![]() |
Gent.
Ik wil anderhalve dag naar Gent, is er wat leuks te doen? En dan met name toegespitst op platenwinkels, kledingwinkels en architectonische hoogstandjes.
LEMMEKNOW. |
platenwinkels:musicman, Steendam 72
kledingwinkels:veldstraat,langemunt,brabantdam, sint pieternieuwstraat zijn de bekendste winkelstraten in Gent. En ook in een zijstraatje van de Veldstraat is er Cream, waar ze Vans ed kleding verkopen. -Ook niet vergeten om het Gravensteen te bezoeken (middeleeuws kasteel,inkom 3€ dacht ik), Belfort, het MIAT(museum voor industriele archeologie en textiel) biedt ook op de bovenverdieping een mooi zicht over Gent. ook: www.gent.be -->monumenten |
1 dag Gentse feesten is niet te doen :P
|
Citaat:
behalve dan mensen die ongelooflijk dronken zijn of die ongelooflijk dronken aan het worden zijn en mensen die tegen de buiten-wc's plassen ipv in dat wc-kotje te gaan :mad: |
Ik ga zaterdag toevallig naar Gent. Als ik eraan denk zal ik mijn ervaringen hier neerzetten.
|
Bij deze zoals ik in de posting hiervoor al zette een reactie van na mijn dagtrip Gent.
Het is echt een geweldige stad! Hele mooie binnenstad met heel veel oude huizen en andere gebouwen. Ook heel veel terrasjes en kroegen waar het allemaal goed betaalbaar is (iets goedkoper dan in Nederland in de meeste steden). In mijn ogen zeker een aanrader als je eens een dag of weekendtrip wilt maken in Nederland of Vlaanderen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |