![]() |
Wuppies
De wuppies zijn een rage. Iedereen wil ze hebben en daardoor zijn ze nu bijna op. Waarom wil iedereen ze eigenlijk hebben? Wat is er zo leuk aan? En hoeveel wuppies heb jij? :)
|
Er is opzich geen flikker aan, maarja.
Ik had er twee, en eentje heb ik op een trap geplakt bij iemand thuis na Nederland-Ivoorkust. De andere plak ik morgen op mn schouder bij Nederland-Argentinië. Om iig IETS oranjes te hebben. |
'k Hoef er geen..
Ik wacht tot iedereen ze strontirritant vindt, dan gaat er eentje in m'n avatar ;) |
Ik heb er nu heel veel. :D Vroeger had ik er ook een paar, maar die ben ik kwijt.
|
hoezo rage ken je iemand die speciaal bij albert heijn gaat kopen voor de wuppies dan ?
nee natuurlijk niet hoezo rage |
|
Citaat:
|
Nee, ik wil ze helemaal niet hebben.
|
ik had er 15, maar ik geef ze steeds weg, of ik raak ze kwijt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 2 kleine opeens maar 1 gaat er sowieso weg en ik heb een mega wup, en die is liev en sagt en mn kat vind m geweldig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf 3 wuppies, maar er slingeren nog een stuk of 7 door het huis. De megawups waren al op toen wij er een wilden kopen. Wat is er zo leuk aan? Dat weet ik eigenlijk niet. Maar wij deden sowiezo altijd al boodschappen bij de albert heijn, dus we zijn niet speciaal voor de wuppies naar albert heijn gegaan. Hmm. Ze zijn zacht, simpel, op te plakken en ze zijn oranje. Tijdens het wk vinden mensen dat natuurlijk geweldig. :) |
Citaat:
Ik heb er 8, 1 kreeg ik van een studiegenoot en de rest kreeg ik van mijn moeder. En ik vind ze schattig |
Ik heb er nu 4 op mn monitor geplakt zitten, samen met 2 'oude' wuppies die ik nog had :o
|
grote zijn op, ben alle 5 de aldi heijns langs geweest :(
|
Klootzakken... Ik wil ook een grote...
Even een simpel rekensommetje: Per week komen er ongeveer 3.500.000 betalende klanten bij alle albert heijns in nederland. Hiervan is meer dan de helft wel een beetje oranje gek. 1.750.000. Dan krijg je nog eens de mensen die het gewoon leuk vinden zit je zeker aan de 2.000.000 mensen die zo'n ding willen. En hoeveel maak je er dan voor al die mensen? 700.000 das toch logisch? Een tekort van 1.300.000 grote wuppen... tja dan worden mensen pissig en dan kun je maar beter de volgende keer een beetje handiger nadenken over je acties.. |
Ik werk zelf bij de AH en ik heb er niet één. (Y)
Stomme dingen. |
Die grote zijn gewoon op. Jammer, ik had net een volle spaarkaart (n)
Maar ik vind ze lief :) Ik ga er niet speciaal voor naar de AH, maar ik geef er wel speciaal €15,- voor uit. Soms moet ik extra dingen pakken om aan dat bedrag te komen. (Grote fles wasmiddel voor kleur en een voor wit helpt al goed mee :D ) |
Ik kan geen wuppie meer zien :mad: En als ik dat lied nog één keer hoor krijg ik al helemaal neigingen om mensen te slaan.
|
Ik zag die reclame een paar dagen geleden voor het eerst:s
Er staan er 6 op de tv. Mijn broertje wilde een mega Wup maar die waren natuurlijk al uitverkocht ja. Zo speciaal vind ik ze nou ook weer niet eigenlijk. |
Twee op de vensterbank en een op het magneetbord geplakt. Tja, ik vind ze eigenlijk best lelijk. :confused:
|
Ik vind ze opzich wel lief maar mensen gaan er echt hysterisch om doen :confused:.
|
Die dingen brengen gewoon gevoelens van vroeger boven volgens mij...
Vroeger kreeg je die krengen overal bij... |
Ik denk ook de hele tijd als ik 'Wup holland Wup' zie, dat er 'Wup Wolland Wup' staat. :(
|
Moet je nou eigenlijk serieus 15 e betalen voor zo'n mega ding? :|
|
Citaat:
|
Ik heb twee oranje wuppies. :bloos: Alleen jammer dat ze vrijwel overal al op zijn.
|
Ik wil zo'n megawup op mijn hoofd plakken. :(
|
opzich vind ik ze niet geweldig, ik heb er geen en ik hoef er geen
|
Ik vind er echt niks aan, maar heb toch 2 van die grote :D
|
Citaat:
Een meisje van een jaar of 4 kreeg net vier wuppies, eentje van elke kleur. Ze was heel blij en ging ze aaien :D |
Ik zag twee koters elkaar te lijf gaan voor dat ding :D (n)
|
een jongen van 19 heeft het lied in zn msn-naam, ik overweeg serieus om hem te verwijderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mensen die er n hekel aan hebben, op geenstijl staan filmpjes van mensen die ze in de fik steken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die dingen zijn zo fakking oud
ik kreeg ze wel eens rond mn 8e ofzo op hockeytournooien als prijs |
Citaat:
|
ik was allang fan van wuppies voordat alle andere het ook werden :cool: ;)
|
Citaat:
ik moet zeggen dat deze best geniaal is |
ik snap die hele 'rage' niet zo.
ik vind het echt lelijke dingen. maar ik heb er wel 1 maar daar heb ik geen extra boodschappen voor gehaald. ik heb m niet opgeplakt. zo`n megawup vind ik al helemaal te lelijk en stom voor woorden. maar vroegah had toch zo`n beetje ieder bedrijf wuppies? naast de pennen en aanstekers enzo. en dat liedje begint me echt de keel uit te hangen!!! |
Citaat:
De Hema, Blokker en Xenos gaan Wuppies verkopen hoorde ik net :| Dat vind ik dan wel stom, omdat het echt zo'n na-aap-actie is (n) |
k vind wuppies :D k heb er een stuk of 20 (mn moeder doet altijd boodschappen bij de AH)
|
Citaat:
|
Ik wil ook wuppies, drommels. :mad: Maar er is geen AH in de buurt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |