![]() |
[Tekening] een meisje
Ik zou gaarne reacties krijgen over mijn tekening. Wat kan er beter, misschien enkele tips, kortom alle reacties zijn welkom.
De achtergrond is niet echt super ofzo, maar ik vond dat ik met een donkere achtergrond een leuker effect had. http://www.magix-photos.com/mediapoo...3E529D1CA8.jpg |
Als het realistisch moet worden, dan moet je nodig iets aan die alienogen doen.
Ik vind het bloesje ontzettend goed. (y) |
Het lijkt of ze maar 1 tiet heeft (ik neem aan dat dat niet de bedoeling was).
|
Zeker niet slecht, maar inderdaad: de ogen moeten beter en ze moet er een tiet bij krijgen.
Dat oor lijkt ook niet helemaal te kloppen. |
Ghehe, ik heb altijd al moeite gehad met ogen en oren ;)
En ze heeft wel degelijk 2 borsten, maar omdat het licht daar opvalt is dat lastig tekenen, maar ik zou idd wel een extra curvelijn erin tekenen. Misschien moet ik toch eens tekenlessen gaan volgen. |
Ooh, ik vind m wel cool! Jah, die ogen dus. Scary :)
|
ik zou iets meer schaduw geven indd bij de bors,
en der neus is een beetje hoekig? verder ontzettend goed! vooral dat bloesje :eek: |
Ik vind 'r ogen juist leuk zo, dan is het realistisch maar toch beetje onwerkelijk/cartoon-achtig.
|
Ik vind haar lippe heel mooi, als je die borst eerst eens verandert zou het zo ook al heel leuk zijn :).
|
Een heel apart meisje:) Die borst was ook het eerste dat me opviel. De ogen vind ik juist ook wel wat hebben, het maakt het anders. Ik kan heel lang naar haar gezicht blijven kijken, ik weet niet wat het is. (Niet negatief bedoelt, integendeel.)
De donkere achtergrond vind ik ook gaaf. |
Ook die lijn naast het linker (rechter voor haar) oog, het deel tussen de voorhoofd en de neus, wat zeg maar het begin vormt van een neus, lijkt iets te recht/hoekig.
En haar linker arm lijkt een beetje dik. Vind die schaduwlijn erop ook raar trouwens. Verder echt knap gedaan (y). |
Oke dank u voor alle reacties, natuurlijk heb ik een paar dingen verbeterd. Hier de verbeterde versie, tevens zijn reacties hierop welkom.
http://www.magix-photos.com/mediapoo...F0529D1CA8.jpg |
Jaa, haar ogen zijn veel mooier en haar borst is goed;)(y)
Haar haar vond ik overigens ook al heel mooi. Heb je trouwens met potlood gewerkt? Zo nee, mag ik dan vragen waar wel mee? En heb je haar uit het hoofd getekend of nagetekend? |
Citaat:
|
Hulde.
Vooral omdat je de kritieken zeer goed verwerkt hebt. |
Volgens mij zijn de ogen wat te groot. Ze zijn groter dan de mond. De verbeterde versie is wel een stuk beter :)
|
Dat haar is ook zo mooi, en ik vind het goed dat je wat met je kritiek gedaan hebt. Maar dat is al eerder gezegd,
|
wow! (y)
|
heel knap gedaan ;) tweede versie is inderdaad veel beter
|
mooi meisje :)
|
Ik vond de eerste al heel mooi, maar de tweede is inderdaad super :D
|
Citaat:
|
hij is mooi geworden, alleen de knopen van de blouse zitten niet in het midden.(nu ik nog een keer kijk, zie ik dat het wel meevalt, maar de rechterkant loopt veels te recht, waardoor ze op een plank lijkt.) Verder lijkt de blouse aan de rechterkant opeens te eindigen, omdat er geen verloop van licht naar donker is. En ik vind dat ze links een beetje een dikke nek lijkt te hebben, maar dat kan ook aan mij liggen.
|
wow,,!!
vind het echt mooi zo!! wou dat ik zo mooi als jou kon tekenen,!! |
Citaat:
ot: nice (y) *jaloers kijken doet* |
Je hoeft niks van mijn mening aan te trekken , maar ik vind dat de kaaklijn van het meisje wat duidelijker moet worden met name aan de rechter kant. Gewoon heel licht. Je ziet dan niet heel erg verschil maar een klein beetje
|
Heel mooi gedaan 2e versie is stukken beter! Tekenles is leuk, moet je gaan volgen! Ik heb het ook op school Style &Design misschien zet ik in de toekomst er ook wel een tekening op:)... je leerd veel van kritiek! (y) :)
|
Citaat:
|
ik zag de fouten echt pas toen ik naar de 2e versie keek O.o
|
erg mooi.
|
Ik vind die ogen zo juist erg apart :)
|
Vind die ogen ook wel wat hebben, het bevalt me juist dat het gezicht niet perfect realistisch is, want het héél goed natekenen van een beeld is natuurlijk een zinloze bezigheid, we hebben al kopieermachines en printers en alles, dus het is juist leuk dat je kan zien dat dit door een mens is gemaakt naar een eigen inzicht... Toch is de verbetering beter, niet omdat het 'echter' lijkt, maar omdat het sprekender is! :)
Oh trouwens, voor de achtergrond, als je niet in strepen werkt, maar eerst in cirkeltjes gaat inkleuren en er dan zeg maar zoals nu in één richting over heengaat wordt hij rustiger, van vegen met je vinger (toch?) krijg je van die nare vlekken ;) |
Bij de tweede versie kijkt ze al een stuk vriendelijker uit haar ogen. Haar voorhoofd is alleen iets te klein, haar ogen zitten te hoog. Maar dat geeft haar wel een bepaalde menacholieke uitdrukking, dat vind ik wel mooi :)
|
je moet echt beroeps worden!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |