![]() |
paris hilton's zingcarrière.
jongens, wat vinden we ervan?
haar nieuwe single stars are blind is net uitgebracht en te beluisteren op haar website, www.parishilton.com. |
nehs niks
|
teh kansloos.
|
'Stars are deaf' past een stuk beter (n)
|
haha.
|
best een lekker nummer. is dit trouwens door Three 6 Mafia geproduceerd ??
|
Ehhhh
|
Citaat:
|
ik denk, laat ik t eerst even op msn zeggen..
|
zangcarrière, maar een slap nummer hoor (n)
|
fijn zo'n amerikaanse vooropleiding.
achja, boeiend |
Ik heb mezelf gedwongen om het liedje alsnog een kans te geven, en t op zn minst te beluisteren.. Helaas kon het niet lang mijn aandacht houden... :rolleyes: Hoe zou dat nou toch komen..?
|
mooi hoe ze door aan een aantal knoppen te draaien in principe iedereen kunnen laten zingen...wat is de backup-band? UB40?
|
Ze zingt alsof ze een sexlijn inspreekt.
|
ik vind het goed dat ze dit doet. Het is goed voor haar persoonlijke ontwikkeling en vooruitgang. Ze laat zien dat ze onafhankelijk is, en ze heeft ook een aantal nummers zelf geschreven. Niet mis mee! You go girl! That's hot!
|
Ik heb het niet geluisterd, maar ik vind het bagger. Paris Hilton is de verpersoonlijking van de lobby voor hogere belastingen voor hoge inkomens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet lekker nummer man!
|
Citaat:
Helaas, is niet alleen Paris Hilton zo'n persoon. |
Jemig, wat een bullshit. Haar hele CD is live ingezongen hoor.
Je kunt het waarschijnlijk niet verkroppen dat er weer zo'n knappe slanke meid is die een paar miljoen verdient aan haar talenten. Zo kun je zoveel mensen af gaan zeiken. |
Ja, laten we kijken wat deze liefde kan doen dan he
|
Vond d'r sextape leuker.
:rolleyes: |
tante Bep weet what's up
|
lol wat is dit voor verwijfde boy george cloon
|
Citaat:
|
Nice, ik voel 'm.
|
Citaat:
|
Geniaal.
|
Citaat:
|
ik heb ook in mijn achterhoofd dat het Paris Hilton is, maar als haar naam er niet bij zou staan, zou je het dan wél luisteren? Ik vind het nogal kortzichtig en ik vind dat je iedereen de kans moet geven. Je kunt geen mening geven over iets dat je niet hebt gehoord.
|
Citaat:
Je kunt ook te ver gaan met het principe mensen een kans te gunnen. |
Citaat:
|
Als je alle vormen van inductie gaat verwerpen zoals jij lijkt te doen kom je ook niet ver, hè.
|
Citaat:
|
Ja, secuur in een berenvel.
Of nee, die beer heeft je al opgegeten want je gaat er niet zonder meer vanuit dat die beer je aan zal vallen. |
ik heb het geluisterd en vond het kut
|
Ik heb het ook geluisterd, en ik vond het helemaal niet zo slecht - maar speciaal ook weer niet.
|
niet overtuigd
|
Bah bah bah :rolleyes: !!
Waarom staat dat achterlijke ''zingcariere'' er nog steeds :confused: .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zingcariere moet idd zangcarrière zijn
|
Citaat:
|
Aan de namen te zien die meewerken aan die cd heeft ze heel wat blowjobs moeten geven...
|
Citaat:
Dat mens is de incarnatie van de uitdrukking 'domme koe'. |
Citaat:
Citaat:
|
That's hot! ©©©
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |