![]() |
Hoe luistert u muziek
ga je ervoor zitten, met alleen de cd op de achtergrond en luistern, ga je een spel doen, ga je door de kamer stuiteren, ga je de ramen lappen, prei planten of ikea spullen in elkaar timmeren.
hoe? |
ligt eraan als ik een duidelijke mening over een cd moet laten weten ga ik er rustig 3 tot 4 keer voor zitten
maar over het algemeen staat er bij mij gewoon bijna 24 uur muziek op het programma dus ik doe eigenlijk alles met muziek |
Met m'n oren :):)::):):):):))):):):0
|
Citaat:
Citaat:
|
Staat bijna altijd aan..dus ik doe bijna alles met muziek
Bijna zeg ik ;) |
Is de muziek nieuw voor mij dan laat ik het meestal op de achtergrond draaien, totdat ik de muziek wat ga begrijpen. Daarna luister ik altijd met volle aandacht, maar kan dan wel iets anders tegelijk doen.
Ik probeer daarna altijd nieuwe details in de muziek te horen, die ik eerder niet had gehoord. Bij het luisteren zelf ben ik altijd de muziek "een beetje voor". In mijn gedachten loop ik al op de muziek vooruit en daarom weet ik precies wat er gaat komen, maar ook dan kom je er wel eens achter dat je bepaalde dingen in muziek gemist hebt. Ik ga muziek meer te waarderen als ik het vaker hoor. |
Ik heb praktisch altijd wel muziek aan.
|
als ik achter de pc zit, als ik opruim/poets, als ik in de trein zit.
|
Ligt eraan, als ik muziek wil luisteren ga ik onder de koptelefoon zitten. Als ik muziek wil horen zet ik gewoon wat op als ik ergens mee bezig ben.
|
Citaat:
|
Vooral als ik computer.
|
Citaat:
|
Al het genoemde eigenlijk. Buiten ramen lappen dan. En die prei is dan alsem.
Ik kan altijd wel naar muziek luisteren, maar vooral als ik bezig ben moet er ook wel wat op staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha dat bedoel ik :D
|
Citaat:
|
Altijd als ik achter de com zit is er muziek aan!
|
ik heb altijd mijn mp3speler aan/bij me. dedicated tot op het bot.(y)
|
Citaat:
De enige keren dat ik in mijn kamer muziek luister is 's nachts in mijn bedje met mijn mp3 speler. In het donker klinkt alles* beter. * met alles bedoel ik natuurlijk 'bepaalde dingen'. |
Wat is een boomblaster?!
Een apparaat wat bomen opblaast? |
Dit dus. Als je de bas voluit zet dan zijn je buren echt niet blij.
http://www.bestpricenetcz.com/__uplo...s/big/1301.jpg |
niet als ik slaap
|
ik ga er altijd bij lopen, rondjes meestal :)
|
wanneer ik een nieuwe cd koop doe ik dit meestal als volgt:
1. stop de cd in de speler en zet deze aan (goh). Ga ergens liggen en luister puur naar de muziek, blader door het boekje en bekijk de artwork 2. luister de cd nog een keer en lees mee met de teksten (mochten deze erin staan) 3. Luister de cd nogmaals met de teksten in m'n achterhoofd en doe ondertussen andere zaken die op dat moment even belangrijker zijn |
Achter de pc via de boxen en soms de koptelefoon.
Naar huis toe of naar een ander met de koptelefoon. |
Ik luister echt nooit meer als ik achter de computer zit. Ik heb wel 24/7 mijn mp3 speler op (als ik dus niet achter de computer zit :rolleyes: ).
|
Altijd als ik ergens heen loop neem ik m'n mp3 speler mee, als ik achter de PC zit doe ik muziek aan en als ik in de keuken ben zet ik de radio aan.
Met een nieuwe CD ga ik er wel voor zitten om inderdaad ook in het boekje te kijken en de muziek wat te 'verkennen'. Nu tijdens de examens gebruik ik muziek eigenlijk als pauze (oftewel om even naar de supermarkt te lopen met mp3-speler, oftewel zet ik een CD op en ga ik even onderuit liggen). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |