Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   WK Voetbal 2006 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Nederland - Argentinië, 21 juni, 21:00 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1432205)

Gimme more beer 21-06-2006 14:17

Nederland - Argentinië, 21 juni, 21:00

Vanavond de wedstrijd tussen Nederland en Argentinië. De grote test of wordt het toch een anticlimax?

Ik gok zelf op een overwinning voor Argentinië, die ik bij voorbaat als als favoriet zag voor de wereldtitel. Ik ben alleen wel bang dat het een slappe wedstrijd gaat worden.

Ga je kijken? Zo ja, waar?

Ufke 21-06-2006 14:45

Ik ga wel kijken maar ik vrees voor een duffe kutwedstrijd.

one. 21-06-2006 14:54

Citaat:

Ufke schreef op 21-06-2006 @ 15:45 :
Ik ga wel kijken maar ik vrees voor een duffe kutwedstrijd.

Relief 21-06-2006 14:59

Duf niet echt, maar we zullen niet de echte Nederlandse/Argentijnse teams zien. 5 basisspelers bij nederland spelen niet en Argentinie heeft ook ongeveer een b-elftal straks staan.

Femic 21-06-2006 15:12

Ik gok op een 3-1 voor Argentinië, kan best een leuke match worden.

Fantôme 21-06-2006 15:26

ik ga niet kijken want ik moet (alweer!! :s) werken.
anyway, ik kijk zondag wel de wedstrijd Nederland-Portugal :)
Ik denk /weet bijna wel zeker dat Argentinie deze wedstrijd gaat winnen van Nederland. 3-1 ofzo.
naja, veel plezier iig he ;)
xxxxxx

Mitros 21-06-2006 15:34

Ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de aftrap :s
Zal me moeten haasten :bloos:

Ik gok op een 1-1 en dus Argentinie als groepswinnaar

Nuck 21-06-2006 15:46

Ik gok op een 2-1 overwinning voor Argentinie...

Severus 21-06-2006 15:56

Ik denk dat het gelijkspel zal worden, met heel veel moeite van beide kanten. Sowieso denk ik dat het een teleurstellende en vrij saaie wedstrijd gaat worden. (n)

Welgemeend 21-06-2006 16:23

Ik denk dat het wel een aardige wedstrijd wordt, de reserves willen zich bewijzen en argentinie-nederland is gewoon altijd vuurwerk.

Femic 21-06-2006 17:07

Waarom denkt iedereen dat 't saai gaat worden? Ik denk juist dat de spelers die lang niet altijd aan spelen toekomen, zich nu graag willen bewijzen! Daarnaast denk ik dat NL echt wel een stuk liever tegen Mexico speelt dan tegen Portugal (ik wel iig :p).

Ufke 21-06-2006 17:49

Citaat:

Femic schreef op 21-06-2006 @ 18:07 :
Waarom denkt iedereen dat 't saai gaat worden?
Omdat het dan alleen maar mee kan vallen. (y)

professor2 21-06-2006 17:57

Citaat:

Femic schreef op 21-06-2006 @ 18:07 :
Waarom denkt iedereen dat 't saai gaat worden? Ik denk juist dat de spelers die lang niet altijd aan spelen toekomen, zich nu graag willen bewijzen! Daarnaast denk ik dat NL echt wel een stuk liever tegen Mexico speelt dan tegen Portugal (ik wel iig :p).
daarna moeten ze dan tegen duisland denk es na :nono:

Mr.Oizo 21-06-2006 18:37

Van tevoren dé wedstrijd van de voorronde op papier, waar iedereen (ook in andere landen dan Nederland en Argentinië) naar zou uitkijken, maar omdat beide elftallen niet in de sterkste opstelling gaan spelen en omdat de poule al beslist is, is de spanning er al een beetje af. Toch hoop ik op een leuke, spannende wedstrijd, want het gaat toch om plaats 1 in de poule.

Echter, ik denk niet dat we van dit sterke Argentinië kunnen winnen, zeker niet nadat ze Servië & Montenegro met 6-0 afgedroogd hebben. Ik voorspel een nipt verlies of een gelijk spelletje. In beide gevallen worden we dan tweede in de poule.

duivelaartje 21-06-2006 19:09

Ik denk dat het lange tijd 1-1 staat, maar dat Nederland een moment niet oplet en dat het toch nog 2-1 wordt (voor Arg.). Maar hopelijk heeft Argentinië die 'black-out' en pakken wij die overwinning. Ik verwacht er echter niet zoveel van, aangezien het spel van de vorige wedstrijd niet bijzonder goed was. Ik hoop maar dat ze die bal een beetje vast kunnen houden, ditmaal.

Tofke_H 21-06-2006 19:11

Ik ga zodadelijk kijken, maar het is een wedstrijd van niets. Geen inzet, want zowel mogelijke tegenstander Portugal als Mexico mogen geen onoverkomelijke stap zijn in de volgende ronde.

Duitsland/Zweden of liever Engeland/Ecuador... ???

jemappelebas 21-06-2006 19:17

Citaat:

Tofke_H schreef op 21-06-2006 @ 20:11 :
Ik ga zodadelijk kijken, maar het is een wedstrijd van niets. Geen inzet, want zowel mogelijke tegenstander Portugal als Mexico mogen geen onoverkomelijke stap zijn in de volgende ronde.

Duitsland/Zweden of liever Engeland/Ecuador... ???

Liever Engeland denk ik, want een overvol stadion met duitsers in Berlijn lijkt me wat moeilijker.

professor2 21-06-2006 20:48

lol ik vond de cler de beste speler van de 1e helft eigenlijk :p

Footprint 21-06-2006 20:50

(y) 1e helft :cool:

DarkSavior 21-06-2006 21:00

Citaat:

Footprint schreef op 21-06-2006 @ 21:50 :
(y) 1e helft :cool:
Ja, dit was pas de eerste helft. En je weet hoe Nederland speelt na de rust... :(

blacky 21-06-2006 21:52

yes, Nederland speelt zondag!!!!

kiek 21-06-2006 21:52

ahh jammer

duivelaartje 21-06-2006 21:55

Citaat:

DarkSavior schreef op 21-06-2006 @ 22:00 :
Ja, dit was pas de eerste helft. En je weet hoe Nederland speelt na de rust... :(
Ditmaal best goed! (y):)

Severus 21-06-2006 21:55

Nogal veel geel uitgedeeld deze wedstrijd! Zeker de helft van het Nederlandse elftal heeft nu geel! :eek: Dat is niet zo handig voor de komende wedstrijd(en). :s

En ligt het aan mij, of was die scheidsrechter toch een beetje op de hand van Argentinië? Bij kleine foutjes kregen de Nederlanders al meteen geel, terwijl hij bij Argentinië meer een oogje dichtkneep. Tenminste, zo leek het er wel een beetje op.

Maar schijnbaar spelen we nu komende zondag weer een wedstrijd? Weten we al tegen welk land, of moet dat nog beslist worden?

Mitros 21-06-2006 22:09

0-0, meer zat er echt niet in, geen onaardig wedstrijd :)

Het wordt dus Portugal, moet te doen zijn, ze spelen wel aardig maar niet effectief.

Master of Puppets 21-06-2006 22:14

Citaat:

Severus schreef op 21-06-2006 @ 22:55 :
Nogal veel geel uitgedeeld deze wedstrijd! Zeker de helft van het Nederlandse elftal heeft nu geel! :eek: Dat is niet zo handig voor de komende wedstrijd(en). :s
Maakt niet uit, gele kaarten worden na de eerste ronde kwijtgescholden.

Citaat:

Maar schijnbaar spelen we nu komende zondag weer een wedstrijd? Weten we al tegen welk land, of moet dat nog beslist worden?
Portugal.

Lucky Luciano 21-06-2006 22:14

Citaat:

En ligt het aan mij, of was die scheidsrechter toch een beetje op de hand van Argentinië? Bij kleine foutjes kregen de Nederlanders al meteen geel, terwijl hij bij Argentinië meer een oogje dichtkneep. Tenminste, zo leek het er wel een beetje op.

Alle gele kaarten worden nu kwijtgescholden ;)

Bob der Bär 21-06-2006 22:16

Lekkere wedstrijd. (y) Maar eigenlijk toch best saai.

Gimme more beer 21-06-2006 22:42

Wat een matige wedstrijd, zeg. Ik had me er toch wel heel wat meer bij voorgesteld, zelfs met dit B-elftal.

grandmommy 21-06-2006 22:46

matige wedstrijd? ik vond dit eigenlijk de beste die ze dit wk gespeeld hebben, in elk geval spannend en ze hebben bewezen zich goed te kunnen meten met argentinie, hoewel die niet echt heeeel erg super speelden, maar toch zeker wel goed.

Gimme more beer 21-06-2006 22:49

Citaat:

grandmommy schreef op 21-06-2006 @ 23:46 :
matige wedstrijd? ik vond dit eigenlijk de beste die ze dit wk gespeeld hebben, in elk geval spannend en ze hebben bewezen zich goed te kunnen meten met argentinie, hoewel die niet echt heeeel erg super speelden, maar toch zeker wel goed.
Argentinië was slecht, Nederland ook. Simple as that. Er zijn twee of drie kansen geweest en beide ploegen speelden érg voorzichtig en inspiratieloos. Spannend was het allerminst.

De enigen die mij in positieve zin opvielen waren de Cler en Boulahrouz, maar die moesten nu ook wel.

Bob der Bär 21-06-2006 22:50

Babel :(

Gimme more beer 21-06-2006 22:52

Citaat:

Bob der Bär schreef op 21-06-2006 @ 23:50 :
Babel :(
Die had nooit meegemogen, maar dat is duidelijk.

Loontjuh 21-06-2006 22:58

Citaat:

Hmm... Dat vond ik nou niet. Soms werd er in mijn ogen onnodig gefloten en soms misschien onnodig een kaart uitgedeeld, maar over alle gespeelde wedstrijden (van alle landen) genomen vond ik juist dat hij weinig kaarten uitgedeeld heeft.

Ik vond vandaag de wedstrijd van Nederland de beste van de drie. Er werd naar mijn idee meer gecontroleerd dan de vorige wedstrijden en het was niet zo dat het eerst goed was en daarna als een plumppudding in elkaar stortte.

Ik ben het met GMB eens dat ze wel voorzichtig speelden en dat het niet spannend was, maar ik moet zeggen dat ik de wedstrijd over het algeheel genomen aangenamer om naar te kijken vond dan de andere, met de wedstrijd tegen Ivoorkust als het dieptepunt tot nu toe :D.

En Boulahrouz stond weer super te spelen. (y) En De Cler was ook goed bezig :)

Welgemeend 21-06-2006 23:05

Boula was geweldig, ik hoop dat Mathijsen er nu wel uit is. Verder vond ik het middenveld teleurstellend, maar dat was ook wel verwacht. Maar Portugal verslaan zal niet te moeilijk zijn, dan Engeland oprollen en we zijn al een heel eind.

professor2 21-06-2006 23:11

Citaat:

grandmommy schreef op 21-06-2006 @ 23:46 :
kom op zeg
ze voetbalden een beetje voor de show maar neiamnd wou echt winnen

@Moon 21-06-2006 23:14

Citaat:

Welgemeend schreef op 22-06-2006 @ 00:05 :
Boula was geweldig, ik hoop dat Mathijsen er nu wel uit is. Verder vond ik het middenveld teleurstellend, maar dat was ook wel verwacht. Maar Portugal verslaan zal niet te moeilijk zijn, dan Engeland oprollen en we zijn al een heel eind.
Nou... Portugal verslaan zie ik Nederland nie zo snel doen hoor. Portugal is volgens mij toch wel een stuk beter. Maar als ze Portugal eenmaal verslaan dan kunnen ze denk ik wel ver komen.

Severus 22-06-2006 00:05

Citaat:

Master of Puppets schreef op 21-06-2006 @ 23:14 :
Maakt niet uit, gele kaarten worden na de eerste ronde kwijtgescholden.
Oh, dat wist ik niet. :o :bloos:

In ieder geval is het een pak van m'n hart. :cool:

Welgemeend 22-06-2006 14:09

Citaat:

@Moon schreef op 22-06-2006 @ 00:14 :
Nou... Portugal verslaan zie ik Nederland nie zo snel doen hoor. Portugal is volgens mij toch wel een stuk beter. Maar als ze Portugal eenmaal verslaan dan kunnen ze denk ik wel ver komen.
Ik vind Portugal nou niet echt een sterk team, C.Ronaldo is zo ineffectief, Figo is over de top, en ze hebben nooit een echt goede centrumspits gehad. Enige probleem is het middenveld, met Costinha, Maniche en Deco wordt dat een leuk klusje voor Cocu en companen.

professor2 22-06-2006 14:16

portugal ziet er op papier redelijk uit maar ze spelen erg slecht traag ineffectief en hebben ook geen goede afmakers
beetje zoals het nederlands elftal :p ;)

Mr.Oizo 22-06-2006 18:07

Een redelijk goede wedstrijd van het Nederlands Elftal, al speelde Argentinië niet met het beste elftal en hoefden ze niet meer zo nodig, maar dat gold voor Nederland ook wel. De Argentijnen hadden een licht overwicht, maar gelukkig zakte Nederland niet zo ver weg in de tweede helft als tegen Ivoorkust. Jammer dat beiden ploegen weinig wisten te creëeren, alsof ze het wel goed vonden...

Nu tegen Portugal, zo fantastisch spelen die tot nu toe ook nog niet, dus dat moet te doen zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.