Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verrassing voor goede vriend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1433739)

Mindfields 23-06-2006 21:05

Verrassing voor goede vriend

een goede vriend van me geeft binnenkort een examen/afscheidfeestje (hij gaat een jaar naar Frankrijk). helaas kan ik daar niet bij zijn en hij baalt daar zelf enorm van, net als ik trouwens. om het toch een beetje goed te maken wilde een middag iets leuks met hem gaan doen. Heeft iemand tips? het moet wel een beetje betaalbaar zijn, dus niet meer dan zo'n 25 euro per persoon, maar wel iets wat hij niet vergeet en blijft herinneren als 'dat kreeg ik van / deed ik met / mn beste vriendin'.

Secret Agent 23-06-2006 21:15

Wat wil je? Echt een activiteit (dan denk ik aan uhm.. dagje pretpark ofzo), of iets wat ook 'zelf te maken' is?
Ga naar een plek die veel voor hem, of jullie, betekent. Of waar hij graag is. Het bos waar jullie verstoppertje deden, het strand, zoiets.
Vantevoren zorg je dat je spullen bij je hebt om te picknicken, bij goed weer. Bij slecht weer gaan jullie ergens gezellig zitten, in een cafétje ofzo. Die morgen gaan jullie samen kletsend doorbrengen. 'S avonds gaan jullie uit in zijn favo tent (oid), en jij betaalt alles.
Misschien is het leuk om een soort van 'plakboek' voor hem te maken. Met foto's van jullie samen, van hem alleen en jou alleen en dingen die jou aan hem doen denken. Citaten of plaatjes van hem, die voor hem belangrijk zijn.

Ik roep maar iets. :o

Dukko 23-06-2006 22:29

Gezellig samen dronken worden! En dat is vast wel haalbaar met 25 euro! ;)

Kikkertje :D 23-06-2006 22:29

samen koken :D frans natuurlijk ;)

Mindfields 23-06-2006 23:07

Dagje pretpark zat ik ook al aan te denken.. Maar met trein erbij wordt dat natuurlijk vrij duur. Niet dat ik dat geld niet wil uitgeven, maar ik heb het gewoon niet.

Plakboek is ook wel leuk, we zijn al vrienden sinds klas 1... Maar helaas kom ik niet verder dan klassefoto's.

Lafjuh 23-06-2006 23:46

Geef hem sowieso wat leuke foto's zeg ik, van jezelf of jullie samen. Ik ben zelf 7 maanden van huis geweest en foto's waren toch wel bezit nummer twee om bij me te hebben. Nummer één was een goed boek. Misschien is een goed boek wat? Kan je zelf er nog een klein stukje in schrijven voorin.

Nala 23-06-2006 23:52

Citaat:

Mindfields schreef op 24-06-2006 @ 00:07 :
Dagje pretpark zat ik ook al aan te denken.. Maar met trein erbij wordt dat natuurlijk vrij duur. Niet dat ik dat geld niet wil uitgeven, maar ik heb het gewoon niet.

Plakboek is ook wel leuk, we zijn al vrienden sinds klas 1... Maar helaas kom ik niet verder dan klassefoto's.

Je kan ook foto's aan zijn ouders vragen en die bij een fotowinkel foto van foto laten kopieëren en die dan combineren met jouw foto's. Misschien zitten er wel foto bij die een beetje op elkaar lijken (allebei op de schommel ofzo) dat staat dan wel leuk.
Beetje teksten erbij plakken en op een bladzijde een insteekhoesje maken voor een cd met muziek die je zelf hebt samengesteld.

Maar ja, misschien is dat wel heel erg 'vriendje en vriendinnetje'

Ik zou gaan voor het dagje weg :D

Frostbite 24-06-2006 02:16

Geen idee hoe jullie hierover denken maar voor 15 euro heb je een portie paddo's.

x-spekkie-x 24-06-2006 07:42

Hier staan ook een hele hoop tips :)

En kijk anders op http://www.ertussenuit.com of http://www.leukedingendoen.nl :)

(Die tip van een persoonlijk boek met tekst en van een eigen gemaakte CD of plakboek vind ik ook super (y))

Snees 24-06-2006 10:10

Citaat:

Dukko schreef op 23-06-2006 @ 23:29 :
Gezellig samen dronken worden! En dat is vast wel haalbaar met 25 euro! ;)
Citaat:

Frostbite schreef op 24-06-2006 @ 03:16 :
Geen idee hoe jullie hierover denken maar voor 15 euro heb je een portie paddo's.
Inderdaad: als hij niet gay is, kan je best een middagje tanken/hasj roken/andere chemicaliën innemen in het Vondelpark of op een andere geschikte locatie. Ik zou me wel erg gay voelen met een plakboek, als ik die kerel was.

Magican 24-06-2006 12:45

Neuken?

Aaron 28-06-2006 10:52

Citaat:

Magican schreef op 24-06-2006 @ 13:45 :
Neuken?
Niet zo he?

Magican 28-06-2006 15:24

Citaat:

O Rly schreef op 28-06-2006 @ 11:52 :
Niet zo he?
Ik zou het wel een leuk cadeau vinden

Lynn 28-06-2006 18:40

Ik weet niet waar jullie wonen (geen profiel gecheckt, sorry :p), maar kanoën in de Biesbosch is echt leuk, als ik een vriendin van mij moet geloven. Zij is er laatst met haar vriend geweest, je kunt er een kano huren voor 2 of 4 uur en dan gewoon door dat hele gebied kanoën. Volgens mij was een kano voor 2 uur iets van €7, dus heb je nog geld over om daarna ergens te gaan eten/drinken/bios/wat dan ook. Via www.biesbosch.org vind je meer informatie, ook de prijzen enzo. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.