![]() |
Het ligt niet aan jou...
In welk verband is dit wel eens tegen je gezegd, en wat vond je er toen van?
|
Laatst nog vond ik het hier een beetje warm. Maar "dat lag niet aan mij", want iemand anders vond dat ook. :eek: Dat vond ik wel fijn. Want gedeelde smart is halve smart. :bloos: (y)
|
Dat een jongen geen relatie wilde, "maar dat ligt niet aan jou."
|
En wat vond je er toen van? :eek:
|
We gaan nou door, wat je ook doet in een relatie, maar dan zonder relatie. Zodat hij (en ik eigenlijk ook) niet aan mij vast zit (en ik aan hem).
|
Het ligt niet aan jou, maar aan mij!
Vertaling: Je bent gewoon kklelijk. Ik heb het nog nooit hoeven horen. |
Citaat:
|
Tandpasta! _O_
Ot, bij vertragingen blaat ik altijd zulke teksten tegen mensen die vervelend zijn. |
" Het ligt niet aan jou, het ligt aan de alcohol "
|
Citaat:
|
En zo'n topic blijft wel open?
Nee, het ligt niet aan jou, het ligt aan de forumbazen. |
Vriendin was tegen me uitgevallen toen ze en ongesteld was en ze was net gedumpt.
|
Citaat:
|
Toen ze het uitmaakte. (cliché)
En dat het dan niet aan mij ligt is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat. :p |
Bij zo veel dingen, bijna elke dag kom je dit soort situaties wel tegen. :p
|
"Het ligt aan je levenswijze" :D (y)
|
Iemand die gemeen deed oid. 'Het ligt niet aan jou, ik ben gewoon chagrijnig want....'
|
"het ligt echt niet aan jou, maar ik ben gewoon snel uitgekeken op jongens! ik vind je echt heel leuk, maar het gevoel wordt gewoon al minder, het SPIJT me :( "
do I need to say more? t deed pijn :o |
toen mijn ex het uitmaakte. Goh. maar nee, het lag ook niet aan mij. En ook niet echt aan hem geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag in de trein stootte ik met mijn orthopedieboek tegen de elleboog van de meneer naast me, en ik zei 'sorry', en hij zei 'nee, dat ligt niet aan jou, ik moet mijn elleboog gewoon niet zo ver uitsteken'. Maar hij stak zijn elleboog helemaal niet zo ver uit, dus stiekem lag het wel aan mij en hij wou gewoon beleefd zijn. Of hij heeft erg stringente ideeën over hoe ver iemand zijn of haar elleboog uit zou mogen steken.
|
nog nooit tegen mij gezegd
|
Citaat:
|
En waarschijnlijk met een zeer hippe grapjas eroverheen. Goeie combo, man.
|
Toen mijn ex het uitmaakte zei ze ook: "Het ligt echt niet aan jou, het ligt aan mij."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de clichésituatie, zelfs, hoewel misschien niet in deze precieze bewoordingen. Maar stiekem lag het toch wel aan mij, en ook aan hem natuurlijk...
|
Citaat:
|
eigenlijk vind ik dat als iemand dat tegen je zegt dat je dan moet vragen: 'oh nee? Waar ligt het dan aan? Aan jou?!'
|
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |