![]() |
Trade Management gerich op Azie
Moet je voor deze opleiding erg goed zijn in economie? Als er iemand is met ervaring in deze opleiding zou je me dan kunnen vertellen wat deze opleiding allemaal inhoudt?
|
Niemand?
|
Klinkt als een HBO met een hippe naam en weinig inhoud, je zal er dus wel niks voor hoeven te kunnen.
|
Citaat:
@ Odd Eye : ik weet er niks van, sorry. Eigenlijk nog nooit van gehoord. |
Het is een opleiding aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ken overigens ook geen andere scholen waar deze opleiding gegeven wordt.
|
Ik ken iemand die dit doet. Het is commerciele economie met een aziatische cultuur en taal naar keuze. Dacht ik. Stage lopen en een jaar in een aziatisch land is verplicht dacht ik. Maar ik heb er verder geen verstand van.
M&O is wel handig. |
Citaat:
|
Laat maar
|
TMA in amsterdam (y)
TMA in rotterdam (n) Verder heb je eigelijk weinig aan de opleiding tbh ;) |
Citaat:
In het eerste jaar krijg je alle kwartalen Bedrijfseconomie en 2 kwartalen Algemene Economie (vergelijkbaar met Economie die je op de Havo of Vwo hebt gehad). Enige voorkennis is dus vereist. De opleiding wordt trouwens in Rotterdam en Amsterdam gegeven, maar de opleiding in Rotterdam staat wat beter aangeschreven. |
De opleiding is trouwens te vergelijken met IBMS en IBL, dus erg internationaal gericht. Dus zeker geen opleiding zonder inhoud of waarvoor je niets hoeft te weten. :nono:
|
Als je TMA kiest moet je natuurlijk wel japans nemen (^_^)/ die andere talen stellen niks voor ;0)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |