![]() |
Seks en vriendschap
Hallo,
K weet niet zeker of dit vraagstuk hier hoort of op seksualiteit of wellicht zelfs op lifestyle, maar mijns inziens hoort ze hier. Daar komt ze dan: kun je nadat je seks hebt gehad met een vriend of een vriendin, weer teruggaan naar normaal vriendjes zijn? Verandert het de relatie? etc. |
Geen ervaring mee, sorry..
|
Het zal echt wel veel veranderen..
Dus ik weet het niet Ik heb er geen ervaring mee |
Als er totaal nul komma niks gevoel bij komt kijken denk ik dat het niet heel veel zal veranderen.
Natuurlijk verandert er denk ik wel iets. Maar ik zou niet eens seks kunnen hebben met iemand waar ik echt helemaal nul komma niksie nada voor zou voelen. Zo heb ik met een vriend gezoend, maar ik kreeg de laatste keer gewoon de lachkriebels omdat het gewoon vreemd was en ik er zo totaaaaaaaal niets bij voelde en me daarom ook een beetje raar bij voelde :D En dan is het nog niet eens seks :D Maargoed, voor sommigen werkt het wel, maar voor mij zou het niet werken :) |
Natuurlijk stel ik de vraag niet zomaar. De dame in kwestie vind ik een toffe meid, we hebben veel lol met elkaar etc en er is ook een zekere aantrekkingskracht. Voor beide. Echter, een langdurige relatie met haar zie ik niet echt voor me. Zou het misschien mogelijk eventueel wel willen, maar ik weet niet of we echt bij elkaar zouden passen.
|
Ik heb wel eens sex gehad met een vriend van me, maar heeft de relatie niet beinvloed tussen ons.
|
Soms wel, soms niet. Ligt aan de situatie waarin het gebeurd is en hoe je verdere omgang met die vriend/vriendin is.
Als je al flink close (kutwoord) was maar je absoluut niet verliefd zou worden oid verandert er weinig. Als je wat verder van elkaar af stond kan het voor meer afstand zorgen omdat niet weet wat je nou aan elkaar hebt, maar als je dat bespreekt kun je daar altijd nog uit komen (en vervolgens dus dichter tot elkaar komen of dus de conclusie trekken dat die kans vernaggeld is door de seks). |
mij was het 1 keer heel goed gegaan..w ezijn darana alleen maar closere vrienden geworden .. maar bije en andere vriend is onze vriendschap helemaal stuk gegaan.. :(
|
ja, dat kan. Als er daarna nog gevoelens gaan spelen wordt het wel wat moeilijker, maar het kan.
|
Zou je het eenmalig willen doen?
Ja het kan volgens mij idd wel, zoals zeep007 ook zei. Maar als de een toch meer voor de ander voelt dan kan het vervelend worden. Je moet er dan alleen niet mee zitten als zij bijvoorbeeld een leuke jongen ontmoet en in dat opzicht niks meer met jou wilt doen. Maar dat hangt natuurlijk af of je het eenmalig wilt. |
Geen ervaring mee. Maar het lijkt me heel raar om dan te doen alsof er niks gebeurd is. En ik ben het met Loontjuh eens dat ik geen seks met iemand zou kunnen hebben waar ik helemaal niks voor voel.
|
Sommige mensen kunnen het wel... vraag me niet hoe ze het doen.
Het is mij 1 keer overkomen... en we hebben daarna niet meer tegen elkaar gedaan als voorheen. Langs beide kanten kwamen er gevoelens naar boven. Spijtig genoeg hebben we er toen niets mee gedaan. |
Van mij mag je topic hier wel blijven staan. :)
Seks met een vriend zou voor mij niet werken, want ik wil alleen maar seks met iemand als ik meer voel dan vrienschap. Dan wil ik dus een relatie met diegene. Voor sommige mensen werkt het wel, maar het lijkt me in ieder geval niet makkelijk. Want wat wil je doen, blijft het bij 1 keer seks? Waarschijnlijk niet. De vriendschap zal niet meer zijn zoals ie was. Dat hoeft natuurlijk niet negatief te zijn, maar ik zou er iig goed over nadenken voor je iets doet. |
Oh dat kan wel.. maar dan moeten jullie wel allebei de knop om kunnen zetten naar "vrienden". Het is mij iig al een keer gelukt, maar het kost wel veel tijd.
|
Citaat:
|
Ja, dat kan wel.
|
Ik denk dat je altijd een 'bepaalde' herinnering aan elkaar zult hebben. Dat houd je niet tegen.. maar het kan ook wel wat extra's aan je vriendschap geven natuurlijk.
|
Citaat:
|
Geen ervaring mee, maar ik weet wel zeker dat het voor mij zou veranderen.
|
Geen ervarign mee en ik zou het ook niet zomaar doen. Dan met er wel meer in het spel zijn dan alleen maar vriendschap en dus voldoet het dan niet meer aan fde stelling.
Ik denk dus dat het wel veel kan gaan veranderen mocht het gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je echter goed kijkt, zie je dat de topic gestart is woensdagavond (t was eigenlijk net donderdag) Dat was daags nadat ik bij haar op bezoek was en er zich allerlei heftige en bijna nog veel heftigere perikelen voordeden... Toen had ik het te druk om te forumen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit de hele dag achter de computer wanneer zij bij me is, want ik kan absoluut niet zonder dit forum en heb totaal geen betere dingen te doen :) Offtopic: Ben je nu echt zo stom, of doe je maar alsof?:o Ze kan (wat nu het geval was) ook wel ergens heen moeten. |
Citaat:
Ik was paardrijden. (y) En verder, waar bemoei je je mee? (a) |
Ja natuurlijk verandert de relatie dan, je hebt toch iets intiems met elkaar meegemaakt. Het zal nooit meer de oude zijn, maar het ligt er ook aan hoe jullie seks hebben gehad natuurlijk. Of je heel zat was of je vond elkaar gewoon al leuk.
|
Hangt van de persoon af, hangt van jezelf af. Ik denk dat ik wel zou kunnen, afhankelijk van met wie natuurlijk. Maar als je er samen uit kan komen, al dan niet met een afspraak dat het daarbij blijft, waarom zou je het niet overwegen en doen?
|
geen fuck idee :D
|
Echt seks niet, maar ik heb wel eens een beetje gerotzooid met een vriend van me. Dat is toen niet goed gegaan, er kwam voor hem meer gevoel bij kijken dan bij mij. Hele ingewikkelde situaties zijn ontstaan. Het is nog een paar keer gebeurd, maar toen hebben we echt gezegd dat we er mee op moesten houden. We voelden er ons allebei niet goed bij. Op korte termijn (zeg, die twee maanden) is onze relatie wel degelijk veranderd, we waren voorzichtiger met wat we zeiden tegen elkaar. Verder was het redelijk ongemakkelijk als we elkaar zagen. Nu (een hele tijd later) merk ik er niks meer van. Af en toe worden er nog opmerkingen over gemaakt, maar dat is meer grappig bedoeld. We hebben allebei afgesproken dat we er niet meer over beginnen, daar houden we ons ook aan.
|
Ik heb een paar keer seks gehad met een hele goede vriend, voor mij was dat puur seks. En ok, wat de situatie anders maakt waarschijnlijk; gewoonte, want we hebben ook heel lang wél een relatie gehad..
|
Citaat:
|
Nee. Maar naar mijn mening is er niet zoiets als een 'normale' vriendschap tussen heteroseksuele mensen van verschillend geslacht.
|
jahoor
|
Citaat:
|
Citaat:
@Mephostophilis Absoluut & keihard oneens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor een deel kan ik dat wel geloven ja, maar ik denk wel dat dat meer voor mannen dan voor vrouwen geldt. Een vrouw zal rapper naar enkel vriendschap op zoek gaan terwijl een man rapper meer zal zoeken, heel cliché ja, maar denk maar aan het beeld van de vrouw die beste maatjes is met een homoseksuele man... maar of het echt altijd zo is? @TS: geen ervaring mee, maar ik zou het niet doen (toch niet met mijn huidige vrienden), om seks te hebben moet je eerst al je seksueel aangetrokken voelen (ik toch), en als het met een vriend is, dan is er ook al sprake van een vorm van liefde, en voor mij zijn dat zowat de 2 basiselementen van een relatie, dus, dan kan je niet echt meer al over vriendschap spreken... |
geen ervaring mee, maar volgens mij gaat dat wel, als je het allebei luchtig houdt, een vriendin van me doet het toch steeds met vrienden van haar en zij heeft er ook nooit last van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: