![]() |
Nederland - Argentinië, 21 juni, 21:00
Vanavond de wedstrijd tussen Nederland en Argentinië. De grote test of wordt het toch een anticlimax?
Ik gok zelf op een overwinning voor Argentinië, die ik bij voorbaat als als favoriet zag voor de wereldtitel. Ik ben alleen wel bang dat het een slappe wedstrijd gaat worden. Ga je kijken? Zo ja, waar? |
Ik ga wel kijken maar ik vrees voor een duffe kutwedstrijd.
|
Citaat:
|
Duf niet echt, maar we zullen niet de echte Nederlandse/Argentijnse teams zien. 5 basisspelers bij nederland spelen niet en Argentinie heeft ook ongeveer een b-elftal straks staan.
|
Ik gok op een 3-1 voor Argentinië, kan best een leuke match worden.
|
ik ga niet kijken want ik moet (alweer!! :s) werken.
anyway, ik kijk zondag wel de wedstrijd Nederland-Portugal :) Ik denk /weet bijna wel zeker dat Argentinie deze wedstrijd gaat winnen van Nederland. 3-1 ofzo. naja, veel plezier iig he ;) xxxxxx |
Ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de aftrap :s
Zal me moeten haasten :bloos: Ik gok op een 1-1 en dus Argentinie als groepswinnaar |
Ik gok op een 2-1 overwinning voor Argentinie...
|
Ik denk dat het gelijkspel zal worden, met heel veel moeite van beide kanten. Sowieso denk ik dat het een teleurstellende en vrij saaie wedstrijd gaat worden. (n)
|
Ik denk dat het wel een aardige wedstrijd wordt, de reserves willen zich bewijzen en argentinie-nederland is gewoon altijd vuurwerk.
|
Waarom denkt iedereen dat 't saai gaat worden? Ik denk juist dat de spelers die lang niet altijd aan spelen toekomen, zich nu graag willen bewijzen! Daarnaast denk ik dat NL echt wel een stuk liever tegen Mexico speelt dan tegen Portugal (ik wel iig :p).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van tevoren dé wedstrijd van de voorronde op papier, waar iedereen (ook in andere landen dan Nederland en Argentinië) naar zou uitkijken, maar omdat beide elftallen niet in de sterkste opstelling gaan spelen en omdat de poule al beslist is, is de spanning er al een beetje af. Toch hoop ik op een leuke, spannende wedstrijd, want het gaat toch om plaats 1 in de poule.
Echter, ik denk niet dat we van dit sterke Argentinië kunnen winnen, zeker niet nadat ze Servië & Montenegro met 6-0 afgedroogd hebben. Ik voorspel een nipt verlies of een gelijk spelletje. In beide gevallen worden we dan tweede in de poule. |
Ik denk dat het lange tijd 1-1 staat, maar dat Nederland een moment niet oplet en dat het toch nog 2-1 wordt (voor Arg.). Maar hopelijk heeft Argentinië die 'black-out' en pakken wij die overwinning. Ik verwacht er echter niet zoveel van, aangezien het spel van de vorige wedstrijd niet bijzonder goed was. Ik hoop maar dat ze die bal een beetje vast kunnen houden, ditmaal.
|
Ik ga zodadelijk kijken, maar het is een wedstrijd van niets. Geen inzet, want zowel mogelijke tegenstander Portugal als Mexico mogen geen onoverkomelijke stap zijn in de volgende ronde.
Duitsland/Zweden of liever Engeland/Ecuador... ??? |
Citaat:
|
lol ik vond de cler de beste speler van de 1e helft eigenlijk :p
|
(y) 1e helft :cool:
|
Citaat:
|
yes, Nederland speelt zondag!!!!
|
ahh jammer
|
Citaat:
|
Nogal veel geel uitgedeeld deze wedstrijd! Zeker de helft van het Nederlandse elftal heeft nu geel! :eek: Dat is niet zo handig voor de komende wedstrijd(en). :s
En ligt het aan mij, of was die scheidsrechter toch een beetje op de hand van Argentinië? Bij kleine foutjes kregen de Nederlanders al meteen geel, terwijl hij bij Argentinië meer een oogje dichtkneep. Tenminste, zo leek het er wel een beetje op. Maar schijnbaar spelen we nu komende zondag weer een wedstrijd? Weten we al tegen welk land, of moet dat nog beslist worden? |
0-0, meer zat er echt niet in, geen onaardig wedstrijd :)
Het wordt dus Portugal, moet te doen zijn, ze spelen wel aardig maar niet effectief. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekkere wedstrijd. (y) Maar eigenlijk toch best saai.
|
Wat een matige wedstrijd, zeg. Ik had me er toch wel heel wat meer bij voorgesteld, zelfs met dit B-elftal.
|
matige wedstrijd? ik vond dit eigenlijk de beste die ze dit wk gespeeld hebben, in elk geval spannend en ze hebben bewezen zich goed te kunnen meten met argentinie, hoewel die niet echt heeeel erg super speelden, maar toch zeker wel goed.
|
Citaat:
De enigen die mij in positieve zin opvielen waren de Cler en Boulahrouz, maar die moesten nu ook wel. |
Babel :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond vandaag de wedstrijd van Nederland de beste van de drie. Er werd naar mijn idee meer gecontroleerd dan de vorige wedstrijden en het was niet zo dat het eerst goed was en daarna als een plumppudding in elkaar stortte. Ik ben het met GMB eens dat ze wel voorzichtig speelden en dat het niet spannend was, maar ik moet zeggen dat ik de wedstrijd over het algeheel genomen aangenamer om naar te kijken vond dan de andere, met de wedstrijd tegen Ivoorkust als het dieptepunt tot nu toe :D. En Boulahrouz stond weer super te spelen. (y) En De Cler was ook goed bezig :) |
Boula was geweldig, ik hoop dat Mathijsen er nu wel uit is. Verder vond ik het middenveld teleurstellend, maar dat was ook wel verwacht. Maar Portugal verslaan zal niet te moeilijk zijn, dan Engeland oprollen en we zijn al een heel eind.
|
Citaat:
ze voetbalden een beetje voor de show maar neiamnd wou echt winnen |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval is het een pak van m'n hart. :cool: |
Citaat:
|
portugal ziet er op papier redelijk uit maar ze spelen erg slecht traag ineffectief en hebben ook geen goede afmakers
beetje zoals het nederlands elftal :p ;) |
Een redelijk goede wedstrijd van het Nederlands Elftal, al speelde Argentinië niet met het beste elftal en hoefden ze niet meer zo nodig, maar dat gold voor Nederland ook wel. De Argentijnen hadden een licht overwicht, maar gelukkig zakte Nederland niet zo ver weg in de tweede helft als tegen Ivoorkust. Jammer dat beiden ploegen weinig wisten te creëeren, alsof ze het wel goed vonden...
Nu tegen Portugal, zo fantastisch spelen die tot nu toe ook nog niet, dus dat moet te doen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |