths/morrissey enz. Niet dat dat voor iedereen geld uiteraard.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |