![]() |
Engeland - Ecuador
Zie hier de opstelling van Engeland. Wat vinden jullie daarvan?
Ik denk dat Joe Cole dan vooral als aanvaller gaat fungeren en Beckham misschien ook wat dieper mag spelen, anders is het wel erg laf. Voorspelling: 2-0 winst Engeland |
Ecuador gaat het Engeland nog moeilijk maken!
Ik ben wel fan van Carrick, ik denk dat hij meer balans kan brengen in het middenveld vanuit die holding positie, waardoor Gerrard en Lampard zich meer met de aanval kunnen bemoeien. Maar Hargreaves als rechtsback vind ik wel vreemd, ik denk dat Beckham een goede wingback zou zijn. Met Rooney als enige spits zal Engeland ook geen lange ballen meer kunnen spelen, wellicht een tactische zet van Eriksson? |
|
Wat een kans zeg!!!
|
hoe godsgruwelijk irritant is die ten napel zeg, jezus christus.
mooie vrije trap van beckham, voor de rest kunnen die engelsen weer niet overtuigen. |
Had het bijna goed:p. Ik denk dat als Nederland van Portugal wint, de kans groot is dat we de 1/2e finale halen
|
Wat een wedstrijd, om te huilen :| Hopen dat Nederland vanavond wint! Dan moeten ze tegen Engeland, en dat is zeker wel te doen..
Blèèèèèh, om te kotsen, wat een tijdverspilling was die wedstrijd.. |
Zoals verwacht teleurstellende wedstrijd :) . Nu zitten we in ieder geval gegarandeerd in de halve finale, hopelijk :D .
|
Citaat:
Engeland was weer slecht, ondanks al die goede spelers. Als Oranje doorkomt, geef ik ze zeker kansen tegen de Engelsen. |
Citaat:
ten napel is een idioot en de wedstrijd was kut :( maar goooo engeland |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |