![]() |
als ik terug ben
als ik terug ben
als ik terug ben wil je me dan nog kennen geef me je je hand of wil je me niet meer kennen als ik terug ben laat je me dan links liggen geef je me een kans of vraag je me ten dans als ik terug ben van mijn reis in het heden door het verleden in schril contrast, tot het verwijt ? als ik terug ben kan ik anders zijn kan ik je pijn doen maar nooit meer als jij mij toen Als ik terug ben en geleert heb van jou woorden en "de kus" dus als ik terug ben.. |
vind hem zuigen
|
Citaat:
|
Citaat:
*is er helemaal stil van* schitterend :P ik zuig..... op mijn ijsje |
Herkenbaar iets, maar dan van de andere kant. Mooi geschreven, liefs, Starley
|
En in deze periode van de bekende dichter zien we vaak een thema, dat al dan niet cursief terug blijft komen tussen de strofen. Een van de aspecten waarom deze schrijver zo alomgeroemd is, is zijn vermogen zich van alles te distanciëren. Dit gedicht is wederom een van zijn vele hoogtepunten.
|
het leest lekker weg. Telkens hoor je zacht 'als ik terug ben' en weer een reden of uitleg... ik vind hem goed :)
|
Citaat:
Ik wil niet je hele stuk afbreken ofzo ik vind het zeker niet slecht. Gewoon minder mooi. Je einde daarintegen vind ik sterk. "als ik terug ben *zucht* :) |
Het is een gedicht waaraan nog veel geschaaft zou kunnen worden, maar met al zn fouten vind ik em goed :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |