![]() |
probleempje economie
hoi menskes
ik heb een probleem ik zit nu in het 4de middelbaar en volg latijn-wiskunde ik ben er serieus over aan het denken om economie voor volgend jaar te kiezen dan moet ik dat wel allemaal bijblokken in het verlof als jullie advies hebben dan zou ik het graag weten want ben serieus aant twijfelen merci |
Doen, van economie leer je zoveel, en het is heel belangrijk voor je ontwikkeling, daarbij is het niet zo moeilijk en best interessant. De moeite waard dus
|
Gewoon Economie kiezen. Het is (soms) wel veel werk, maar dat moet je ervoor over hebben. Je zal er bij je studiekeuze ook veel aan hebben.
|
Citaat:
|
ah joh gewoon doen, lekker makkelijk, en snel gedaan bij mij dan
|
bij ons is er een meisje gekomen van de talen-wiskunde en ze heeft ook in de vakantie moeten bijblokken maar nu haalt ze erg hoge cijfers op het vak economie dus...
|
Ik ben ook overgegaan van moderne talen - wiskunde
naar moderne talen - economie , kheb ook een vakantiecursus gevolgd maar dat heb je eigenlijk niet zo nodig, het was boekhouden , en in 5es/6es heb je dat bijna niet meer. Wel , vind ik dat ik beter economie-wiskunde had gedaan , dan heb je meer mogelijkheden om verder te studeren .... Ik denk dat dat de tofste en beste richting is , om later aan een universiteit economie te studeren . |
Citaat:
Als je wiskundig bent aangelegd dan is het zeker leuk, althans leuker ;) |
ik ben op het moment al een groot deel van eco aan het bijblokken maar die vrouw die mij dat aan het leren is, zegt dat het grootste probleem is, dat ik een gedachtengang heb zoals de romeinen omm het zo te zeggen.dat economisch inzicht zoals ze dat noemen.ik vind dat dat op het moment nog heel goed meevalt.
merci van al jullie reacties! groetekes |
gegroet!!!!!
ik wou ff reageren op dit berichje. ik zit nu in mijn examen jaar en ben blij dat ik eco heb gekozen. je krijgt er in de wereld heel veel mee te maken, je zal het dan ook vaak nodig hebben . 1 advies LEER GOED, Eco kan pittig zijn heb het nu 3 jaar. ik hoop dat je de goede beslissing zult nemen. groetjes sweet |
Citaat:
jeeee.. wát is dít :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Het is zeer handig als je economie ebij kiest. Ik doe zelf n&g met economie 1 en m&o, mocht ik niks met natuur willen gaan doen, dan kan ik nog heel veel doen omdat ik ec1 heb. Het is dus een aanrader
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |