![]() |
Sonic Youth in Paradiso!
Ik ben donderdag naar Sonic Youth geweest in Paradiso. Het was echt fantastisch!! Zijn er nog meer mensen geweest en wat vinden jullie er van??
|
Ja zekers, het was bezzt wel lachu jah, maar wel zielig voor Lee dat zijn hand met bloed besmeurd was.
|
dat mensen van jullie leeftijd naar die muziek luisteren
hoe en wanneer hebben jullie ze ontdekt? Rat |
mn vriend heeft 3 cd's en ik heb er 1 geleend, de nieuwste Murray Street..is mooie muziek ja, alleen toen ik er vroeger over hoorde (andere bands die het over ze hadden ofzo) dacht ik altijd dat het grunge was ofzo..
|
kgeloof dat iemow-kor hier een paar weken geleden een topic over had geopend... kheb wat nummers gedownload en later de cd murray street gekocht (met die aarbeiplukkende kinders)
|
Citaat:
ken ze nu zown anderhalf jaartje denk ik, ik las eens een artikel over nirvana en daar stond oowk wat over hen geschreven dus ik ging ze eens uitchecken |
Ik had er graag willen zijn. :(
|
Citaat:
|
Het kwam doordat ik erge Nirvana fan was en mijn broer vertelde dat Sonic Youth hen had geholpen met bekend worden. Zo'n band mag ik natuurlijk wel en ben er naar gaan luisteren. Als er dan het bericht luidt dat ze in Paradiso komen laat actie niet lang op zich wachten.
|
mijn vader heeft alle lpees maar het trekt mij niet zo heel erg
geef mij maar fugazi Rat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |