![]() |
De nieuwste hippe denims
Lies zegt dat de nieuwste hippe denims acne gaan worden, maar ik geloof dat niet, mede omdat lies mij vaak treiterd en me belachelijk over straat laat lopen maar haar zogenaamde mode tips :<> Zowiezo staan acne denims me niet want ik heb te dikke dijen daarvoor, maaaaaaaaaaaar welke denims zijn nou wel heel tof voor een jongen. En kom nou pliese niet met replaytjes of dieseltjes, want dat is sooo scholieren.com.
Ik zoek dus gewoon naar stoere denims voor jongetjes met biggepoten, dank u ja ! |
Acne wtf.
|
ik zou maar gewoon luisteren als ik jou was :nono:
|
|
Waarom heten ze als een huidaandoening?
|
Citaat:
ja maar ik heb biggepoten hermi !! omg maar ik heb al een andere tip binnengehad van lies en jij heb jij nog een tip voor varkensbeentjes :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
acne broeken zijn hip, acne broeken zijn fijn, maar je moet wel eerst een slim 'n lift aanschaffen om erin te komen :(
|
wtf zijn acnebroeken
|
Citaat:
|
Dus, wat houdt het nu in?
Rechte pijpen zijn iig de shit, fuck bootcut. |
Citaat:
|
|
Citaat:
en baggy mag ook wel eens doodgaan (behalve oversized antifit natuurlijk (y) ) |
Citaat:
|
Ik heb ook een acne jeans van hugo (unconstructed denim), wel heel mooi maar ik draag hem niet meer omdat hij te krap zit bij mijn bovenbenen.
Mijn broek van afgelopen seizoen van Hugo heeft een stuk betere pasvorm. Jammer genoeg verschil dat zo vaak bij van die hippe kutmerken. Het mooiste vind ik een tapering leg cut (wortel, toelopend). Er zijn maar weinig jeans die mij echt goed passen met een taille waar een breedte van 33 goed zou kunnen passen en gespierde bovenbenen en ronde billetjes waarvoor ik snel een 35 nodig heb. De beste pasvorm voor mij hebben formele linnen en katoenen broeken van het Italiaanse merk Incotex (al laat ik de voetwijdte wel iets versmallen tot de knie). |
Leuk, maar ik heb het figuur er niet voor. :(
|
Acné is meer iets voor mij.
|
You answered 5 items out of 20 correctly.
Your score is 25%. You may want to read more about acne. Laat dus ook maar :( |
Citaat:
|
Citaat:
en die 3e ieuw :| .. |
Oh joepie nu gaan designers ook al te strakke emo broeken maken voor te schriele mensen.
|
Citaat:
|
boven de knie vind ik ze wel vet
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik had eigenlijk alleen maar van die broeken, begin juist weer broeken met pijpen die over mn schoenen vallen te dragen.
|
Citaat:
|
haha slightly oversized
|
Ja acne is hip en die dingen meot je -als jongen zijnde- halverwege je kont dragen en de hele dag ophijsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn maar weinig mensen die dat kunnen hebben, dus laat het alsjeblieft niet HIP worden in da mainstream winkels
|
Ja serieus, wanneer raken die ongelooflijk lelijke strakke emo-broekjes nou eens uit? (N)(N)(N)
Echt. En dan van die dikke wijven erin he. Hoe doen ze het. |
Citaat:
|
nou ik heb de perfecte nog niet gevonden! maar als ik het eetpatroon dat ik er sinds een week op nahoud volhoud :p;) pas ik wel weer in een oude binnen een dag of drie :mad:
|
Citaat:
vadsige maar zoetermeer is dan ook niet zo snel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-veel boter :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
nudie jeans zijn tof.
en verder alles van biologisch katoen. |
nudie jeans zijn inderdaad tof, verder heb ik iets tegen 'de nieuwste hippe denims', binnenkort zal ik mijn gesprekspartner hiermee verrassen!
|
ja, meedoen aan een denim rage is iets raars. Ik ben al zielsgelukkig als ik een broek vind zonder scheuren, bleekvlekken en glitters, laat staan dat ik dan nog op hipheid ga letten.
|
Dat niet alleen want een mooie washing is niet lelijk maar vooral het taalgebruik staat me niet aan.
Laatst had ik een broek aangepast en toen ik even in de spiegel keek beet de verkoper mij 'stylishhhzz' toe. Ik vond het nogal genânt voor ons beiden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |