![]() |
wii of gamecube
ik heb een vraag, ik mag een spelcomputer kopen maar twijfel tussen de wii en de gamecube,kan iemand me helpen???
|
Nouja de Wii is nog niet te koop en ja de gamecube... het zou niet mijn console keuze zijn. Maargoed hij is wel spotgoedkoop en als je van Mario houdt kan je hem best kopen ;).
|
Koop dan over een tijdje de Wii, daar kan je alle GC spellen op spelen, en meer.
|
Inderdaad. Ik wou dat ik deze optie nog had :(
|
Mja, als die wii echt leuk gaat zijn, is hij toch wel van mij :o
dan verkoop ik m'n NGC wel, voor die paar euro die ik er voor kan krijgen :bloos: |
Citaat:
|
K vind de gamecube anders een stuk beter staan bij mn tv dan die logge xbox(360 weet ik niet, die heb ik nog niet)..
mja, OT, ik zou wachten tot de Wii uitkomt, dan kan je zoals gezegd als je gamecube spellen straks toch op spelen. en de line up voor de GC is toch al niet denderend geweest. mja, als nintendoid(ik) koop je ze toch wel.. |
Als ik zou mogen kiezen zou ik voor de wii gaan.
Niet voor de spellen, maar wat je in de latere toekomst ermee kan doen Bijvoorbeeld verschillende dingen doen, na dat je het systeem naar jouw eisen aangepast hebt. Zie als voorbeeld de xbox, na het aanpassen kan je bv er een ander besturingsysteem erop gooien, films vanaf een externe hd draaien, ftp/http/enz-server draaien enz. |
daar zie ik het nut nou weer niet van..
ik koop 't ding om op te gamen.. en voor andere dingen koop ik wel gewoon onderdelen en zet ik dat wel in mekaar..:) |
Citaat:
|
Gelukkig niet nee;)
|
als ik je leeftijd zie zou ik zeggen dat je weinig geld hebt.
dan zou ik voor de cube gaan, dat ding kost niets, de spellen zijn in de winkel al goedkoop en 2e hands al helemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
hou er alleen rekening mee dat ie pas half november uitkomt :) |
boeiuh, in de zomer game je niet, dan lig je aan het strand.
dan gaat het regenen en onweren en is het november en dan kan je je wii gaan kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zou ook voor de wii gaan gvd kreeg ik maar zon keuze :( |
Citaat:
|
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xD
alleen al om die controller uit te proberen :) weet iemand of de wii ook de oudere spellen kan hebben (gerucht gehoord)? |
Citaat:
|
Ook al zou je een NGC willen kopen, wacht op de WII dan gaan alle NGC op marktplaats voor nop weg.
|
Citaat:
ik ga toch de gamecube kopen,ik doe het alleen voor het gamen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMFG komt ddr uit voor de wii? zeg ja zeg ja :D |
Absoluut wachten op de Wii .
Waarom je geld verspillen aan een oude console. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Xbox + ombouwen = gg
Als je zonodig een nieuwe console wil zou ik op de wii wachten. Gamecube komt nu nauwelijks nog wat uit, hoewel er wel een paar leuke spelletjes voor zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kga de nintendo wii echt wel aanschaffen :>
|
Citaat:
Mja iedereen wil wat anders. |
Citaat:
|
als ik jou was zou ik een atari kopen op marktplaats :p
|
Ik heb nu ook een soort van dilemma wat ongeveer op hetzelfde neerkomt:
Uiteraard ga ik Zelda Twilight Princess kopen op de dag dat ie uitkomt. Da's geen dilemma dus. Maar hier heb ik dus de vraag wii of gamecube. Koop ik hem voor de cube? (die ik al heb, ben uiteraard cube-bezitter van het eerste uur) of koop ik hem samen met de wii? (waarmee dat mijn eerste wii-spel wordt, kan me geen beter spel bedenken om een nieuwe spelcomputer in te wijden...) En ja ik ben 100% verslaaft aan Zelda, heb OOT minstens 25 keer uitgespeeld... :cool: |
Ik zou wachten op de WII-versie, als je toch al van plan was om hem te kopen. Immers, de Gamecube-versie zal ook speelbaar zijn op de WII(hoewel helaas niet langer met de GC-controller), dus dat maakt dan ook niet veel uit.
|
Citaat:
:'( (n) :( nou twijfel ik ook - plan was om een wii + zelda te gaan halen, zodra tijd, geld en gelegenheid zich hebben geopenbaard ;) |
Citaat:
|
Citaat:
The GC controller kan je aansluiten op de Wii en de GC versie van Twilight Princess kan je met de GC controller op de Wii spelen. De Wii versie kan dan weer niet met de GC controller gespeeld worden. Oh wacht...lees nu net dat artikel. Ik heb het gewoon verkeerd verstaan ;) |
Gewoon de Cube kopen. Zo'n console heeft geen houdbaarheidsdatum. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom dit topic trouwens een up heeft gekregen :confused: |
kan ie dicht heb de gc al 3 weken de witte
|
Ik heb nog altijd de zwarte, alweer een jaartje of euh.. 4
|
360..
|
Citaat:
WA :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |