Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [XP] Word werkt niet langer dan enkele seconden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=143321)

PV 28-06-2002 21:56

[XP] Word werkt niet langer dan enkele seconden

Ben ik de enige die dit probleem heeft of zijn er meer mensen... ik heb al een stuk of 10 keer zo'n rapport verzonden maar dat heeft weinig nut lijkt t zo..

Als ik Word open, hoef ik maar een paar keer in het niets te klikken of enkele woordjes te typen of het loopt al vast :(

chatfreak2002 28-06-2002 22:05

(als je zo`n rapport verzend zal niet gelijk jouw word worden aangepast, zij zullen die dingen alleen kunnen gebruiken voor een eventuele update/nieuwe versie)

PV 28-06-2002 22:25

Citaat:

chatfreak2002 schreef:
(als je zo`n rapport verzend zal niet gelijk jouw word worden aangepast, zij zullen die dingen alleen kunnen gebruiken voor een eventuele update/nieuwe versie)
mja dat snap ik, maar hoe lang doen ze daar wel nie over.. k had t een maand geleden ook al verstuurd.

jdiezrequejo 28-06-2002 23:01

Office (of word alleen?) Misschien opnieuw installeren? :)

PV 28-06-2002 23:08

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Office (of word alleen?) Misschien opnieuw installeren? :)
Volgens mij alleen Word.. de Works tekstverwerker werkt wel, dus op zich kan k dat natuurlijk gebruiken.

Mja k zal t morgen eens opnieuw installeren, misschien helpt dat idd.

jdiezrequejo 28-06-2002 23:18

Citaat:

PV schreef:

Volgens mij alleen Word.. de Works tekstverwerker werkt wel, dus op zich kan k dat natuurlijk gebruiken.

Mja k zal t morgen eens opnieuw installeren, misschien helpt dat idd.

Die works tekstverwerker?

Die hoort volgens mij neit bij het Office pakket, heb jij misshcien meer programma die in Office zitten geinstaleerd zoals Excel, powerpoint outlook?

Zojah, loopt hij daar ook snel bij vast?

RAARRAAR 28-06-2002 23:57

flikker je office cdtje in je cd-rom er zal dan een schermpje verschijnen met een aantal optie's waaronder office verwijdern of office herstellen.

run de herstel optie en dan maar hopen dat hij het weer doet

Greetz RAAR

DJ Incompetent 29-06-2002 00:21

had ik eerst ook ja, met win xp (n), nu nog zeer sporadisch

PV 29-06-2002 13:18

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

Die works tekstverwerker?

Die hoort volgens mij neit bij het Office pakket, heb jij misshcien meer programma die in Office zitten geinstaleerd zoals Excel, powerpoint outlook?

Zojah, loopt hij daar ook snel bij vast?

Die programma's heb ik niet :confused: Word zat in een pakketje met Autoroute2002, PictureIt, Works en Encarta.. die programma's werken wel gewoon.

PV 29-06-2002 13:19

Citaat:

DJ FLEM schreef:
had ik eerst ook ja, met win xp (n), nu nog zeer sporadisch
Wat heb je eraan veranderd?

DJ Incompetent 01-07-2002 03:43

Citaat:

PV schreef:

Wat heb je eraan veranderd?

kweet niet? :confused::D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.