![]() |
Wie nog meer vindt Billy Crawford een lekker ding
Sinds kort is Billy Crawford mijn nieuwste idool. Zeker met zijn single "Trackin".
Op tmf was zijn nieuwste single van de week al te zien als tmf special. En wederom weer een prachige plaat. Vooral de muziek ook al lijkt dat een beetje op de single die je nu overal hoort. :cool: Wie nog meer vindt hem een lekker ding of vindt dat hij keigoed kan zingen. Laat horen wat jullie ervan vinden. :D |
Ik vind 't een beetje baggere muziek. En hij is niet mijn type. Ik vind het dus geen lekker ding.
Misschien als ie borstvergroting neemt.. |
Hij is niet echt outstanding wat betreft uiterlijk.
Zijn muziek is bar en bar slecht. En hij zingt als een f*ckin faget. zo genoeg commentaar? danku. |
Noooooooot.
|
Citaat:
|
onwijs
|
ik vind alleen dat billy crawford goed kan dansen en zijn muziek is echt streetdacne muziek.. voor de rest vind ik het niks
|
Hij heeft een babyface en lelijke oren hahaha, nee geen lekker ding dus. Geef mij maar Lenny Kravitz hihi
|
Citaat:
|
JoOOooOW!
jullie sijn gewoon allemal JaLOErsS!!! BILLY IS GEWOON KEI LEKKER! groetjes xxx kOnFlIcT (breezah, iemand?) |
Hij kan goed dansen. Zijn liedjes zijn best ok, maar echt bijzonder zingen kan hij ook weer niet. Maar ik vind hem geen linkerding:p Heb je zijn flaporen wel eens gezien?
|
nee's nix ..
|
*exo rolt van z'n stoel, lachend om de totale belachelijkheid van dit topic*
:D :D :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
hij danst als een nicht
|
ik vind zn muziek stom, en hemzelf niet mooi
|
Citaat: