![]() |
Langzaam vervaagt alle hoop
en ik besef dat de toekomst anders zal zijn dat dat ik hem vannacht in alle stilte heb bedacht De stilte snijdt in alle rust mijn dromen tot stof en onbewust heeft mijn leven zichzelf hervat zoals verwacht maar ik sta er eenzaam buiten en het stof is vervlogen deze nacht. ----------------------------------------- Weet niet goed wat ik ermee aan moet, vind het rommelig enzow... ben niet tevreden, help me out! |
cool rijmdinges
|
Idd nogal rommelig...beeje van de hak op de tak lijkt het wel...
|
Hij loopt toch wel lekker hoor :) alleen dat laatste rijmwoord vind ik niet zo passen omdat je ook al 'vannacht' hebt gebruikt; of misschien is het dan juist dat 'vannacht' dat anders zou kunnen?
|
Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet zo rommelig,wel duidelijk...
eenvoudig maar mooi:), "dat dat ik hem vanacht">>>moet waarschijnlijk zijn: Dan dat.....2x 'nacht' vink nie zo heel erg storen...idd :cool: rijmschema xxxx |
hijs sweet fannie,
"heeft mijn leven zichzelf hervat zoals verwacht " alleen dat stukje vind ik wat minder ik probeerde er zelf ook even andere woorden te vinden maar krijg het niet voor elkaar :) dacht misschien aan "sleur" maar dat past niet echt voor de rest vind ik de opbouw wel vet, niks rommelig vint leuk nou mazzels de kipfel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |