![]() |
Wat te doen?
Beste allemaal,
Ik heb een klein probleempje en ik zou graag willen weten wat jullie in mijn situatie zouden doen. Op de universiteit hebben we een vriendengroepje met 2 andere meisjes en 1 jongen. In het begin van het jaar dacht ik even dat die jongen een oogje op me had, maar die gedachte verdween snel. Omdat ik dit jaar geen appart verjaardagsfeestje gaf voor vrienden, heb ik die vrienden op mijn 'gewone' verjaardag uitgenodigd. Helaas konden mijn 2 vriendinnen niet, maar de jongen kwam wel. Hij kwam speciaal voor mij naar Tilburg, wat best een eindje is van waar hij woont (ongeveer 1,5 uur met de auto). Niks mis mee toch? Verjaardag gevierd, heel gezellig allemaal :). Maar de volgende dag krijg ik een telefoontje van mijn vriendje. Of ik wist dat die jongen de hele avond naar mij had zitten staren alsof hij stapelverliefd op me was. De hele familie van mijn vriend had het gezien en hadden elkaar en mijn vriend daarover gebeld. Ook scheen hij heel beteutert te hebben gekeken toen ik hem aan mijn vriend voorstelde. Ik had niks in de gaten, maar ik had het ook veel te druk met taart en drankjes halen voor iedereen :p. Maar wat moet ik nu? Moet ik die jongen nu gaan afwijzen ofzo? Of moet ik doen alsof er niks aan de hand is? |
Ik denk dat die jongen de boodschap al begrepen heeft: jij bent bezet. Het is niet voor niets dat hij zo beteuterd keek. :)
Waarom onnodig pijn gaan doen? Als hij nou echt verliefd op je is en blijft doorgaan, kan je dat altijd nog gaan doen. |
ik zou er nix over zeggen. Het is vroeg genoeg als hij er zelf mee komt
|
Citaat:
|
Ik zou niet anders met hem omgaan als hoe je hiervoor deed.
Doordat hij jouw vriend gezien heeft, weet hij dat je bezet bent en het is nu aan hem om zijn flirtpogingen op te geven. |
Ik zou ook niets zeggen denk ik.
Hij heeft al gezien dat je een vriend hebt en dus bezet bent. :) Straks is er helemaal niets aan de hand en kom je over met een groot ego :D (Bovendien, laat hem maar eerst wat zeggen als er iets is...) |
Tja,
misschien op een subtiele manier eens polsen naar de gevoelens van die jongen voor jou?!?! En hem dan best duidelijk maken dat je (al dan niet) voor je vriend kiest. Natuurlijk mag je hem geen verborgen hoop geven... kwestie van problemen te vermijden. ;) |
Anderhalf uur reizen, ik zou het niet voor iedereen over hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het ook even zo laten, pas als ie aanhoudt, kan je het er altijd nog over hebben. |
Ik zou er niets over zeggen.. En pas wat zeggen als die goede vriend erover begint..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |