![]() |
jaja... wat een naam... :rolleyes:
Mja, tis een oekaki (das tekening gemaakt met tekenprogje op internet) en heb er behoorlijk lang aan gewerkt, uur of zes geloof ik. Tis allemaal met zon klotemuis gedaan, dus vandaar zo lang. http://www.ssg317.org/pictures/AchTmeI.jpg CnC appreciated. ^_____^ [edit] ander linkje :)[/edit] |
Whoops! We can't find your page!
The web page you are trying to access doesn't exist on Yahoo! GeoCities. http://www.geocities.com/geertvande...gen/AchTmeI.jpg |
open nieuw venster, kopieer plak het addres in de addresbalk
ziet er wel gaaf uit, maar beetje klein, of is he top dit formaat getekend :/ nouja, in ieder geval beetje jammer dat het zo schots en scheef is, of was dat de bedoeling, en persoonlijk vind ik de kleuren niet zo koel. |
kan aan mij liggen, maar als ik em plak in een nieuw venster doet ie et nog nie :S...
|
Hier ook niet... :confused:
|
Citaat:
|
ik krijg nog niet eens een fatsoenlijke boom met paint gemaakt :rolleyes:
:cool: |
wow mooi die kleuren enzo :)
|
hijs heel stoer, echt mooi gemaakt.
Met de muis, das echt een behoorlijk werk geweest. |
Hij's :cool: (y)
mooi gekleurd :) en dat allemaal met de muis. (y) |
Citaat:
mja... begin een btje te wennen aan tekenen met muis :) ga misschien een tablet kopen... wel btje duur mgoed |
Ik vind em ook wel :cool:
En zeker als je dat helemaal met de muis hebt gedaan, hamai! |
Ksnap ergeen bal van hoe je dat nu doet... :) Kep het zelf ook eens geprobeerd.... dat oekaki gedoe.. maar kay /ontopic/ hijs :cool:
|
Ik had er al eens op gereplied (ik begin te veel Engels te spreken =\ ), maar ik doe het nog een keertje. :D
Ik vind hem heel goed gelukt. De kleuren vind ik trouwens wel leuk. Goed gedaan, zeker voor met een muis. Het was je tijd waard hoor. ^____^ *is nog niet goed wakker* |
Ik vind het knap dat je hem met je muis hebt gemaakt! (y) Ik kom ook op oekaki maar ik ben laaaaaaaaang niet zo goed...... :o :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |